Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з програмування смарт-карток (багатофункціональних електронних «Карток криворіжця») з вбудованою мікросхемою програмними додатками з персоніфікацією, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг)
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2020-07-14-004697-b 03b2b0efd602492292207544faccdba8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевцов Дмитро Сергійович

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Шевцов Дмитро Сергійович
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
27 вересня 2019 р. між КП «ЦЕП» та ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір № 27/09-19 (номер закупівлі: UA-2019-10-07-001028-a) на поставку програмного комплексу «Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду». Дана система дозволяє автоматизувати процес оплати та обліку послуг пасажирських перевезень у громадському транспорті м. Кривий Ріг. Право інтелектуальної власності на дану систему, як на комп’ютерну програму, належить ТОВ «Сімбол Транспорт». 06.02.2020 р. між КП «ЦЕП» та ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір №3 (номер закупівлі: UA-2020-01-11-001625-c) придбання ліцензії на право користування програмним комплексом «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду». Офіційним дилером (єдиним ексклюзивним постачальником) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на укладання договорів та постачання усіх програмних продуктів з наданням супутніх послуг, є - ТОВ «МД СОФТ», згідно Сертифікату ексклюзивного представника, дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року. Згідно зазначених договорів ТОВ «МД СОФТ» належить виключне право на використання, реалізацію та розповсюдження відповідних програмних продуктів належних ТОВ «Сімбол Транспорт» та їх передачі (відчуження, продажу) третім особам. З метою запровадження багатофункціональної електронної «Картки криворіжця» для відповідної категорії громадян (згідно рішення виконкому міської ради від 18.09.2019 № 425 «Про затвердження Положення про багатофункціональну електронну «Картку криворіжця», Порядку її видачі, обігу та припинення дії, Положення про реєстр її утримувачів» (зі змінами), у КП «ЦЕП» виникла потреба у закупівлі послуги з програмування смарт-карток (багатофункціональних електронних «Карток криворіжця») з вбудованою мікросхемою програмними додатками з персоніфікацією, які використовуються наявною Автоматизованою системою обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг. В рамках єдиної Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду можуть використовуватись лише смарт-картки (багатофункціональні електронні «Картки криворіжця») запрограмовані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport». Виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм, що використовуються при записі/програмуванні програмних продуктів на смарт-картки: комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport», реєстраційний номер 4117, дата реєстрації 19.12.2018р.; комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р, належить ТОВ «Сімбол Транспорт», яке, в свою чергу, діє через свого дилера ТОВ «МД СОФТ». Також, можливість використання лише таких карток підтверджується інформацією, яка зазначена у Посібнику користувача, та підтверджується Листом ТОВ «Сімбол Транспорт», в якому описано Порядок функціонування Програмного комплексу. Власне цим і зумовлюється необхідність отримання послуг програмування саме смарт-карток комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport». Крім того, із смарт-картками запрограмованими іншими комп’ютерними програмами інших виробників, наявна у КП «ЦЕП» Автоматизована інформаційна система, працювати не зможе. Відповідно до наявної у ТОВ «Сімбол Транспорт» інструкції з використання програмних продуктів та обладнання, запрограмоване наявне обладнання діючої системи АСООП, технічно сумісне виключно з смарт-карткою на яку записані запрограмовані дані комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport». Крім того, як зазначено вище, єдиним можливим надавачем послуги з програмування смарт-карток з вбудованою мікросхемою програмними додатками, комп’ютерною програмою: «Програмне забезпечення для персоналізації транспортних карток Persoserver Symbol Transport» є ТОВ «МД СОФТ». Враховуючи наведене вище, з метою забезпечення сумісності функціонування смарт-карток (багатофункціональних електронних «Карток криворіжця») із діючою Автоматизованою інформаційною системою оплати проїзду м. Кривий Ріг, а також з урахуванням відсутність конкуренції з технічних причин та за необхідності захисту прав інтелектуальної власності ексклюзивного постачальника ТОВ «МД СОФТ», є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 19:20
Оскарження наміру укласти договір: 25 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з програмування смарт-карток (багатофункціональних електронних «Карток криворіжця») з вбудованою мікросхемою програмними додатками з персоніфікацією, які використовуються наявною системою АСООП для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

14 липня 2020 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ»
#41490758
Переможець 710 000,00
UAH
14 липня 2020 19:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 19:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ»
#41490758
710 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 18:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:48
Додаткова угода _2 до договору _54 від 28.07.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:47
Додаткова угода _1 до договору _54.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:32
Договір №54 від 28.07.2020 укладений
28 липня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з набуттям Виконавцем статусу платника ПДВ
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням можливості реального фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 972,00
UAH