Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект учнівських меблів: (Стіл антисколіозний 1-місний регулюємий по висоті, Стілець регулюємий по висоті)
Очікувана вартість
1 461 600,00 UAH
UA-2020-07-14-004705-b 257dde7e22b547d6aa4524eddfb95ad5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожський Руслан

380576330147 tenderuokt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41863852
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, Вулиця Сумський шлях, будинок 6
Контактна особа: Запорожський Руслан
380576330147
tenderuokt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 08:10
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 08:10
Початок аукціону: 05 серпня 2020 15:11
Очікувана вартість: 1 461 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 308,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні, бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 комплект
Комплект учнівських меблів: (Стіл антисколіозний 1-місний регулюємий по висоті, Стілець регулюємий по висоті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти управління освіти, культури , молоді та спорту Дергачівської районної державної адміністрації Харківської області,, Дергачі, Харківська область, 62300, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 18:28
Електронний підпис
27 липня 2020 18:27
.Перелік змін_ 27.07.docx
27 липня 2020 18:19
ТД меблі в новій редакції.doc
17 липня 2020 19:33
.Перелік змін_ 17.07.docx
17 липня 2020 19:22
ТД ДОДАТОК 3 зі змінами.doc
14 липня 2020 19:09
ТД_ДОДАТОК_5.doc
14 липня 2020 19:09
ТД_ДОДАТОК_2.doc
14 липня 2020 19:08
ТД_ДОДАТОК_1.doc
14 липня 2020 19:08
ТД_ДОДАТОК_4.docx
27 липня 2020 18:28
Електронний підпис
17 липня 2020 19:45
Електронний підпис
14 липня 2020 19:12
Електронний підпис
27 липня 2020 18:27
.Перелік змін_ 27.07.docx
27 липня 2020 18:19
ТД меблі в новій редакції.doc
17 липня 2020 19:27
ТД меблі зі змінами.doc
14 липня 2020 19:07
ТД меблі.doc
17 липня 2020 19:33
.Перелік змін_ 17.07.docx
17 липня 2020 19:22
ТД ДОДАТОК 3 зі змінами.doc
14 липня 2020 19:11
ТД ДОДАТОК 3.doc
14 липня 2020 19:09
ТД_ДОДАТОК_5.doc
14 липня 2020 19:09
ТД_ДОДАТОК_2.doc
14 липня 2020 19:08
ТД_ДОДАТОК_1.doc
14 липня 2020 19:08
ТД_ДОДАТОК_4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 15 липня 2020 09:37
Дата відповіді: 17 липня 2020 19:06
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що Ви порушуєте вимоги чинного законодавства, а саме Вимоги Наказу МОН від 07 лютого 2020 року № 143 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи"(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) !!! Згідно з цим Наказом вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»! У свою чергу Ви визначили вимоги до меблів, які не відповідають ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»! Невідповідність полягає у тому, що одна частина стільниці стола учнівського похила та знаходиться під кутом нахилу 8°, що прямо суперечить п.2.3.ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» згідно з яким "крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов". Вимагаємо усунути порушення Наказу МОН №143 від 07.02.2020 року! Це Ваш галузевий наказ і заклади освіти та відділи освіти зобов'язані його дотримуватись!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. відповідні зміни будуть внесені до ТЗ .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-004705-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА, Код ЄДРПОУ:1516102760
Дата подання: 11 серпня 2020 10:27
Шановний Замовник!!!!!!!
Вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07 серпня 2020 року!!!
ФОП Покатило Любов Семенівна підтвердила якість запропонованого товару надавши копії дозвльних документів на товар та на матеріали з яких виготовлено товар запропонований та також надано копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника шкільних меблів; копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника шкільних меблів; декларацію про відповідність складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та надав надав копію паспортів виробів на кожну одиницю товару, яка включає інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, гарантійні зобов’язання від виробника!!!!!!!
Що більше ніж потрібно підтверджує якість запропонованого товару!!!!!!!!!

