Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у нежитловій адміністративній будівлі за адресою: вул. Володимирська, 51-А у Шевченківському районі м. Києва» (проектні роботи)
Очікувана вартість
222 000,00 UAH
UA-2020-07-14-004412-b ● f7400bdb43d94679abd42b56fac06e7d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Сівель Ігор 044-234-93-54 SIVEL@KGSE.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 222 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6660 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у нежитловій адміністративній будівлі за адресою: вул. Володимирська, 51-А у Шевченківському районі м. Києва» (проектні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у нежитловій адміністративній будівлі за адресою: вул. Володимирська, 51-А у Шевченківському районі м. Києва» (проектні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 14:09 |
ТД (СПС вул. Володимирська) нова редакція від 26.08.20.pdf | |
26 серпня 2020 14:09 |
Зміни - 1 від 26.08.20.pdf | |
14 липня 2020 17:01 |
Додаток № 5 (завдання на проектування СПС Володимирська, 51 А).pdf | |
14 липня 2020 17:01 |
ТД (СПС вул. Володимирська).pdf |
26 серпня 2020 14:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 серпня 2020 14:09 |
ТД (СПС вул. Володимирська) нова редакція від 26.08.20.pdf
|
||||||
26 серпня 2020 14:09 |
Зміни - 1 від 26.08.20.pdf
|
||||||
14 липня 2020 17:01 |
Додаток № 5 (завдання на проектування СПС Володимирська, 51 А).pdf
|
||||||
14 липня 2020 17:01 |
ТД (СПС вул. Володимирська).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
kyivaudit
Дата подання: 17 липня 2020 13:59
Дата відповіді: 21 липня 2020 16:08
Шановний Замовнику, в тендерній документації наявна вимога :надати довідку у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua. Дана вимога є дискримінаційною, адже вона може вплинути на рішення Замовника при оцінці тендерної документації Учасника, який є в даному списку. Внесення Контрагентом Учасника в список досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою є суб’єктивною думкою конкретного суб’єкта господарської діяльності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, так як суб’єктивна думка не має юридичної сили і є суб’єктивною оцінкою Замовника без права надання пояснення Учасника з приводу даного негативного відгуку. Подібні списки мають право з’являтися лише на підставі рішення суду або іншого державного органу, які мають право розгадали справи про неналежне виконання договору про виконання робіт або надання послуг. Тобто бути сформовані на законних підставах з урахування всіх наданих доказів з боку як Замовника, так і Учасника. Наше підприємство неодноразово оскаржувало дану дискримінаційну вимогу і завжди дані скарги задовольнялись. Відгуки на цьому сайті є необґрунтованими і не правдивими і загалом не зрозуміло чи проходить Замовник верифікацію в системі, що не дає можливість встановити дійсність відгуку, який залишили і суб’єкта, що залишив даний відгук. Таким чином, просимо Видалити зазначену доскримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, так як дана довідка є ще одним способом підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
державна експертиза
Дата подання: 17 липня 2020 14:20
Дата відповіді: 21 липня 2020 16:10
Шановний Замовнику, в тендерній документації Ви вимагаете надати копії позитивних експертних звітів (не менше одного) про проходження державної експертизи проектно-кошторисної документації.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки окрім позитивних експертних звітів (не менше одного) про проходження ДЕРЖАВНОЇ експертизи проектно-кошторисної документації можливе надання ПРИВАТНОЇ експертизи. Чому Ви вимагаєте саме державну?
Відповідно ст. 7 ЗУ "Про судову експертизу", судово-експертну діяльність здійснюють державні спеціалізовані установи, їх територіальні філії, експертні установи комунальної форми власності, а також судові експерти, які не є працівниками зазначених установ, та інші фахівці (експерти) з відповідних галузей знань у порядку та на умовах, визначених цим Законом.
Чим Вам не підходять експертиза експертів, які не є працівниками державних установ?
Просимо виделити зазначену дискримінаційну вимогу, так як вона суперечить повністю закону и порушує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник є комунальне підприємство, яке в своїй роботі регулюється постановою КМУ від 11 травня 2011 р. N 560 (із змінами від 23 січня 2019 р. N 95)
«Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»
Замовник своїми вимогами наполягає щоб у Виконавця робіт/послуг був досвід роботи з експертними організаціями державної форми власності за рахунок бюджетних/комунальних коштів.
Замовник буде вимагати у виконавця проходження експертизи проектної документації в експертній організації котра відповідає критеріям встановленим наказом Мінрегіону і виконує роботи із залученням бюджетних/комунальних коштів.
«Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»
Замовник своїми вимогами наполягає щоб у Виконавця робіт/послуг був досвід роботи з експертними організаціями державної форми власності за рахунок бюджетних/комунальних коштів.
Замовник буде вимагати у виконавця проходження експертизи проектної документації в експертній організації котра відповідає критеріям встановленим наказом Мінрегіону і виконує роботи із залученням бюджетних/комунальних коштів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-004412-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОЖЗАХИСТ-2006", Код ЄДРПОУ:34535681
Дата подання: 15 вересня 2020 15:16
Скасування дискваліфікації
Згідно п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення недоліків в інформації або документах, поданих учасником, у звʼязку із чим у учасника виникає можливість протягом 24 годин виправити невідповідності у документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. Однак внаслідок порушення Замовником вимог Закону така можливість нам не була надана.
Також звертаємо увагу, що складений Замовником протокол №94 містить відомості, які не відповідають дійсності, а саме: експертний звіт до виконаного аналогічного договору, який нібито відсутній, нами завантажено в систему разом з довідкою про наявність досвіду та копіями договорів, актів.
Таким чином Вами порушено законодавство як в частині проведення процедури торгів, так і в частині аналізу наданої нами документації, що призвело до нашої безпідставної дискваліфікації.
У звʼязку із вищевикладеним, ВИМАГАЄМО скасувати нашу дискваліфікацію та розмістити повідомлення з вимогою про усунення недоліків у наданих нами документах. У випадку подальшого порушення Закону ми будемо вимушені скористатися і всіма іншими передбаченими законодавством правами для захисту наших інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Також звертаємо увагу, що складений Замовником протокол №94 містить відомості, які не відповідають дійсності, а саме: експертний звіт до виконаного аналогічного договору, який нібито відсутній, нами завантажено в систему разом з довідкою про наявність досвіду та копіями договорів, актів.
Таким чином Вами порушено законодавство як в частині проведення процедури торгів, так і в частині аналізу наданої нами документації, що призвело до нашої безпідставної дискваліфікації.
У звʼязку із вищевикладеним, ВИМАГАЄМО скасувати нашу дискваліфікацію та розмістити повідомлення з вимогою про усунення недоліків у наданих нами документах. У випадку подальшого порушення Закону ми будемо вимушені скористатися і всіма іншими передбаченими законодавством правами для захисту наших інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2020 11:38
Розглянувши вимогу від 15.09.2020 про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Пожзахист-2006" (Код ЄДРПОУ: 34535681) (надалі – Учасник) процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування «Встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у нежитловій адміністративній будівлі за адресою: вул. Володимирська, 51-А у Шевченківському районі м. Києва» (проектні роботи)» (далі – Закупівля), КП «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. Стосовно відсутності копії позитивних експертних звітів (не менше одного) до виконаного учасником аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2019 років (ТД, Додаток № 2, п. 3, стор. 20) повідомляємо наступне:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника та прийняття рішення про дискваліфікацію допущено технічну помилку в частині переліку документів, що не відповідають вимогам тендерної документації. У складі своєї пропозиції Учасник надав копії позитивних експертних звітів (не менше одного) до виконаного учасником аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2019 років.
2. Відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами від 19.04.2020) (далі - Закон), якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах можливе (допустиме) у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерна пропозиція Учасника під час її розгляду не відповідала кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених Замовником в тендерній документації (надалі – ТД) оскільки: відсутній Опис до Статуту (ТД, р.ІІІ, п. 1, п.п.7, стор. 5) та відсутній Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії (ТД, Додаток № 8, стор. 41-42).
Повідомляємо, що дані документи не входять до переліку документів відповідно до п.16 ст. 29 Закону, щодо яких можливо застосувати виправлення помилок.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЗАХИСТ-2006" від 15.09.2020 р. щодо скасування дискваліфікації та можливості розмістити повідомлення з вимогою про усунення недоліків.
Відповідно ст.31 Закону Замовника зобов’язано відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1. Стосовно відсутності копії позитивних експертних звітів (не менше одного) до виконаного учасником аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2019 років (ТД, Додаток № 2, п. 3, стор. 20) повідомляємо наступне:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника та прийняття рішення про дискваліфікацію допущено технічну помилку в частині переліку документів, що не відповідають вимогам тендерної документації. У складі своєї пропозиції Учасник надав копії позитивних експертних звітів (не менше одного) до виконаного учасником аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2019 років.
2. Відповідно до п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами від 19.04.2020) (далі - Закон), якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах можливе (допустиме) у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерна пропозиція Учасника під час її розгляду не відповідала кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених Замовником в тендерній документації (надалі – ТД) оскільки: відсутній Опис до Статуту (ТД, р.ІІІ, п. 1, п.п.7, стор. 5) та відсутній Договір між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії (ТД, Додаток № 8, стор. 41-42).
Повідомляємо, що дані документи не входять до переліку документів відповідно до п.16 ст. 29 Закону, щодо яких можливо застосувати виправлення помилок.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЗАХИСТ-2006" від 15.09.2020 р. щодо скасування дискваліфікації та можливості розмістити повідомлення з вимогою про усунення недоліків.
Відповідно ст.31 Закону Замовника зобов’язано відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-14-004412-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 23 липня 2020 14:35
Дата подання: 23 липня 2020 14:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2020 10:08
рішення від 27.07.2020№14463+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 10:07
Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.08.2020№11869.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 12:26
Інформація про перенесення розгляду скарги від 17.08.2020№12661.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 22:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2020№15805.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 16:44
рішення від 19.08.2020№15805.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: зауваження антимонопольного комітету враховані. Відповідні зміни до тендерної документації внесено 26.08.2020
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2020 14:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КАНБАНБУД |
111 023,26
UAH з ПДВ
|
66 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" |
123 697,20
UAH з ПДВ
|
66 588,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖЗАХИСТ-2006" |
152 967,20
UAH з ПДВ
|
66 594,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
191 765,04
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ |
217 939,00
UAH з ПДВ
|
217 939,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КАНБАНБУД #41921327 |
Відхилено |
66 580,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 16:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 вересня 2020 00:00
|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" #37961573 |
Відхилено |
66 588,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 13:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 вересня 2020 00:00
|
ТОВ "ПОЖЗАХИСТ-2006" #34535681 |
Відхилено |
66 594,44
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 16:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 вересня 2020 00:00
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 16:56
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 вересня 2020 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ #3234512578 |
Відхилено |
217 939,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 14:50
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 вересня 2020 14:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі