Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання) (код ДК 021-2015–30210000-4 - «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-14-003145-c 6e5f93176d4d4de891e217935374faf6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

492744 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
492744
stansilrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 11:54
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


категорія замовника - орган місцевого самоврядування, місце поставки товару - 12430, Житомирська обл., Житомирський район, село Станишівка, вулиця Кооперативна, будинок 3, мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами. У разі неможливості надання документів українською та/або російською мовами, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську або російську мову. Якщо учасник процедури закупівлі не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською та/або російською мовою, завірений нотаріально.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником на підставі пред'явленого Постачальником рахунка на оплату Товару та після підписання Сторонами видаткової накладної.Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:59
Технічні вимоги.doc
14 липня 2020 11:59
Проект договору.doc
14 липня 2020 11:59
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРІОН СІТІ" 299 700,00
UAH з ПДВ
299 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОНЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ " 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 16:29
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРІОН СІТІ"

ФОП "КОНОНЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРІОН СІТІ"
#36980548
Відхилено 299 700,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:10
ФОП "КОНОНЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ "
#3150724691
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:34

Документи

04 серпня 2020 14:10
Електронний підпис

Документи

04 серпня 2020 14:34
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
04 серпня 2020 14:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі