Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, Лот №1 "Овочі", Лот №2 "Фрукти"
Очікувана вартість
261 366,00 UAH
UA-2020-07-14-004232-b 2b828fee066047f0b995d6e14eb2bdc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.m.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 261 366,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Тендерна документація

14 липня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:37
ТД.docx
14 липня 2020 16:37
Додаток 5.doc
14 липня 2020 16:37
Додаток 2.doc
14 липня 2020 16:37
Додаток 3.doc
14 липня 2020 16:37
Додаток 6.doc
14 липня 2020 16:37
Додаток 4.doc
14 липня 2020 16:37
Додаток 1.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 "Овочі"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 245 630,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 230,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 липня 2020 15:44
Закінчення: 30 липня 2020 16:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8000 кг
Буряк столовий (салатний)
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Дата доставки: 10 грудня 2020
5000 кг
Морква столова
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Дата доставки: 10 грудня 2020
5000 кг
Цибуля ріпчаста, вагова
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Дата доставки: 10 грудня 2020
10000 кг
капуста білоголова
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Дата доставки: 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 214 200,00
UAH з ПДВ
214 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна 245 600,00
UAH з ПДВ
245 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:47
документи переможця.rar
06 серпня 2020 14:25
Електронний підпис
28 липня 2020 21:23
Електронний підпис
28 липня 2020 21:21
8.Інші документи.rar
28 липня 2020 21:21
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:18
Електронний підпис
29 липня 2020 13:05
тех паспорт.pdf
29 липня 2020 13:05
Потужності.pdf
29 липня 2020 13:05
Паспорт Ісаєнко.pdf
29 липня 2020 13:05
Оренда машини.pdf
29 липня 2020 13:05
Ісаєнко_код.pdf
29 липня 2020 13:05
Єдиний_податок.pdf
29 липня 2020 13:05
Довідка про склади.pdf
29 липня 2020 13:05
Довідка про санкції.pdf
29 липня 2020 13:05
Виписка_ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 214 200,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
214 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:10
Доп.угода_ТОВ Гарант-2010 (Лот №1 Овочі_73-ЕВТ 1)_№3 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:09
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:15
Доп.угода_ТОВ Гарант-2010 (Лот №1 Овочі_73-ЕВТ 1)_№2 (1).jpg зміни до договору
05 січня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:13
Доп.угода_ТОВ Гарант-2010 (Лот №1 Овочі_73-ЕВТ 1)_№1 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:13
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 14:16
Договір_ТОВ Гарант-2010 (Лот №1 Овочі_73-ЕВТ 1).pdf укладений
19 серпня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування реквізитів Замовника (Кількість товару після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 73-ЕВТ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті»
Номер договору про закупівлю: 73-ЕВТ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р. (із змінами), «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті» (Кількість товару після внесення змін - 32000 кг, сума договору після внесення змін - 242400,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 73-ЕВТ/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 242 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 400,00 UAH)