Також роз'яснюємо, порядок отримання сертифікатів якості на товар!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Якщо Замовник не знає та не має змоги ознгаймитися!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Першим етапом є подача пакету документів в акредитаційний центр.
Другим етапом на шляху отримання дозвільної документації є лабораторні дослідження зразків продукції. Вони підтверджують якість матеріалів, використовуваних при виробництві, а також відповідність продукції всім
нормативам.
Після проведення лабораторних випробувань, наступним етапом є видача відповідних документів, що підтверджують високу якість продукції. Само собою, вони видаються лише в тому випадку, якщо продукція відповідає всім параметрам.
Згідно чого кожна позиція пройшла випробування в лабароторії!!!

Згідно вище вказаного вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07 серпня 2020 року згідно якого дискваліфіковано ФОП Покатило Любов Семенівна!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ВИМАГАЄМО визнати ФОП Покатило Любов Семенівна переможцем за закупівлею UA-2020-07-14-004705-b, так як ціна є найбільш економічно вигідною, товар є належної якості, тендерна документація відповідаю Закону України “Про публічні закупівлі”

В разі не задоволення нашої ВИМОГИ будему змушені звернутися до АМКУ для встановлення законності дії тендерного комітету та додержання не тільки Закону України “Про публічні закупівлі” але й Закону України “Про запобігання корупції”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 13:31
Відповідь на вимогуUA-2020-07-14-004705-b.c1
Згідно частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати надання Учасником інформації, що підтверджує відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Згідно вимог тендерної документації Замовником вимагалось надання Учасником заповненої в повному обсязі порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам (Додаток 3). У таблиці в графі «Технічні та якісні характеристики від Учасника» Учасник неконкретно підтверджує відповідність товару, а саме зазначає «повинен відповідати», а не конкретно підтверджує відповідність. Також у порівняльній таблиці поданою Учасником не має чіткого визначення технічних характеристик товару, а саме зазначено «орієнтовно», «товщина металу не менше 1,2 мм», « ДСП товщиною не менше 16 мм», «кромка ПВХ товщиною не менше 1 мм». Так як порівняльна таблиця заповнена некоректно, протокол випробувань №Л419/08-18 від 06.08.2018р. видан на інший вид товару, в сертифікаті відповідності №UA0.YT.060402-20 від 04.06.2020р. (Додаток 6) немає інформації щодо розмірів та характеристик товару Замовник не має можливості зрозуміти, який саме товар постачатиметься та перевірити його відповідність технічним, якісним вимогам та характеристикам.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-14-004705-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 17 серпня 2020 18:19
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2020 22:16
Рішення від 20.08.2020 № 15844 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 22:15
інформація про перенесення розгляду скарги № 13594.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 09:48
інформація про перенесення розгляду скарги № 14342.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 13:36
Рішення від 15.09.2020 № 17359.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 22:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМК від 15.09.2020 року №17359-р/пк-пз : 1.Вирішили : скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Меблі-Техностиль" та рішення про визначення ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" переможцем процедури закупівлі .
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2020 16:04

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 17:40
ПРОТОкол.pdf
17 серпня 2020 17:41
ПротоколМТС.pdf
17 серпня 2020 17:41
Скарга Дергачі.pdf

Документи подані замовником

26 серпня 2020 14:49
Пояснення АМК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 438 400,00
UAH з ПДВ
1 430 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" 1 440 000,00
UAH з ПДВ
1 432 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:28
24 Лист виробника.pdf
03 серпня 2020 16:28
41 Декларація якості.pdf
03 серпня 2020 16:28
19 детальний опис.pdf
03 серпня 2020 16:28
42-49 інші документи.pdf
03 серпня 2020 16:28
6 Лист Відгук Баштанка.pdf
03 серпня 2020 16:28
16 Проект договору.pdf
03 серпня 2020 16:28
20 Порівняльна таблиця.pdf
03 серпня 2020 16:28
17 Додаток 3.pdf
03 серпня 2020 16:28
12. Лист – гарантія.pdf
03 серпня 2020 16:28
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 10:40
МВС.pdf
28 вересня 2020 10:40
Довідка по ст.17.pdf
28 вересня 2020 10:39
public_doc (15).pdf
28 вересня 2020 10:39
public_doc (13).p7s
04 серпня 2020 01:58
Електронний підпис
04 серпня 2020 01:56
17 ИСО.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
18 Висновки та СВ.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
20. СЕС фанера.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
11 Проект договору.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
13 Повноваження.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
13.1 Протоколи, накази.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
14 Фін. звіт.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
6 Тех. хар-ки.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
8 Лист виробника.pdf.zip
04 серпня 2020 01:56
9 Гар. листи.pdf.zip
04 серпня 2020 01:55
10 Паспорти.pdf.zip
04 серпня 2020 01:55
1 Довідки по ст.16.pdf.zip
04 серпня 2020 01:55
1.1 Копії договорів.pdf.zip
04 серпня 2020 01:55
3 Статут (оригінал).PDF.zip
04 серпня 2020 01:55
5 Довідка по ст.17.pdf.zip
04 серпня 2020 01:33
20. СЕС фанера.pdf
04 серпня 2020 01:33
13 Повноваження.pdf
04 серпня 2020 01:16
10 Паспорти.pdf
04 серпня 2020 01:16
12 Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 00:49
10 Паспорти.pdf
04 серпня 2020 00:36
5 Довідка по ст.17.pdf
03 серпня 2020 19:59
Електронний підпис
03 серпня 2020 19:58
18 Висновки та СВ.pdf
03 серпня 2020 19:58
17 ИСО.pdf
03 серпня 2020 19:58
14 Фін. звіт.pdf
03 серпня 2020 19:58
13.1 Протоколи, накази.pdf
03 серпня 2020 19:58
13 Повноваження.pdf
03 серпня 2020 19:58
12 Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2020 19:58
11 Проект договору.pdf
03 серпня 2020 19:58
10 Паспорти.pdf
03 серпня 2020 19:58
9 Гар. листи.pdf
03 серпня 2020 19:58
8 Лист виробника.pdf
03 серпня 2020 19:58
7 Порівняльна таблиця.pdf
03 серпня 2020 19:58
6 Тех. хар-ки.pdf
03 серпня 2020 19:58
5 Довідка по ст.17.pdf
03 серпня 2020 19:58
4 ЛП про ліцензування.pdf
03 серпня 2020 19:58
3 Статут (оригінал).PDF
03 серпня 2020 19:58
1.1 Копії договорів.pdf
03 серпня 2020 19:58
1 Довідки по ст.16.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 10:21
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:04
ст17.PDF
14 серпня 2020 10:04
МВС.pdf
14 серпня 2020 10:04
ДФС.PDF
14 серпня 2020 10:03
Довідка_корупція.pdf
14 серпня 2020 10:03
Довідка.pdf
14 серпня 2020 10:03
банкрутство.pdf
03 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:18
додаток 3 тех частина.pdf
31 липня 2020 17:17
Електронний підпис
31 липня 2020 17:16
додаток 5 пропозиція.PDF
30 липня 2020 16:59
Електронний підпис
30 липня 2020 16:59
додаток 5 пропозиція.PDF
30 липня 2020 16:59
уставні.pdf
30 липня 2020 16:58
додаток 3 тех частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА
#1516102760
Рішення скасоване 1 320 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:44
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 1 430 400,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:44
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М"
#41083811
Рішення скасоване 1 432 692,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:44
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА
#1516102760
Відхилено 1 320 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 16:29
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 1 430 400,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 16:37

Документи

07 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:29
Протокол.pdf

Документи

07 серпня 2020 17:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:49
Протокол.pdf

Документи

23 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:23
протокол.pdf
21 вересня 2020 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
1 430 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 16:04
Додатк уг №1 від 05.10.2020(Дог№620у).pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:53
Договір №620у віл 05.10.2020.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями), керуючись п. 11.2 Договору № 620у від 05.10.2020 року та іншими нормативними актами, у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: Абзац перший пункту 5.1. Договору викласти в новій редакції: Строк поставки товарів: протягом 10 (десяти) днів з моменту надання заявки Замовником, але в будь якому разі не пізніше: до 30 жовтня 2020 року. Викласти Додаток № 3 «Детальна комплектація Товару» до Договору № 620у від 05.10.2020 року в новій редакції. Додаток в новій редакції додається.
Номер договору про закупівлю: 620у
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 430 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 238 400,00 UAH)