Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція димової труби та газоходів квартальної котельні «Шкільна», розташованої за адресою: м. Одеса, проспект Небесної Сотні, 4» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2020-07-14-004410-c a7c7b3a5cecc4f7893afe16e08b52073
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванов Валерій Юрійович

+380487056332 teplo.od@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Балківська, 1Б
Контактна особа: Іванов Валерій Юрійович
+380487056332
teplo.od@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:22
Очікувана вартість: 7 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи тендерної пропозиції, які складаються учасником безпосередньо для участі у процедурі закупівлі повинні бути викладені українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція димової труби та газоходів квартальної котельні «Шкільна», розташованої за адресою: м. Одеса, проспект Небесної Сотні, 4» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, проспект Небесної Сотні, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Фінансування робіт здійснюється за рахунок власних коштів Замовника. Оплата вартості робіт за Договором здійснюється в національній валюті України, в безготівковій формі. Замовник для виконання робіт перераховує Виконавцю попередню оплату, не більше ніж 30 % ціни Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання такого рахунку. Виконавець зобов’язується виконати роботи на суму попередньої оплати протягом 1 (одного) місяця від дати перерахування попередньої оплати та представити Замовнику Акт приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів після двостороннього підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 13:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 13:45
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" 6 887 988,00
UAH з ПДВ
6 846 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Теплоенергоінжинірінг 6 988 660,00
UAH з ПДВ
6 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:49
Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 12:46
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:46
Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:40
Відповідність ст.17.PDF
06 серпня 2020 10:08
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
30 липня 2020 09:41
Електронний підпис
30 липня 2020 09:40
Технічна частина.PDF
30 липня 2020 09:40
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 липня 2020 09:40
016-001-27611-2020.7z

Публічні документи

30 липня 2020 08:51
Протокол НР.7Z
30 липня 2020 08:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 липня 2020 08:51
Лист для клієнтів.7z
30 липня 2020 08:51
Гарантія 6303-20.7z
30 липня 2020 08:51
Витяг із Статуту.7z
30 липня 2020 08:51
Банківська ліцензія.7z
30 липня 2020 08:51
Технічна частина.pdf
30 липня 2020 08:51
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"

ТОВ Теплоенергоінжинірінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
Переможець 6 846 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 16:55

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В Довідці про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №132/5 від 28.07.2020 р. учасником наводиться перелік наявного власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Однак, в графі 4 «Зазначення приналежності та документів, що підтверджують право власності / користування: (власне; субпідрядника/співвиконавця; орендоване, залучене тощо)» таблиці вказаної Довідки учасником не зазначені документи, що підтверджують право власності на таке обладнання, матеріально-технічну базу та технології. 1.2. Надана учасником Довідка №12/07 від 28.07.2020 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у субпідрядника ТОВ «Южгазмонтаж» не відповідає формі №2 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки не містить інформацію про досвід роботи на займаній посаді зазначених працівників. 1.3. Учасником в складі тендерної пропозиції долучений Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних суб’єкта персональних даних (фізичної особи) - Середи І.Л. (електрогазозварника субпідрядника ТОВ «Союзенергомонтаж») від 24.07.2020 р. з нечітким зображенням прізвища, ім’я та підпису. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1 пункту 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Додатка 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 2.2. Підпункт 2 пункту 2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Додатка 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 2.3. Підпункт 4 пункту 2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Додатка 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. На підтвердження наявності власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати Довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою №1 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема, з зазначенням в графі 4 відповідних документів, що підтверджують право власності на таке обладнання, матеріально-технічну базу та технології. 3.2. Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у субпідрядника ТОВ «Южгазмонтаж», складену за формою №2 Додатку 2 до тендерної документації та яка містить інформацію, між іншого, про досвід роботи працівників на займаній посаді. 3.3. Учасник повинен надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних суб’єкта персональних даних (фізичної особи) - Середи І.Л. (електрогазозварника субпідрядника ТОВ «Союзенергомонтаж») встановленої форми, за його особистим підписом належної якості зображення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
6 846 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 13:27
ДУ 2.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 13:25
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:16
ДУ 1.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 12:53
Додаток 4.PDF укладений
19 серпня 2020 12:00
Додаток 3 ч.3.PDF укладений
19 серпня 2020 12:00
Додаток 3 ч.2.PDF укладений
19 серпня 2020 12:00
додаток 3 ч.1.PDF укладений
19 серпня 2020 12:00
договор ТМО-161-20.PDF укладений
19 серпня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела розрахунків та реквізитів
Номер договору про закупівлю: ТМО-161/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіку та плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: ТМО-161/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 846 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 141 000,00 UAH)