Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали ( хірургічний шовний матеріал , вироби медичного призначення для анестезії , вироби медичного призначення різні )
Очікувана вартість
876 000,00 UAH
UA-2020-07-14-002127-c 7e4d42ed0c06481a9076d77ee05d541c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лисицька

+380626468567
+380671527720
oksana2005lisa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990795
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 14
Контактна особа: Оксана Лисицька
+380626468567,+380671527720
oksana2005lisa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:47
Очікувана вартість: 876 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
ендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 найменувань
медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару. У разі затримки коштів за програмою надання медичних гарантій від НСЗУ розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:01
Додаток_2.docx
14 липня 2020 11:01
ДодатоК_3.docx
14 липня 2020 11:01
ТД_МЕД_МАТЕРІАЛИ.docx
14 липня 2020 11:01
Оголошення_мед_матеріали липень 2020.doc
14 липня 2020 11:01
Додаток_5.docx
14 липня 2020 11:01
Додаток_4.docx
14 липня 2020 11:01
Додаток_1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 874 953,98
UAH з ПДВ
874 953,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ" 875 935,20
UAH з ПДВ
875 935,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:34
Довідка ДПІ.zip
05 серпня 2020 11:34
Довідка.zip
05 серпня 2020 11:34
Довідка МВС_Ковальчук.zip
05 серпня 2020 11:34
Довідка МВС_Володін.zip
28 липня 2020 12:27
Електронний підпис
28 липня 2020 12:19
Інші документи.pdf
28 липня 2020 12:19
Статут.pdf
28 липня 2020 12:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 00:46
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 00:46
Листи_Авторизація.rar
30 липня 2020 00:46
Декларації.rar
30 липня 2020 00:46
Наказ.PDF
30 липня 2020 00:46
ВЫПИСКА.PDF
30 липня 2020 00:46
Витяг.PDF
30 липня 2020 00:46
Відповідність_ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПАРІТЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 874 953,98
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 12:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
874 953,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 09:10
ДУ_3 до дог. 2080.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:47
Дод уг -2- до дог 2080.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:45
Дод уг -1-до дог 2080.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 14:45
Д_2080_мнд.матеріали.pdf укладений
17 серпня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 6 ч.4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015р. № 922-VII, а саме: « зміни ціни в договорі про закупівлю у зв'язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування» Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 17 640,00 грн. (сімнадцять тисяч шістсот сорок гривень 40 коп.) та викласти п. 3.1. Договору в такій редакції: 1. «Ціна цього Договору становить: 857 313,98 грн. ( вісімсот п’ятдесят сім тисяч триста тринадцять гривень 98 копійок), в т.ч. ПДВ – 39 599,98 грн. (тридцять дев’ять п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 98 копійок) .
Номер договору про закупівлю: 2080
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 5 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015р. № 922-VII(зі змінами та доповненнями), а саме: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» Сторони дійшли подовжити строк дії Договору до 31.03.2020р. і викласти п. 10.1 в такій редакції: 1. «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 березня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в т.ч. і щодо повної оплати Товару у порядку, передбаченому Розділом IV цього Договору. Закінчення строку Договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору».
Номер договору про закупівлю: 2080
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на виконання підпункту 8 пункту 11 Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму 96 084,40 грн. (дев’яносто шість тисяч вісімдесят чотири гривні 40 копійок), в т.ч. ПДВ – 3 564,40 грн. (три тисячі п’ятсот шістдесят чотири гривені 40 копійок), згідно додаткової специфікації (Додаток № 1), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі № 2080 від 17.08.2020 року з урахуванням всіх змін та п.3.1. викласти в наступній редакції: «3.1.Ціна цього Договору становить: 953 398,38 грн. (дев’ятсот п’ятдесят три тисячі триста дев’яносто вісім гривень 38 копійок), в т.ч. ПДВ – 43 164,38 грн. (сорок три тисячі сто шістдесят чотири 38 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 2080
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML