Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво модульної котельні по вул. Тітова, 5, на твердому паливі, м. Куп’янськ Харківської області для обігріву будівлі Куп’янсько-Шевченківського об’єднаного міського військового комісаріату, Куп’янського міського суду, міського будинку культури, адмінбудівлі по вул. 1 Травня, 6
Очікувана вартість
3 519 837,60 UAH
UA-2020-07-14-002426-a 324c34ee9e654c21b7fc99109dec301d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 22:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:55
Очікувана вартість: 3 519 837,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 599,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова,якою повині готуватися тендерні пропозиції- українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво модульної котельні по вул. Тітова, 5, на твердому паливі, м. Куп’янськ Харківської області для обігріву будівлі Куп’янсько-Шевченківського об’єднаного міського військового комісаріату, Куп’янського міського суду, міського будинку культури, адмінбудівлі по вул. 1 Травня, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки можуть проводитись з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у термін до трьох місяців з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актами приймання-передачі виконаних робіт. Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 7.doc
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 6.doc
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 5.doc
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 4.doc
14 липня 2020 22:26
Додаток 3.doc
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 2.doc
14 липня 2020 22:26
Додаток 1.pdf
14 липня 2020 22:26
ТД.docx
29 липня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 22:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 7.doc
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 6.doc
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 5.doc
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 4.doc
14 липня 2020 22:26
Додаток 3.doc
14 липня 2020 22:26
ДОДАТОК 2.doc
14 липня 2020 22:26
Додаток 1.pdf
14 липня 2020 22:26
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не вказані матеріальні ресурси та обладнання
Дата подання: 15 липня 2020 09:26
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:34
Доброго дня! У технічному завданні не вказана потужність модульної котельні, та вид плива на якому буде працювати (вугілля, дрова, пелета). Просимо Вас надати проектну документацію чи специфікацію к проекту.
Відповідь: Всі роботи здійснюються відповідно до проекту. З проектом Ві можете ознайомитись за адресою замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАНКІНПРОМ" 2 469 606,07
UAH з ПДВ
2 469 606,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" 3 498 000,00
UAH з ПДВ
3 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД" 3 516 000,00
UAH з ПДВ
3 516 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 19:15
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:13
22 Розрахунок до ТП.pdf
05 серпня 2020 19:13
18 Наказ на директора.pdf
05 серпня 2020 19:13
17 ЛИСТИ -ЗГОДИ.pdf
05 серпня 2020 19:13
16 Лист - згода ХТМ.pdf
05 серпня 2020 19:13
14 Кошториси ДЦ.pdf
05 серпня 2020 19:13
12 Копії наказів.pdf
05 серпня 2020 19:13
11 Календарний графік.pdf
05 серпня 2020 19:13
10 Договори оренди.pdf
05 серпня 2020 19:13
6 Лист-відгук 246.pdf
05 серпня 2020 19:13
4 Лист-відгук 247.pdf
05 серпня 2020 19:13
1 Довідки.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:50
Документи МТБ.pdf.p7s
11 серпня 2020 12:50
Документи МТБ.pdf
05 серпня 2020 19:44
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:42
Договірна ціна.pdf.p7s
05 серпня 2020 19:42
Договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 19:42
Статут, опис.pdf.p7s
05 серпня 2020 19:42
Статут, опис.pdf
05 серпня 2020 19:42
Освіта працівників.pdf.p7s
05 серпня 2020 19:42
Освіта працівників.pdf
05 серпня 2020 19:42
Ліцензія, декларація.pdf
05 серпня 2020 19:42
Листи-згоди.pdf.p7s
05 серпня 2020 19:42
Листи-згоди.pdf
05 серпня 2020 19:42
Довідки.pdf.p7s
05 серпня 2020 19:42
Довідки.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:38
Штатное на 01.07.20.pdf
05 серпня 2020 14:38
Устав.pdf
05 серпня 2020 14:38
Тендерна форма.pdf
05 серпня 2020 14:38
Статья 17.pdf
05 серпня 2020 14:38
Справки.pdf
05 серпня 2020 14:38
Рішення.pdf
05 серпня 2020 14:38
Приказ Сергеева.pdf
05 серпня 2020 14:38
Пояснювальна записка.pdf
05 серпня 2020 14:38
Персон. дані.pdf
05 серпня 2020 14:38
Единый налог.pdf
05 серпня 2020 14:38
Договор.pdf
05 серпня 2020 14:38
Выписка Сергеева.pdf
05 серпня 2020 14:38
Ведомость ресурсов.pdf
05 серпня 2020 14:38
Розрахунок -1.pdf
05 серпня 2020 14:38
Розрахунок 6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАНКІНПРОМ"

ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТАНКІНПРОМ"
#40665022
Відхилено 2 469 606,07
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 17:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 15:38
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
Переможець 3 498 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 11:07

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч.16 ст 29 Закону України "Про публічні закупівлі" на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та надати довідку, що містить інформацію про укладені договори, аналогічні за предметом закупівлі. Одночасно додати завірені підписом уповноваженої особи учасника договори (не меньше двох), та відгуків відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч.16 ст 29 Закону України "Про публічні закупівлі" на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати довідку, що містить підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог тендерної документації та завантажити її через електрону систему закупівель та надати підтверджуючи документи щодо інформації зазначеній у довідці.

Документи

10 серпня 2020 17:35
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч.16 ст 29 Закону України "Про публічні закупівлі" на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій відповідно до вимог тендерної документації та завантажити її через електрону систему закупівель.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
3 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 17:20
Договір 74.20.pdf укладений
28 серпня 2020 17:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 498 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 583 000,00 UAH)