Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Змішувачі
Bath faucets
Очікувана вартість
22 960,00 UAH
UA-2020-07-14-003309-b 42bfb723b3aa40e393b04a415e3fd7e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Shershen' Yuliya Mykolayivna
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 13:46
Очікувана вартість: 22 960,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Publication date: 14 липня 2020 15:09
Enquiries until: 07 серпня 2020 16:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 22 960 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 120 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement
Змішувачі
Bath faucets
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт.
Змішувачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Bath faucets
CPV: 42130000-9
Період постачання: з 14 вересня 2020 по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Про дату оформлення ярлика на придатну продукцію Замовник письмово повідомляє постачальника не пізніше 5 робочих днів з дати оформлення ярлика. Джерело фінансування: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:06
Тендерна документація.doc
14 липня 2020 15:06
Додаток_4.doc
14 липня 2020 15:06
Додаток_4. 5.docx
14 липня 2020 15:06
Додаток_3.doc
14 липня 2020 15:06
Додаток_2.doc
14 липня 2020 15:06
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 11:00
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:12
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь:
Система Прозоро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозоро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для таких тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-003309-b.b19
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Технологія і ресурси, Код ЄДРПОУ:39343335
Дата подання: 15 вересня 2020 15:06
Неправомірна дикваліфікація
Доброго дня! Згідно с Протоколом розгляду тендерних пропозицій нашу пропозицію відхилено по причині:
відсутні вимоги замовника наявність
висновку державної санітарноепідеміологічної експертизи (копія
завірена Постачальником) при
поставці, що не відповідає вимогам
замовника.
Згідно з Додатком 3 "Технічна специфікація" висновки СЕЕ вимагаються ПРИ ПОСТАВЦІ товару, а не в складі пропозиції. Щоб задовольнити причину відхилення нашої пропозиції, ми прикріпили висновки СЕЕ до цієї вимоги.
Просимо задовольнити нашу вимогу та допустити до аукціону закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-07-14-003309-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38750092
Дата подання: 11 вересня 2020 11:05
Неправомірна дискваліфікація
Згідно вимог тендерної пропозиції Розділ ІІІ п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:.. наведено Перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції, а саме пункт "- технічна специфікація, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2). Нашим підприємством було заповнено Додатку 2 з описом запропонованого товару та згідно вимог замовника "Наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копія завірена Постачальником) при поставці обов’язково" що підтвержено підписом та печаткою учасника. Прошу зауважити що "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копія завірена Постачальником) при поставці обов’язково" згідно вимомог замовника надається ПРИ ПОСТАВЦІ товару, а про те що цей документ (висновок) повинен бути в складі пропозиціїї організатором не вимогалось згідно вимог тендерної документаціїї, отже вважаємо не допущення до ацукціону нашого підприємства безпідставним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 09:30
"В додаток до попередніх зауважень, зазначаємо, що відповідно до технічної специфікації, технічних характеристик ВП "Рівненьська АЕС" на змішувач mixxen апус MXAL0350, було зазначено "винос гусака 26 см", при цьому ТОВ "Транс Енерго" для відповідної позиції, у своїй технічній специфікації зазначили "винос гусака 24 см", що не відповідає технічним вимогам ВП "Рівненська АЕС", а отже не допущення Вас до аукціону є цілком обгрунтованим
Номер вимоги: UA-2020-07-14-003309-b.c16
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38750092
Дата подання: 15 вересня 2020 13:25
Безпідставна дискваліфікація
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2020-07-14-003309-b?42bfb723b3aa40e393b04a415e3fd7e5 підставою для відхилення тендерної пропозиції є "відсутні вимоги замовника наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копія завірена постачальником) при поставці, що не відповідає вимогам замовника" який не вимагався у складі пропозиції учасника. У відповідь на вимогу вами зазнечено зовсім іншу причину для недопущення нашої організаціїї до аукціону, яка доречи не зазначена в протоколі розгляду. Вважаемо ваші дії порушенням, та нагадуємо що згідно частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністативні порушення "на службових (посадових), кповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, уповноважених осіб" накладається штраф від 25 500 до 51 000 гривень - підстава - безпідставне відхилення тендерних пропозицій".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

15 вересня 2020 13:25
UA-2020-07-14-003309-b-qualifications.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-14-003309-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38750092
Неправомірна дискваліфікація
Згідно вимог тендерної пропозиції Розділ ІІІ п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:.. наведено Перелік документів та даних, що вимагаються від учасника у складі його пропозиції, а саме пункт "- технічна специфікація, яка повинна відповідати технічній специфікації (Додаток № 2). Нашим підприємством було заповнено Додатку 2 з описом запропонованого товару та згідно вимог замовника "Наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копія завірена Постачальником) при поставці обов’язково" що підтвержено підписом та печаткою учасника. Прошу зауважити що "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копія завірена Постачальником) при поставці обов’язково" згідно вимомог замовника надається ПРИ ПОСТАВЦІ товару, а про те що цей документ (висновок) повинен бути в складі пропозиціїї організатором не вимогалось згідно вимог тендерної документаціїї, отже вважаємо не допущення до ацукціону нашого підприємства безпідставним.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

11 вересня 2020 10:59
Технічна специфікація.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2020
UA-2020-07-14-003309-b42bfb723b3aa40e393b04a415e3fd7e5
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Технологія і ресурси Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 09:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА-ТОП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТРАНС ЕНЕРГО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМКА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Санмікс Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 09:34
ПП "ВІФ "Західресурссервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно вимоги п. 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації «У складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі надають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному критерію), встановлених замовником відповідно до статті 16 Закону № 922, а саме: « … 5.1.1 . документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» В складі тендерної пропозиції ТОВ «Технологія і ресурси» не було надано документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Просимо усунути вказану невідповідність Вашої тендерної пропозиції згідно вимог тендерної документації в строк 24 години згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ, а саме дозавантажити документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). .

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 11:14
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:41
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:41
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:35
тех. спеціфікація 6461876.pdf
07 серпня 2020 13:35
Референс лист.pdf
07 серпня 2020 13:35
Реквизити на бланку.pdf
07 серпня 2020 13:35
ПРИКАЗ 4К от 9.09.19.pdf
07 серпня 2020 13:35
выписка НДС.pdf
07 серпня 2020 13:35
ВЫписка ЕГРПОУ.pdf
07 серпня 2020 13:35
лист заявка 6461876.pdf
07 серпня 2020 13:35
лист гарантія ст17 6461876.pdf

Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:49
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2020 15:49
Статут 09.07.2019.pdf
12 серпня 2020 15:49
Протокол №8.pdf
12 серпня 2020 15:49
Наказ про призначення.pdf
12 серпня 2020 15:49
Лист-Заявка.pdf

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:11
02_витяг з ПДВ (копія).pdf
13 серпня 2020 15:11
Лист заявка.pdf
13 серпня 2020 15:11
Захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17.pdf
13 серпня 2020 15:11
витягЕДР 14.07.2020.pdf
13 серпня 2020 15:11
ПРОТОКОЛ скановано.pdf
13 серпня 2020 15:10
Довідка з банку 23.01.2020.jpg
13 серпня 2020 15:10
Статут копія.pdf
13 серпня 2020 15:10
Технічна специфікація.pdf
13 серпня 2020 15:10
Наказ 2 транс енерго.pdf
13 серпня 2020 15:10
Довідка санкції.pdf

Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 10:21
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:21
ТС.pdf
17 серпня 2020 10:21
Тендерна без ціни.pdf
17 серпня 2020 10:21
Статут 25.02.2020.pdf
17 серпня 2020 10:21
СТ 17.pdf
17 серпня 2020 10:21
Рішення №2.pdf
17 серпня 2020 10:21
Наказ про призначення.pdf
17 серпня 2020 10:21
Лист-заявка ДОДАТОК5.pdf
17 серпня 2020 10:21
ДОСВІД.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлені невідповідності: 1.1. Учасник не надав документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції. 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Буліт 2 пункту 1 розділу ІІІ ТД. 3. Перелік інформації, яку повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. Для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.

Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 13:19
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:16
довідки
22 вересня 2020 13:16
Довідка МВС
22 вересня 2020 13:16
довідка ДФС
17 серпня 2020 10:41
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:41
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:39
лист.pdf
17 серпня 2020 10:39
аналог договір.pdf
17 серпня 2020 10:39
8Виписка 1ст.pdf
17 серпня 2020 10:39
5Додаток 5 лист заявка.pdf
17 серпня 2020 10:39
4сертифікат.pdf
17 серпня 2020 10:39
3Додаток_4 ст 17.pdf
17 серпня 2020 10:39
2Додаток_2.pdf
17 серпня 2020 10:39
1Додаток 1 заповнений.pdf

Конфіденційні документи

17 серпня 2020 10:39
9паспорт та ідентиф.pdf

Обґрунтування конфіденційності

паспорт та ідентифікаційний код

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Технологія і ресурси

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА-ТОП"

ТОВ "ТРАНС ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМКА"

ТОВ Санмікс

ПП "ВІФ "Західресурссервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Санмікс 16 960,00
UAH
16 960,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА-ТОП" 20 805,00
UAH
20 805,00
UAH
Документи
ПП "ВІФ "Західресурссервіс" 21 399,00
UAH
21 399,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 13:19
Електронний підпис
22 вересня 2020 13:16
довідки
22 вересня 2020 13:16
Довідка МВС
22 вересня 2020 13:16
довідка ДФС
17 серпня 2020 10:41
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:41
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:39
лист.pdf
17 серпня 2020 10:39
аналог договір.pdf
17 серпня 2020 10:39
8Виписка 1ст.pdf
17 серпня 2020 10:39
5Додаток 5 лист заявка.pdf
17 серпня 2020 10:39
4сертифікат.pdf
17 серпня 2020 10:39
3Додаток_4 ст 17.pdf
17 серпня 2020 10:39
2Додаток_2.pdf
17 серпня 2020 10:39
1Додаток 1 заповнений.pdf

Конфіденційні документи

17 серпня 2020 10:39
9паспорт та ідентиф.pdf

Обґрунтування конфіденційності

паспорт та ідентифікаційний код

Публічні документи

12 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:49
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2020 15:49
Статут 09.07.2019.pdf
12 серпня 2020 15:49
Протокол №8.pdf
12 серпня 2020 15:49
Наказ про призначення.pdf
12 серпня 2020 15:49
Лист-Заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Санмікс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА-ТОП"

ПП "ВІФ "Західресурссервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Санмікс
#41000735
Переможець 16 960,00
UAH
18 вересня 2020 13:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Санмікс
#41000735
16 960,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2023 09:00
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:58
Договір.pdf укладений
30 вересня 2020 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 16 960,00
UAH