Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ваги математичні демонстраційні; Демонстраційний комплект вимірювальних приладів (лінійка 1 м, 2 трикутники, циркуль, транспортир); Набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв); Килимок-конструктор з пазлів; Модель-глобус «Будова Землі»; Мікроскоп учнівський малий; Навчально-демонстраційний комплект “Методика Кюїзенера” (комплект для вчителя); Набір «Частини цілого на крузі. Прості дроби»; Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-07-14-003628-b ● 9798e4a426984ab68a7e9c095446a438
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 35348209 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., смт. Доброслав, Лиманський район, ПРОСПЕКТ 40-РІЧЧЯ ВИЗВОЛЕННЯ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кочервей Марина Олександрівна +380485591402 MARINA.KOCHERVEJ@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Ваги математичні демонстраційні; Демонстраційний комплект вимірювальних приладів (лінійка 1 м, 2 трикутники, циркуль, транспортир); Набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв); Килимок-конструктор з пазлів; Модель-глобус «Будова Землі»; Мікроскоп учнівський малий; Навчально-демонстраційний комплект “Методика Кюїзенера” (комплект для вчителя); Набір «Частини цілого на крузі. Прості дроби»; Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови). Місцезнаходження замовника: 67500 Одеська область смт Доброслав проспект 40 річчя Визволення,2. Категорія замовника: згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 од.
Ваги математичні демонстраційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
38 од.
Демонстраційний комплект вимірювальних приладів (лінійка 1 м, 2 трикутники, циркуль, транспортир)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
38 од.
Набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
38 од.
Килимок-конструктор з пазлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
38 од.
Модель-глобус «Будова Землі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
38 од.
Мікроскоп учнівський малий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
38 од.
Навчально-демонстраційний комплект “Методика Кюїзенера” (комплект для вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
38 од.
Набір «Частини цілого на крузі. Прості дроби»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
38 од.
Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, проспект 40-Річчя Визволення, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 10 банківських днів з моменту отримання Товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 16:01 |
Перелік змін до ТД.doc | |
16 липня 2020 16:01 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
16 липня 2020 16:01 |
Тендерна дркументація.docx | |
16 липня 2020 16:01 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
16 липня 2020 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2020 16:01 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
16 липня 2020 16:01 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
16 липня 2020 16:01 |
Тендерна дркументація.docx
|
|||
16 липня 2020 16:01 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні та якісні характеристики
Дата подання: 14 липня 2020 18:05
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:57
Доброго дня, внесіть будь ласка більш детальний опис наступних товарів:
4, Килимок-конструктор з пазлів
Являє собою плитки (пазли) з ЕВА (етиленвінілацетат – спінений мікропористий полімер, високопружний, еластичний, екологічний, легкий матеріал), які стикуються між собою за допомогою зачепів «ластівчин хвіст».
• не має запаху, покриття абсолютно нешкідливо і екологічне
• швидко і легко укладається в потрібну конфігурацію і так же легко розбирається
• має відмінну тепло і шумоізоляцію, створює ефект «теплої підлоги»
• покриття стійке до побутової хімії і вологи, легко чиститься і миється
• в разі пошкодження немає необхідності міняти покриття цілком, досить замінити пошкоджений модуль.
Є ідеальним покриттям для благоустрою та дизайну приміщення, створення комфорту і затишку в шкільному навчальному класі початкової школи та в дитячих садочках. Це покриття ідеально підходить для дитячих кімнат в будинках і в різних дитячих установах, тому що є теплим, м’яким і екологічно чистим. Виріб є стійким до вологого щоденного прибирання. Розміри: 500x500x10 мм, з тисненням. Колір: фіолетовий, жовтий.
Не вказана кількість пазлів.
6, Мікроскоп учнівський малий
Даний шкільний мікроскоп з повноцінною «дорослою» оптичною конструкцією. Три об’єктива встановлені в спеціальному револьверному пристрої, що дозволяє швидко змінити об’єктив, не перериваючи занять. Окуляр – висувний з 10-кратним збільшенням, простий у використанні. Обладнаний двома світлодіодними підсвітками. Міцна конструкція з жорсткими фокусуючими ручками. Мікроскоп учнівський малий дозволить дітям відкрити новий дивовижний мікросвіт, вивчити види рослинних тканин, частини тіла комах і багато іншого.
