Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021:2015: 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Локальна підсистема відеоспостереження Малиновського району міста Одеси)
Очікувана вартість
1 598 000,00 UAH
UA-2020-07-14-004211-c 0d700f1f64a1409e8897080ae9ea2fbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боярчук Віктор Михайлович

048-705-51-19 077odessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")"
Код ЄДРПОУ: 23211998
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А
Контактна особа: Боярчук Віктор Михайлович
048-705-51-19
077odessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:02
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:02
Очікувана вартість: 1 598 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплект
за ДК 021:2015: 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (Локальна підсистема відеоспостереження Малиновського району міста Одеси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі частини 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за рахунок коштів бюджету міста Одеси. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. Вартість Товару включає в себе всі податки, збори, транспортні витрати на доставку Товару, а також монтажні та пусконалагоджувальні послуги. Оплата здійснюється на підставі підписаної видаткової накладної та виставленого рахунку фактури шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx
15 липня 2020 14:05
ДОДАТОК 5 (у новій редакції).docx
14 липня 2020 13:30
ЗАТВЕРДЖЕНО.pdf
14 липня 2020 13:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (6).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 1 (10).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 2 (9).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 3 (10).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 4 (5).docx
15 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx
15 липня 2020 14:05
ДОДАТОК 5 (у новій редакції).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 5 (6).docx
14 липня 2020 13:30
ЗАТВЕРДЖЕНО.pdf
14 липня 2020 13:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (6).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 1 (10).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 2 (9).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 3 (10).docx
14 липня 2020 13:30
ДОДАТОК 4 (5).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 1 596 345,00
UAH з ПДВ
1 575 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН-МИКОЛАЇВ" 1 597 345,00
UAH з ПДВ
1 581 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
15 серпня 2020 14:34
розрахунок_аукцион.pdf
14 серпня 2020 14:28
тендерна_аукцион_М.pdf
14 серпня 2020 14:27
Dovidka_20217350050060206048.pdf
14 серпня 2020 14:27
Dovidka_20217350050060206048.pdf.p7s
04 серпня 2020 15:52
Електронний підпис
29 липня 2020 20:09
Електронний підпис
29 липня 2020 20:07
4_розрахунок_М.pdf
29 липня 2020 20:07
3_технічні_М.pdf
29 липня 2020 20:07
2.0 відповідність_М.pdf
29 липня 2020 20:07
2.3 довідки з банку_17.07.pdf
29 липня 2020 20:07
1.8. Хмельницький.pdf
29 липня 2020 20:07
1.4 оренда_вишки.pdf
29 липня 2020 20:07
1.0_кваліфікація_16,17_М.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН-МИКОЛАЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 1 575 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 13:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 13:41

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 41522192) виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником відносно підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: згідно п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання інформації та документів зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати інформацію (довідку або лист) за підписом уповноваженої особи учасника, завірену печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору у вигляді таблиці наведеної у Додатку 1. Згідно з п. 2.2. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників та їх кваліфікацію по особам, зазначеним у таблиці (приклад якої наведено у Додатку 1). Виявлені невідповідності: 1. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 03/29/07 від 29.07.2020 р., проте відомості, що вказані в даній Довідці відносно посади працівника Шевченко М.В. не відповідають відомостям про його посаду, що зазначені у трудовій книжці та наказі про переведення, копії яких були надані учасником в складі тендерної пропозиції. 2. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 03/29/07 від 29.07.2020 р., проте відомості, що вказані в даній Довідці відносно посади працівника Філь Р.О. не відповідають відомостям про його посаду, що зазначені у трудовій книжці. Крім того, у складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав копію наказу про переведення працівника Філь Р.О. 3. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 03/29/07 від 29.07.2020 р., в якій зокрема міститься інформація про працівника Хомич О.В., однак учасник не надав документи, що підтверджують наявність такого працівника та його кваліфікацію, як того вимагає п. 2.2. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКИХ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації; п. 2.1. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації; п. 2.2. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 41522192) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: - виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 03/29/07 від 29.07.2020 р. в частині відомостей про посади працівників; - копію наказу про переведення працівника Філь Р.О.; - документи, що підтверджують наявність працівника Хомич О.В. та його кваліфікацію, як того вимагає п. 2.2. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
1 575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:24
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:42
ДОГОВІР № 41 від 21.08.2020 р..pdf укладений
21 серпня 2020 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 575 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 262 500,00 UAH)