Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Капітальний ремонт покриття біля трамвайної колії по просп. Тараса Шевченка від площі майдану Героїв до вул. Бурхана в м. Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
16 017 215,00 UAH
UA-2020-07-14-002408-a 262498b60c6f44c8b1b6cf099b015f18
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:10
Очікувана вартість: 16 017 215,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 172,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг виконання робіт 1 шт. (роботи) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Капітальний ремонт покриття біля трамвайної колії по просп. Тараса Шевченка від площі майдану Героїв до вул. Бурхана в м. Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, по просп. Тараса Шевченка від площі майдану Героїв до вул. Бурхана
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД" 13 393 878,10
UAH з ПДВ
13 393 878,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" 15 853 475,20
UAH з ПДВ
15 853 475,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 18:57
sign.p7s
06 серпня 2020 18:57
Проект договору.PDF
06 серпня 2020 18:57
Ліцензія Білдінг Буд.PDF
06 серпня 2020 18:57
Кошторис.PDF
06 серпня 2020 18:57
Комерційна пропозиція.PDF
06 серпня 2020 18:57
Довідка корупція.zip
06 серпня 2020 18:57
Довідка Банкрутство pdf.pdf
06 серпня 2020 18:57
40350025999917.XML
01 серпня 2020 08:44
sign.p7s
01 серпня 2020 08:43
Проект договору.PDF
01 серпня 2020 08:43
Ліцензія Білдінг Буд.PDF
01 серпня 2020 08:43
Лист-підтвердження.PDF
01 серпня 2020 08:43
Кошторис.PDF
01 серпня 2020 08:43
Інша інформація.pdf
01 серпня 2020 08:43
Довідка.PDF
01 серпня 2020 08:42
Відгук.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 08:51
sign.p7s
01 серпня 2020 08:51
Проект договору.PDF
01 серпня 2020 08:51
Кваліфікаційні.PDF
01 серпня 2020 08:51
Інші.pdf
01 серпня 2020 08:51
Додаток 3.PDF
01 серпня 2020 08:51
Вимоги ст 17 ЗУ.PDF
01 серпня 2020 08:51
Банківські довідки.zip

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД"
#42795375
Переможець 13 393 878,10
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 22:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 22:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД"
#42795375
13 393 878,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 серпня 2020 17:04
SCAN0136.PDF укладений
17 серпня 2020 17:02
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2020 11:50
SCAN0015.PDF укладений
18 грудня 2020 10:58
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2020 16:12
SCAN0142.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 966-20 від 17.08.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3. і п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 13 393 878 грн. 10 коп. (тринадцять мільйонів триста дев’яносто три тисячі вісімсот сімдесят вісім гривень 10 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 2 232 313, 02 грн.), з них: На 2020 рік - 13 393 878 грн. 10 коп. (тринадцять мільйонів триста дев’яносто три тисячі вісімсот сімдесят вісім гривень 10 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 2 232 313, 02 грн.) На 2021 рік - 00 грн. 00 коп. (нуль гривень нуль коп..) (у тому числі ПДВ 20% - 0,00 грн.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 13 393 878 грн. 10 коп. (тринадцять мільйонів триста дев’яносто три тисячі вісімсот сімдесят вісім гривень 10 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 2 232 313, 02 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Викласти п.1 і п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 13 393 878 грн. 10 коп. (тринадцять мільйонів триста дев’яносто три тисячі вісімсот сімдесят вісім гривень 10 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 2 232 313, 02 грн.), з них: На 2020 рік - 13 393 878 грн. 10 коп. (тринадцять мільйонів триста дев’яносто три тисячі вісімсот сімдесят вісім гривень 10 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 2 232 313, 02 грн.) На 2021 рік - 00 грн. 00 коп. (нуль гривень нуль коп..) (у тому числі ПДВ 20% - 0,00 грн.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 13 393 878 грн. 10 коп. (тринадцять мільйонів триста дев’яносто три тисячі вісімсот сімдесят вісім гривень 10 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 2 232 313, 02 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 3. Викласти п. 4.1. розділу IV Договору в наступній редакції: «4.1. Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.» Категорія замовника - орган місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 966-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 393 878,10
UAH (в тому числі ПДВ 2 232 313,02 UAH)
Причини розірвання договору: По факту виконаних робіт сторони домовились, керуючись ст. 651 ЦКУ договір розірвати за згодою сторін. Сума виконання/оплати за даним договором складає 13 393 878.10 грн.

Актуальні тендери

До пошуку