Потребуе більш детального технічного опису, при вказаних Вами характеристиках можлива підміна якісних мікроскопів дешевими, неякісними.
9,Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови
До складу набору «Наочно-дидактичний матеріал з іноземної мови» входить:
• абетка для використання вчителем зі зразками великих та малих літер англійської абетки, формат А5, матеріал – цупкий картон
• абетка роздавальна для використання учнями зі зразками великих та малих літер англійської абетки з однієї сторони та зразки каліграфічного письма великих та малих літер з іншої, формат А8, матеріал – цупкий картон
• тематичні картки з зображенням та назвою українською мовою з однієї сторони та надрукованим перекладом даного слова англійською мовою та транскрипцію на зворотному боці. Можуть бути використані наступні теми: транспорт, овочі, фрукти, геометричні фігури, птахи, тварини або інші. Формат карток не менше 100 х 100 мм, матеріал – цупкий картон
• комплект таблиць до основних розділів граматичного матеріалу, який містить наступну інформацію: англійська абетка, основні займенники, прислівники, числівники. Формат А5, матеріал – цупкий картон.
В технічному описі не вказана кількість абеток А8, карток тематичних та кількість таблиць в комплекті, тому в цьому наборі (якщо не откорегуете технічний опис) Ви отримаете : 1 абетку А5, 1 абетку роздавальну, 1 набір тематичних карток та 1 таблицю до основних розділів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-003628-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 16 липня 2020 11:25
Документи, що підтверджують якість товару, які повинні бути надані Учасником В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Доброго дня ! Шановний Замовнику !
1. ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020. Відповідно до цього наказу: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
У випадку ігнорування нашої вимоги та ігнорування наказу МОН № 143 (в тій частині, що стосується надання учасником документів, щодо якості товару) Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
2. Також звертаємо вашу Увагу, що замовник має право включати у тендерну документацію також інші документи, які Він вважає за необхідне вимагати від учасника .
З метою запобігання закупівлі не якісної , фальсифікованої продукції, пропонуємо Вам додати у перелік необхідних документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції учасником, який не є виробником запропонованого товару –
"Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Це дуже важливо для визначення виробника товарів, які є предметом закупівлі. Таким листом учасник гарантує свої партнерські відносини з виробником товарів і тим самим гарантує поставку саме того товару, який вказаний у висновку СЕС ,декларації відповідності та інших документах, які учасник подає на підтвердження якості запропонованого ним товару, тому що дуже багато недобросовісних учасників, які надають у тендерній документації чужі документи та сертифікати, не співпрацюють з виробниками і не закуповують товар у того виробника, чиї документи надані. Як результат - у дітей в школі невідомий товар сумнівної якості.
Такі учасники здебільшого виграють закупівлі по ціні,яка в декілька разів менша очікуваної вартості, що дуже впливає на якість товару. Плюс якщо додати до цього, те що Ви не вимагаєте документі якості та авторизаційний лист від виробника товару Ви знов ж таки отримуєте товар невідомого походження і невідомої якості.
А Ви як Замовник, в першу чергу , зацікавлені в закупівлі якісного товару, дотримуючись чинного законодавства, в якому чітко сказано, що всі засоби навчання повинні мати документи підтверджуючі їх якість.
Отже
1. Вимагаємо додати до тендерної документації документи які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02. 2020 а саме гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; На засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи.
2. Пропонуємо додати до тендерної : "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .
Розгорнути
Згорнути
1. ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та додати до тендерної документації вимогу про надання учасником документів, які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02.2020. Відповідно до цього наказу: «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
У випадку ігнорування нашої вимоги та ігнорування наказу МОН № 143 (в тій частині, що стосується надання учасником документів, щодо якості товару) Ви, як замовник ризикуєте отримати невідомий товар невідомого походження та сумнівної якості! Звертаємо вашу увагу на те, що «предметом закупівлі» будуть користуватися діти, а товар без наявності документів, які підтверджують його якість може бути шкідливим для здоров’я дітей !
2. Також звертаємо вашу Увагу, що замовник має право включати у тендерну документацію також інші документи, які Він вважає за необхідне вимагати від учасника .
З метою запобігання закупівлі не якісної , фальсифікованої продукції, пропонуємо Вам додати у перелік необхідних документів, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції учасником, який не є виробником запропонованого товару –
"Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Це дуже важливо для визначення виробника товарів, які є предметом закупівлі. Таким листом учасник гарантує свої партнерські відносини з виробником товарів і тим самим гарантує поставку саме того товару, який вказаний у висновку СЕС ,декларації відповідності та інших документах, які учасник подає на підтвердження якості запропонованого ним товару, тому що дуже багато недобросовісних учасників, які надають у тендерній документації чужі документи та сертифікати, не співпрацюють з виробниками і не закуповують товар у того виробника, чиї документи надані. Як результат - у дітей в школі невідомий товар сумнівної якості.
Такі учасники здебільшого виграють закупівлі по ціні,яка в декілька разів менша очікуваної вартості, що дуже впливає на якість товару. Плюс якщо додати до цього, те що Ви не вимагаєте документі якості та авторизаційний лист від виробника товару Ви знов ж таки отримуєте товар невідомого походження і невідомої якості.
А Ви як Замовник, в першу чергу , зацікавлені в закупівлі якісного товару, дотримуючись чинного законодавства, в якому чітко сказано, що всі засоби навчання повинні мати документи підтверджуючі їх якість.
Отже
1. Вимагаємо додати до тендерної документації документи які підтверджують якість запропонованого товару відповідно до наказу МОН №143 від 07.02. 2020 а саме гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; На засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи.
2. Пропонуємо додати до тендерної : "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу."
Сподіваємось на ваше відповідальне ставлення стосовно витрачання бюджетних коштів, та що до якості товару який Ви плануєте закупити .
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2020 15:58
Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-07-14-003628-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 19 липня 2020 00:40
Стосовно обмежень внесених у ТД
Шановний замовник. Вами було внесено зміни до ТД, що є виправданим стосовно виконання Наказу МОН №143 від 07.02.2020, однак ви встановили вимоги "...гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або технічний паспорт на виріб, або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів на засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" та "Учасник який не є виробником запропонованого товару – надає "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі" Таким чином ви обмежили коло потенційних учасників, які виробляють окремі товари, які по своїй суті не являються виключно "засобами навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів", але можуть використовуватись у навчальному процесі, наприклад - пісочні годинники (загальнозастосований прилад вимірювання часу) чи Килимок-конструктор з пазлів (предмет загального ігрового вжитку для дитячої кімнати), або палички Кюїзенера (є також іграшкою для творчих занять, а не тільки лічильним матеріалом). Виробляючи ці товари, виробник не обмежується сферою застосування лише "для загальноосвітніх навчальних закладів" чи "кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів", сфера застосування цих товарів є набагато ширшою, тому виробник отримує відповідні документи до фактичного загально ужиткового призначення товарів і ці документи не містять обмеженнь на кшталт для ""кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів". Відповідно до зазначеного вище Наказу "Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи." Отже в Наказі чітко зазначено про наявність документів до кожного товару, що постачається, а не узагальнення типу - "кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів". Тому вимагаємо усунути виявлені обмеження та викласти пункт перший та третій змін до тендерної документації у наступній редакції - "...гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або технічний паспорт на виріб, або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів НА ЗАПРОПОНОВАНІ учаником товари (засоби навчання та обладнання )" та "Учасник який не є виробником запропонованого товару – надає "Авторизаційний лист, наданий виробником або офіційним дилером/дистриб’ютором ПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ (засобів навчання та обладнання), адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 12:45
Шановний Учасник, всі необхідні зміни до тендерної документації були внесені.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" |
298 300,00
UAH з ПДВ
|
249 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА |
362 520,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" |
394 630,00
UAH з ПДВ
|
394 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" |
444 372,00
UAH з ПДВ
|
444 372,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
522 880,00
UAH з ПДВ
|
522 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" #3233704025 |
Переможець |
249 990,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 11:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 12:20
|
додаткова дидактика (1).pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2020 17:15
|
ду (1).pdf | зміни до договору |
17 серпня 2020 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 17:07
|
Договір.pdf | укладений |
17 серпня 2020 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість договору без зміни кількості (обсягу) та якості. Загальна вартість договору становить 249989,84 грн. без ПДВ. Також сторони дійшли згоди внести зміни до специфікації, та викласти її в новій редакції. Більш детально в Додатковій угоді №1. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки товару до 30.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |