Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
300 470,00 UAH
UA-2020-07-14-001925-a 3ab341e7c05e4dca8a229b845b7e0185
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана Василівна

+380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана Василівна
+380632926335
ZHUASHTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
29. 05. 2020 р. було оголошено відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі) в кількості 34337 м² на суму 353 494,00 грн. з ПДВ, номер тендеру 5974918 номер в ЦБД UA-2020-05-29-001230-с. Станом на 26. 06. 2020 р. було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги було відмінено. 24.06.2020 р. знову оголошено відкриті торги на закупівлю за ДК021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі) в кількості 34337 м² на суму 353 494,00 грн. з ПДВ, номер тендеру 6250778 номер в ЦБД UA-2020-06-24-004262-а. Станом на 09.07.2020 р. було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи, що Замовником було двічі відмінено дві процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі) в кількості 34337 м² на суму 353494,00 грн. з ПДВ через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:03
Оскарження наміру укласти договір: 25 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з прибирання тротуарів м.Житомира
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34337 м.кв.
Послуги з прибирання тротуарів м. Житомира. (Джерелом фінансування є місцевий бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані обсяги послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, по мірі фактичного надходження фінансування з бюджету (надходження грошових коштів на рахунок Замовника, відкритого в органах Державної Казначейської Служби) та фактичної оплати органами Державної Казначейської Служби.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

14 липня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:54
протокол №150.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Крошня-ВЖРЕП №4"
#40520299
Переможець 300 470,00
UAH
14 липня 2020 16:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Крошня-ВЖРЕП №4" #40520299

№ рішення у справі

60/20-р/к

Дата рішення у справі

08.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

14 липня 2020 16:03
Електронний підпис
14 липня 2020 16:03
протокол №150.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 16:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Крошня-ВЖРЕП №4"
#40520299
300 470,00
UAH
Документи

Документи

14 липня 2020 16:03
Електронний підпис
14 липня 2020 16:03
протокол №150.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:03
ДУ №1 від 21.12.2020р. до дог. №32.pdf укладений
21 грудня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 10:47
Договір №32.pdf укладений
28 липня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити вартість Договору.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 470,00
UAH