Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02141302 |
Вебсайт: | https://vinrvo.at.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Оливенко Олексій Анатолійович +380432620222 osvita.vrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 18:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 18:30 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 7 133 948,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 669,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Виконання робіт | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2020 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2020 18:15 |
ТД СТРИЖАВКА КАПРЕМОНТ Нова (1).doc | |
23 липня 2020 18:14 |
Стрижавка протокол 2.pdf | |
21 липня 2020 11:40 |
ТД СТРИЖАВКА КАПРЕМОНТ Нова.doc | |
21 липня 2020 11:40 |
Протокол Стрижавка стройка.pdf | |
14 липня 2020 17:48 |
ТД СТРИЖАВКА КАПРЕМОНТ.doc |
23 липня 2020 18:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 липня 2020 18:15 |
ТД СТРИЖАВКА КАПРЕМОНТ Нова (1).doc
|
||||||
23 липня 2020 18:14 |
Стрижавка протокол 2.pdf
|
||||||
21 липня 2020 11:40 |
ТД СТРИЖАВКА КАПРЕМОНТ Нова.doc
|
||||||
21 липня 2020 11:40 |
Протокол Стрижавка стройка.pdf
|
||||||
14 липня 2020 17:48 |
ТД СТРИЖАВКА КАПРЕМОНТ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини третьої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту ч. 1 ст. 24 Закону, будь-яка Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-09-000021 ● 3c7d675fe54141e8ba3269f081954749
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2020 №51
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.09.2020 №51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-07-14-002315-a 14.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-10 10:49:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей смт Стрижавка» по вул.40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-14-002315-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 05 серпня 2020 року №1), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- банківської гарантії, яка має містити дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (підпункт 3.2.4 пункту 3 розділу 3 тендерної документації);
- довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технологічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах (підпункт 1.1 пункт 1 додаток 6 тендерної документації);
- розрахунку ціни тендерної пропозиції який здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (примітка додатку 1 тендерної документації);
- протягом одного дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (пункт 1 розділу 5 тендерної документації)?
3. З яких причин договір підряду на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей смт. Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району» від 20 серпня 2020 року №7361-3822-2 укладений з ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі, відсутній додаток №2 календарний план виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-11 12:43:58
Надання пояснень щодо закупівлі UA-2020-07-14-002315-a
Щодо питання 1:
Оголошення про проведення відкритих торгів міститься інформація про тендерне забезпечення "Електронна гарантія", а також зазначена сума тенднрного забезпечення 35000,00 UAH.
В підтвердження завантежено Print Sceen ГАРАНТІЯ СТРИЖАВКА МОНІТОРИНГ".
Щодо питання 2:
- Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «15482_ТОВ_ЖИЛ_СІТІ_БУД_Гарантія_30_07_2020.pdf», який містить дату , номер і назву документа, а також гарантія містить посилання на "Тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт. Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району»).
В підтвердження завантажено зазначений документ.
- Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технологічної бази та технологій», в якій зазначено перелік обладнання, за допомогою якого будуть виконуватись роботи.
В підтвердження завантажено зазначений документ.
- Щодо надання Учасником розрахунку ціни тендерної пропозиції, який здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (примітка додатку 1 тендерної документації) - дана вимога не є обов’язковою згідно чинного законодавства, помилково включена до тендерної документації по вказаній закупівлі, вважається технічною помилкою та не вимагається надаватися учасниками.
- По питанню «-протягом одного дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (пункт 1 розділу 5 тендерної документації)?», повідомляємо наступне: пункт 1 розділу 5 тендерної документації містить речення «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Оскільки, цінова пропозиція учасника не є аномально низькою, то відсутня необхідність надання обґрунтування найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (аномально низької ціни).
Щодо питання 3:
Календарний графік (Додаток № 2) не був долучений до Договору, через технічну помилку, яка пов’язана з великим обсягом документів, які необхідно опрацювати.
