Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-07-14-003029-c ● 9ac94f8e404948b2b5cdaf124e59b85e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна організація "Автобаза Державного управління справами" |
Код ЄДРПОУ: | 19134105 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28 |
Контактна особа: |
Гутаревич Віталій Валерійович +380444824670 doadus@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Кузін Валерій Олександрович +380444251479 doadus@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public organization "Avtobaza State Administration" |
National ID: | 19134105 |
Contact point: |
Gutarevych Vitaliy Valeriyovych +380444824670 doadus@ukr.net |
Additional contacts: |
Kuzin Valeriy Oleksandrovych +380444251479 doadus@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Publication date: | 14 липня 2020 11:52 |
Enquiries until: | 04 серпня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Scope of the procurement
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 Людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ, за адресою учасника переможця
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
CPV: 50110000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 11:52 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-003029-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СТО У ФЕДОРА", Код ЄДРПОУ:42503708
Дата подання: 09 вересня 2020 18:13
Оскарження дискваліфікації
Замовником – Державною організацією «Автобаза Державного управління справами» 14.07.2020 року було оголошено закупівлю UA-2020-07-14-003029-c.
За результатом аукціону пропозицію ТОВ «СТО У ФЕДОРА» (надалі – Учасник) було дискваліфіковано та не допущено до участі в аукціоні на підставі того, що Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та вимогам тендерної документації. Яким (ому) саме критеріям (ію) не відповідає Учасник не зазначено. Протокол щодо дискваліфікації та не допущення до участі в аукціоні на електронному майданчику, в момент складання вимоги, відсутній.
ТОВ «СТО У ФЕДОРА не погоджується з прийнятим Замовником, рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та норми Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» з наступних підстав.
Згідно частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону, підстави, встановлені ст. 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим ст. 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим ст. 17 Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Частиною 4 ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дослідивши тендерну документацію Замовника Учасник ТОВ «СТО У ФЕДОРА» надав усі підтверджуючи документи та роз’яснення відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а документи, що вимагаються замовником, але не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, відповідно до діючого законодавства, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Так, у разі відсутності документів Учасник повинен надати лист - пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти.
Так, ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч. 4 ст. 16 Закону встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Під час проведення кваліфікаційного допуску Замовник фактично не перевіряв наявність та відповідність вимогам Учасника ТОВ «СТО У ФЕДОРА».
Також, Замовником у тендерній документації вимагається надати додаткові, порівняно із законодавством документи, а саме:
- СТО Учасника повинна мати можливість проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника (надати копію сертифікату/свідоцтва);
- послуги, які будуть надаватися Учасником повинні бути сертифіковані на відповідність вимогам безпеки та ремонтно-експлуатаційній документації виробників транспортних засобів (надати копію сертифікату відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, який засвідчує, що послуги, які будуть надаватися учасником відповідають вимогам ДСТУ 2322-93, ДСТУ 3649:2010, ДСТУ 4276:2004, ДСТУ 4277:2004);
- для підтвердження незалежної та технічної компетенції вимірювальних можливостей СТО для забезпечення точної діагностики автотранспортних засобів, перевірки та виявлення їх несправностей, вимірювальні можливості СТО Учасника мають бути оцінені, визнані та сертифіковані ДП «Укрметртестстандарт» (надати копію сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» про визнання вимірювальних можливостей СТО, а також свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025;
- станція технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника повинна мати впроваджену систему управління якістю учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». (На підтвердження Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату на систему управління якістю (а саме: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів), який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).
Проте, Закон не дозволяє Замовникам встановлювати на власний розсуд вимоги, що є вищими порівняно з вимогами, що становляться самим Законом. І відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Наслідком вищезазначеного є встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації, якою до речі, Замовник чомусь керуються першочергово, порушуючи тим самим інститут права у сфері публічних закупівель, що привело до необґрунтованого звуження кола учасників тендеру.
Слід зазначити, що дослідивши надану документацію інших учасників тендерної закупівлі, а саме: ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» та ТОВ «Автолайф центр», що допущенні вищезазначені учасники надали для участі у даній закупівлі сертифікати з вичерпаним терміном дії і повинні бути визнані такими, що не надавались взагалі, бо є нікчемними. Ані ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», ані ТОВ «Автолайф центр» не є на момент складання даної Вимоги акредитованими станціями технічного обслуговування транспортних засобів від Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів та Дилерів, бо надані зазначеними учасниками закупівлі сертифікати ВАІД не є чинними і є підробленими, бо на даних сертифікатах відсутні обов’язкові реквізити та інформація.
Вищезазначене можна перевірити звернувшись до Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів та Дилерів щодо підтвердження наданих зазначеними учасниками закупівлі копій сертифікатів.
В зв’язку з вищезазначеним ТОВ «СТО У ФЕДОРА» вважаю дискваліфікацію неправомірною та такою, яка повинна бути переглянута Замовником, даним Учасником було надано усі документи, які відповідають вимогам тендерної документації та Закону, які підтверджують необхідну та достатню інформацію для перевірки Замовником кваліфікаційних вимог та повноважень посадової особи Учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору та тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до свого розгляду.
2. Скасувати прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТО У ФЕДОРА» та провести повторну кваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «СТО У ФЕДОРА», за якою прийняти тендерну пропозицію нашого підприємства та допустити до участі в аукціоні.
Розгорнути
Згорнути
За результатом аукціону пропозицію ТОВ «СТО У ФЕДОРА» (надалі – Учасник) було дискваліфіковано та не допущено до участі в аукціоні на підставі того, що Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та вимогам тендерної документації. Яким (ому) саме критеріям (ію) не відповідає Учасник не зазначено. Протокол щодо дискваліфікації та не допущення до участі в аукціоні на електронному майданчику, в момент складання вимоги, відсутній.
ТОВ «СТО У ФЕДОРА не погоджується з прийнятим Замовником, рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Учасника, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та норми Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» з наступних підстав.
Згідно частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону, підстави, встановлені ст. 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим ст. 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим ст. 17 Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Частиною 4 ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дослідивши тендерну документацію Замовника Учасник ТОВ «СТО У ФЕДОРА» надав усі підтверджуючи документи та роз’яснення відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а документи, що вимагаються замовником, але не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, відповідно до діючого законодавства, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Так, у разі відсутності документів Учасник повинен надати лист - пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти.
Так, ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч. 4 ст. 16 Закону встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Під час проведення кваліфікаційного допуску Замовник фактично не перевіряв наявність та відповідність вимогам Учасника ТОВ «СТО У ФЕДОРА».
Також, Замовником у тендерній документації вимагається надати додаткові, порівняно із законодавством документи, а саме:
- СТО Учасника повинна мати можливість проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника (надати копію сертифікату/свідоцтва);
- послуги, які будуть надаватися Учасником повинні бути сертифіковані на відповідність вимогам безпеки та ремонтно-експлуатаційній документації виробників транспортних засобів (надати копію сертифікату відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, який засвідчує, що послуги, які будуть надаватися учасником відповідають вимогам ДСТУ 2322-93, ДСТУ 3649:2010, ДСТУ 4276:2004, ДСТУ 4277:2004);
- для підтвердження незалежної та технічної компетенції вимірювальних можливостей СТО для забезпечення точної діагностики автотранспортних засобів, перевірки та виявлення їх несправностей, вимірювальні можливості СТО Учасника мають бути оцінені, визнані та сертифіковані ДП «Укрметртестстандарт» (надати копію сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» про визнання вимірювальних можливостей СТО, а також свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025;
- станція технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника повинна мати впроваджену систему управління якістю учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». (На підтвердження Учасник зобов’язаний надати копію сертифікату на систему управління якістю (а саме: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів), який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).
Проте, Закон не дозволяє Замовникам встановлювати на власний розсуд вимоги, що є вищими порівняно з вимогами, що становляться самим Законом. І відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Наслідком вищезазначеного є встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації, якою до речі, Замовник чомусь керуються першочергово, порушуючи тим самим інститут права у сфері публічних закупівель, що привело до необґрунтованого звуження кола учасників тендеру.
Слід зазначити, що дослідивши надану документацію інших учасників тендерної закупівлі, а саме: ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» та ТОВ «Автолайф центр», що допущенні вищезазначені учасники надали для участі у даній закупівлі сертифікати з вичерпаним терміном дії і повинні бути визнані такими, що не надавались взагалі, бо є нікчемними. Ані ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», ані ТОВ «Автолайф центр» не є на момент складання даної Вимоги акредитованими станціями технічного обслуговування транспортних засобів від Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів та Дилерів, бо надані зазначеними учасниками закупівлі сертифікати ВАІД не є чинними і є підробленими, бо на даних сертифікатах відсутні обов’язкові реквізити та інформація.
Вищезазначене можна перевірити звернувшись до Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів та Дилерів щодо підтвердження наданих зазначеними учасниками закупівлі копій сертифікатів.
В зв’язку з вищезазначеним ТОВ «СТО У ФЕДОРА» вважаю дискваліфікацію неправомірною та такою, яка повинна бути переглянута Замовником, даним Учасником було надано усі документи, які відповідають вимогам тендерної документації та Закону, які підтверджують необхідну та достатню інформацію для перевірки Замовником кваліфікаційних вимог та повноважень посадової особи Учасника процедури закупівлі на підписання документів: договору та тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до свого розгляду.
2. Скасувати прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТО У ФЕДОРА» та провести повторну кваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «СТО У ФЕДОРА», за якою прийняти тендерну пропозицію нашого підприємства та допустити до участі в аукціоні.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 вересня 2020
Найменування: | Державна організація "Автобаза Державного управління справами" |
Код ЄДРПОУ: | 19134105 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Автолайф Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СТО У ФЕДОРА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" #38129614 |
Очікує рішення |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 12:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 15:25 |
Кінець періоду оскарження: | 27 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 27 вересня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
16 вересня 2020 15:25
|
Електронний підпис |
16 вересня 2020 15:24
|
Протокол відміна.pdf |
16 вересня 2020 15:25
|
Електронний підпис |
16 вересня 2020 15:25
|
Електронний підпис |
16 вересня 2020 15:24
|
Протокол відміна.pdf |