Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарські товари різні
Different household goods
Очікувана вартість
29 820,00 UAH
UA-2020-07-14-003601-b 5e599ab455954f6e9b460dcad26c1be3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ципан Ольга Михайлівна

03636-62-9-35 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Ципан Ольга Михайлівна
03636-62-9-35
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Tsypan Olha
03636-62-9-35
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 29 820,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Publication date: 14 липня 2020 15:36
Enquiries until: 07 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 29 820 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 170 UAH
Minimal lowering step, %: 0,57 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Scope of the procurement
Господарські товари різні
Different household goods
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 шт.
Господарські товари різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Different household goods
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:33
Додаток_5.docx
14 липня 2020 15:33
Додаток_4.doc
14 липня 2020 15:33
Додаток_3.doc
14 липня 2020 15:33
Додаток_2.doc
14 липня 2020 15:33
Додаток_1.doc
14 липня 2020 15:33
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 10:59
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:56
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь: Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для таких тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-07-14-003601-b5e599ab455954f6e9b460dcad26c1be3
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ВІП "Модуль" Документи
Очікується рішення

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІП "Модуль"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІП "Модуль" 29 820,00
UAH
29 820,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІП "Модуль"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій