Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з медичного інструментального діагностичного обстеження
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-14-002385-b 88716bcf29cf4ba1be3d9248e4aaf928
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Олена Віталіївна

380456367312 bsclinica2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Ткаченко Олена Віталіївна
380456367312
bsclinica2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:39
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


код ДК 021:2015 – 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (Послуги з медичного інструментального діагностичного обстеження)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Послуги з медичного інструментального діагностичного обстеження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 10 (Десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту здачі-прийняття наданих послуг та зведеного звіту. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЦ МЕДІМПУЛЬС" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДЦЕНТР "АЛМІ" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 21:58
Тех. вимоги.pdf
27 липня 2020 21:58
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 21:58
ст. 17 не прит. до відп..pdf
27 липня 2020 21:58
ст. 17 не банкрут.pdf
27 липня 2020 21:58
ст. 17 коруп..pdf
27 липня 2020 21:58
ст. 17 інфо. в реєстр..pdf
27 липня 2020 21:58
ст. 17 злоч. кор. мот..pdf
27 липня 2020 21:58
ст. 17 заборг..pdf
27 липня 2020 21:58
ст. 17 антикор. прогр..pdf
27 липня 2020 21:58
ст .17 коруп. закуп..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЦ МЕДІМПУЛЬС"

ТОВ "МЕДЦЕНТР "АЛМІ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЦ МЕДІМПУЛЬС"
#40728595
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:28
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:32
Додаткова угода №1 від 31.12.20р (до Договору №11 08-2020 від 11.08.20р).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 14:55
Договір про закупівлю №11 08-2020 від 11.08.20р.pdf укладений
12 серпня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись пунктом першим частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 1 п. 10.1 Договору про закупівлю послуг №11/08-2020 від 11 серпня 2020 року, дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 112 000,00 грн. (сто дванадцять тисяч грн. 00 коп.) та викласти пункт 4.1. в наступній редакції: «Вартість предмету цього договору складає: 288 000,00 грн. (двісті вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ». Додаток №1 до Договору («Специфікація») викладено у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 288 000.00 грн., без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 11/08-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 288 000,00
UAH