Дана обставина жодним чином не створює порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-21 17:07:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей смт Стрижавка» по вул.40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-14-002315-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 05 серпня 2020 року №1), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання документів або копій документів, (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї) українською мовою, а у разі викладення іншими мовами, повинен надати автентичний переклад на українську мову та засвідчити нотаріально (пункт 7 розділу 1 тендерної документації), а саме копій трудових книжок (перша сторінка з прізвищем (Яблочнікова Г.В, Маципури В.Д., Демченка В.С., Кузнєцова І.В.), сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника (підпункт 2.1 пункту 2 додатку 2 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-23 08:44:17
Надання пояснень
Підпунктом 2.1. пункту 2. Додатку 6 Тендерної документації передбачено що Учасник має надати Інформаційну довідку яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій (в загальній кількості не менше 20 (двадцяти) чоловік), зі зазначенням посади, освіти, досвіду роботи в цілому (років) та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) усіх працівників, та копії дипломів ІТП.
Замовником в тендерній документації вимагалося від учасника надання підтвердження не менше ніж 20-ти працівників (трудова книжка, цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад).
Учасником надано інформацію на 34 чоловік (трудова книжка, цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад).
Таким чином, Замовником прийнято до уваги та розглянуто інформацію про 20 чоловік, надання інформації про яких, вимагалося тендерною документацією.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-30 09:55:45
Роз'яснення щодо висновку
25 вересня 2020 року о 13год. 45 хв. управлінням Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «реконструкції будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт Стрижавка» по вул. 40-річчя Перемоги, 3 смт. Стрижавка, Вінницького району». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-07-14-002315-a.
Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме:
- згідно змісту висновку в оголошенні відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, які саме умови не зазначені та/або зазначені неповно;
- яким нормативно-правовим актом України передбачено застосовання саме такого зобов'язання щодо усунення виявлених порушень, а не іншого. У який спосіб та з дотриманням якого порядку передбаченого Законом його необхідно виконати Замовнику.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-11-24 10:24:56
Відповідь на звернення щодо висновку
Згідно із частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно частини 8 статті 8 Закону визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тобто, роз'яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) за своєю суттю відбувається без виправлення і винесення додаткового рішення цим же органом.
При цьому, роз'яснюючи висновок орган державного фінансового контролю не вправі вносити будь-які зміни в існуючий висновок.
Тобто, процедура роз'яснення виключає можливість будь-яким чином змінювати зміст цього документу. Конкретного і вичерпного переліку критеріїв для визначення висновку незрозумілим правова норма не містить, а із змісту законодавства вбачається, що їх має навести особа, яка звертається із заявою про роз'яснення висновку.
Так, відповідно до частини 2 статті 22 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торів повинно містити - найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість предмета закупівлі; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; умови оплати; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини 3 статті 10 цього Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
При цьому, відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації, оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-07-14-002315-а) не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, однак у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Зважаючи на зазначене, замовником порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
Відповідно до частини 6 статті 8 Закону, за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Згідно пункту 5 частини 7 статті 8 Закону, У висновку обов’язково зазначаються, крім іншого, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги, зокрема в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Іншого способу усунення цього порушення приписами Закону не передбачено.
Таким чином, враховуючи викладене, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання вимог пункту 5 частини 7 статті 8 Закону, у своєму висновку фактично було визначено зобов`язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у тому числі в межах законодавства вжиття заходів щодо розірвання договору, що відповідає нормі частини 7 статті 8 Закону та, у відповідності до частини 8 статті 8 Закону, одночасно роз`яснено необхідність оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до цього висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення надано в окремому документі.
2020-10-02 15:50:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Згідно ч.10 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку про результати мониторингу закупівлі №UA-2020-07-14-002315-а до суду. |
Дата публікації: | 08 жовтня 2020 |
Документи:
11 листопада 2020 15:38
|
Електронний підпис |
11 листопада 2020 15:14
|
Ухвала суду |
08 жовтня 2020 16:30
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Переможець |
6 305 777,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 17:01
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 16:45
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 16:36
|
Стрижавка_додугода2.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 11:30
|
доп угода стрижавка 7.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2020 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 15:01
|
Підписаний контракт | укладений |
20 серпня 2020 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу бюджетного асигнування на 2020 роік |
Номер договору про закупівлю: | 7361-3122-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 7361-3122-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7361-3122-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 7361-3122-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |