Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту: «Будівництво та рекультівація звалища твердих побутових відходів в с. Кобелячок на території Пришибської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області»
Очікувана вартість
10 380 359,60 UAH
UA-2020-07-14-001884-a 6454045d319e4a0b8d24c17629b8cfec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ємець Ніна Іванівна

+380989337135 prishib.sil2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Виконавчий комітет Пришибської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04384687
Місцезнаходження: 39750, Україна , Полтавська обл., село Пришиб, вул. Центральна, будинок 46
Контактна особа: Ємець Ніна Іванівна
+380989337135
prishib.sil2017@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 23:59
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:26
Очікувана вартість: 10 380 359,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту. місцезнаходження - 39750, Україна, Полтавська обл., Кременчуцький район, с. Пришиб, вул. Центральна, буд. 46; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Мова, якою мають бути підготовлені та подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи по проекту: «Будівництво та рекультівація звалища твердих побутових відходів в с. Кобелячок на території Пришибської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39753, Україна, Полтавська область, с. Кобелячок, с. Кобелячок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Попередньої оплати, на підставі отриманих рахунків від Генпідрядника на розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України на строк не більше трьох місяців в межах 30% від річного обсягу робіт, протягом 10 банківських днів згідно Плану фінансування робіт (Додаток 3), але не раніше отримання Замовником дозволу на початок виконання будівельних робіт та улаштування будівельного майданчика, які Генпідрядник зобов’язаний виконати протягом поточного бюджетного періоду. Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити (Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3). Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше дня настання підстави для повернення. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 20 грудня поточного рок Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Поетапної оплати проміжними платежами в міру виконання робіт, що проводяться Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-14-001884-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА", Код ЄДРПОУ:38526244
Дата подання: 19 серпня 2020 12:18
Скарга
скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 23:26
Рішення від 21.08.2020 № 15911 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:26
інформація про перенесення розгляду скарги № 13753.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 00:06
інформація про перенесення розгляду скарги № 14528.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 23:19
Рішення від 17.09.2020 № 17574.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 00:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українська альтернатива», поданої на процедуру відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-07-14-001884-a на закупівлю по предмету роботи по проекту: «Будівництво та рекультівація звалища твердих побутових відходів в с. Кобелячок на території Пришибської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області» (код ДК 021:2015 - 45110000-1 - руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2020 15:15

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 10:47
відновити себе УА ред.doc
19 серпня 2020 10:47
скарга.pdf
19 серпня 2020 10:47
скарга.pdf.zip

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЗЕТА ЛТД" 8 968 476,37
UAH з ПДВ
7 939 266,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" 9 079 282,32
UAH з ПДВ
7 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА" 10 201 000,00
UAH з ПДВ
7 940 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" 8 890 000,00
UAH з ПДВ
8 649 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЯГУАР" 10 279 436,32
UAH з ПДВ
10 279 436,32
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" 10 375 371,97
UAH з ПДВ
10 375 371,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:20
Лист поясненняtmp7752.pdf
04 серпня 2020 11:20
техпаспорти.pdf
04 серпня 2020 11:20
Договір 2 аналогtmpEC3C.pdf
04 серпня 2020 11:20
Камаз5511tmpDCCD.pdf
04 серпня 2020 11:20
Довідка МТРtmpDEC6.pdf
04 серпня 2020 11:20
Штатний розписtmpCF00.pdf
04 серпня 2020 11:20
Довідка про досвід.pdf
30 липня 2020 21:34
Електронний підпис
30 липня 2020 21:29
Проєкт договоруtmp59CF.pdf
30 липня 2020 21:29
Лист згода п.в.tmp844D.pdf
30 липня 2020 21:29
гарантійні листиtmp9A29.pdf
30 липня 2020 21:29
Гаранійний листtmpBDB.pdf
30 липня 2020 21:29
Лист Статистика.pdf
30 липня 2020 21:29
КошторисtmpC5C8.pdf
30 липня 2020 21:29
43.imd
30 липня 2020 21:29
2.ДовідкиtmpDC5E.pdf
30 липня 2020 21:29
Довідка ДПСtmp62AE.pdf
30 липня 2020 21:29
5.4.фінзвіт2019tmpD266.pdf
30 липня 2020 21:29
5.4.фінзвіт2018.pdf

Публічні документи

07 листопада 2020 18:31
Електронний підпис
07 листопада 2020 18:09
ст 17.pdf
07 листопада 2020 18:09
довыдка податкова.pdf.zip
07 листопада 2020 18:09
довыдка податкова.pdf.p7s
07 листопада 2020 18:09
довідки-2.pdf
07 листопада 2020 18:09
26590002426097J1703102100001171011020202659.XML.p7s
07 листопада 2020 18:09
26590002426097J1603102100001171011020202659.KVT.p7s
07 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:40
довідки.pdf.zip
30 липня 2020 22:38
Електронний підпис
30 липня 2020 22:34
Фін.звіт 2019р..pdf
30 липня 2020 22:34
тп_довідки_частина_1.pdf
30 липня 2020 22:34
технічка .pdf
30 липня 2020 22:34
субпідряд.rar
30 липня 2020 22:34
Статут.pdf
30 липня 2020 22:34
сканирование0127.pdf
30 липня 2020 22:34
сканирование0126.pdf
30 липня 2020 22:34
Протокол_правочин.pdf
30 липня 2020 22:34
протокол.pdf
30 липня 2020 22:34
пояснення звітність.pdf
30 липня 2020 22:34
персональні дані .pdf
30 липня 2020 22:34
паспорт директора.pdf
30 липня 2020 22:34
оригінали .rar
30 липня 2020 22:34
опис устава.pdf
30 липня 2020 22:34
накази працівники_.pdf.zip
30 липня 2020 22:34
Наказ на директора.pdf
30 липня 2020 22:34
Ліцензія.pdf
30 липня 2020 22:34
копія паспорту дир.pdf
30 липня 2020 22:34
Дозвіл.pdf
30 липня 2020 22:34
договорная цена.pdf
30 липня 2020 22:34
ДОГОВІР машини.pdf.zip
30 липня 2020 22:34
довідки_частина_3.pdf
30 липня 2020 22:34
довідки_частина_2.pdf
30 липня 2020 22:34
довідка активи.pdf
30 липня 2020 22:34
Довідка 1-ПВ.pdf
30 липня 2020 22:34
відгуки.pdf
30 липня 2020 22:34
видруківка з сайту.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 17:41
Ліцензія з дод.pdf
30 липня 2020 17:41
Дозвіл.pdf
30 липня 2020 17:41
Витяг_ПДВ.jpg
30 липня 2020 17:41
Витяг_ЄДР.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:03
1 Дозапит.pdf
30 липня 2020 17:41
Електронний підпис
30 липня 2020 17:41
Банківська гарантія.zip
30 липня 2020 16:57
Електронний підпис
30 липня 2020 16:56
Кошторис та графік.pdf
30 липня 2020 16:55
16.imd
30 липня 2020 16:55
Установчі.pdf
30 липня 2020 16:55
Загальні довідки.pdf

Конфіденційні документи

30 липня 2020 16:56
Довіреність на уповноважену особу Замовника.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Вказані особисті дані уповноваженої особи Замовника

Публічні документи

30 липня 2020 23:12
Дозвільні документи.pdf
30 липня 2020 23:12
Статут.pdf
30 липня 2020 23:12
Лист погодження з ТД.pdf
30 липня 2020 23:12
Лист формування ціни.pdf
30 липня 2020 23:12
Технічне завдання.pdf

Конфіденційні документи

30 липня 2020 23:12
Додаток №1 - ТП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Після аукціону! (Посткваліфікація)

30 липня 2020 23:12
162_Договірна ціна.imd

Обґрунтування конфіденційності

Після аукціону! (Посткваліфікація)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЗЕТА ЛТД"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА"

ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "ЯГУАР"

ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДЗЕТА ЛТД"
#39089772
Рішення скасоване 7 939 266,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 12:42
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА"
#38526244
Рішення скасоване 7 940 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 14:54
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА"
#43157696
Рішення скасоване 7 940 320,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 12:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Рішення скасоване 8 649 980,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 15:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДЗЕТА ЛТД"
#39089772
Відхилено 7 939 266,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 16:05
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА"
#38526244
Переможець 7 940 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 16:21

Вимога про усунення невідповідностей

від 03.08.2020 №03-25/128 Товариство з обмеженою відповідальністю «Дзета ЛТД» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутня можливість ідентифікації та приналежності матеріально-технічної бази. 1.2. Відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів по позиціях відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів по позиціях №24, 25, 26, 27 довідки від 22.07.2020 №53/1. 1.3. По позиції №28 довідки від 22.07.2020 №53/1 надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу не у повному обсязі. 1.4. Довідка про виконання аналогічних договорів від 22.07.2020 №56 не містить інформації про телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці. 1.5. Відсутня копія штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). 1.6. Надано інформацію лише про один аналогічний договір, в той час коли згідно вимог тендерної документації дана вимога побудована у множині та передбачає надання щонайменше інформації про два договори, і як наслідок необхідність надання копії щонайменше двох договорів та листів-відгуків. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.2. п.п. 5.2.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.3. п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.4. п.п. 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.5. п.п. 5.3.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Інформацію (лист-пояснення) та/або документи, які чітко даватимуть можливість ідентифікувати обладнання та матеріально-технічну базу, яку плануєте залучати до виконання робіт, які є предметом закупівлі. 3.2. Копієї свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів/машин по позиціях №24, 25, 26, 27, 28 довідки від 22.07.2020 №53/1. 3.3. Довідку про виконання аналогічних договорів. 3.4. Копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). 3.5. Копію ще одного договору. 3.6. Оригінал листа, відгуку по ще одному додатковому договору. Уповноважена особа _____________ Н. І. Ємець

Документи

06 серпня 2020 15:29
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

від 07.08.2020 №03-25/130 Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). При цьому, згідно умов тендерної документації ввстановлено, що: Наявність в учасника власного автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Наявність в учасника орендованого автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією договору оренди транспортного засобу/машини та копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Залучення автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг підтверджується копією договору про надання послуг відповідно до якого залучається транспортний засіб. На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано довідку №567 від 29.07.2020 виходячи зі змісту, якої передбачено залучення автомобіля ЗИЛ ММЗ 554М та вантажного автокрану МАЗ. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» надано договір оренди №11/20 від 10.01.2020 укладений між ФОП Семибаламут А.Ю. та ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» згідно з яким передбачений ЗИЛ-ММЗ самоскид-с 1988 та вантажний автокран 10-20 т-с МАЗ 533702. У свою чергу, у складі тендерної пропозиції зазначеного вище учасника надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу вантажного автокрану МАЗ власником, якого є ПП АВТО-2002. У свою чергу, у складі пропозиції надано свідоцтво транспортного засобу ЗИЛ ММЗ 554М власником, якого є Іщук Володимир Олексійович, що також призводить до не можливості ідентифікації техніки, яку учасник планує залучити до виконання робіт. Разом з цим, за результатами детального розгляду та аналізу відомості ресурсів було виявлено, що даний учасник планує та враховує ряд будівельних машин і механізмів, інформація про які загалом відсутня у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази, що загалом ставить під сумнів можливість виконання робіт, оскільки виходячи з вимог тендерної документації передбачено зазначення у довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми інформації про безпосередньо ті механізми, обладнання та іншу матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання замовлення. Окрім цього, відповідно до вимог п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що при використанні власного або орендованого автотранспорту/будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. Однак, за результатами перегляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» зазначеного вище документу виявлено не було, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. При цьому, варто зазначити що даним учасником планується залучення на умовах оренди транспортних засобів, які тягнуть за собою необхідність мати в наявності (згідно штатного розпису) штатних одиниць, які зможуть забезпечити функціонування транспортних засобів залучених на умовах оренди. Однак, після детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА», зокрема, штатного розпису таких штатних одиниць виявлено не було, що знову дає можливість стверджувати про не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.2. п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.3. п.п. 5.2.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Приведену у відповідність довідку довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). *Наявність в учасника власного автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Наявність в учасника орендованого автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією договору оренди транспортного засобу/машини та копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Залучення автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг підтверджується копією договору про надання послуг відповідно до якого залучається транспортний засіб. 3.2. Копію (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. 3.3. Копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). Уповноважена особа _____________ Н. І. Ємець

Документи

11 серпня 2020 16:49
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

від 12.08.2020 №03-25/131 Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОГО РЕМОНТУ ТА БУДІВНИЦТВА» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутність документів, надання, яких передбачалось у якості документального підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі: - обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.2. п.п. 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.3. п.п. 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.4. п.п. 5.4. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). *Наявність в учасника власного автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Наявність в учасника орендованого автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією договору оренди транспортного засобу/машини та копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Залучення автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг підтверджується копією договору про надання послуг відповідно до якого залучається транспортний засіб. 1.2. При використанні власного або орендованого автотранспорту/будівельних машин надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів. При залученні автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг надається копія (копії) дозволу на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів виконавця послуг. 2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років). На підтвердження відносин надати копії наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових книжок (перша сторінка з ПІБ працівника та сторінка, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). 2.2. Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). 3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. *У складі тендерної пропозиції надаються договори без додатків. Аналогічними договорами у розумінні цієї тендерної документації вважаються договори на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та реставрації за період з 2018 по 2020 р. 3.2. Копії договорів, які вказані в Інформаційній довідці, з обов’язковим наданням копії форми КБ-3 *. 3.3. Оригінали листів, відгуків про виконання договорів, що наведено у довідці. Відгук повинен бути адресований замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 4. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: 4.1. Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. Уповноважена особа _____________ Н. І. Ємець

Документи

17 серпня 2020 12:25
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

від 17.08.2020 №03-25/132 Товариство з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: Так, виходячи з вимог п.п. 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). *Наявність в учасника власного автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Наявність в учасника орендованого автотранспорту/будівельних машин підтверджується копією договору оренди транспортного засобу/машини та копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини. Залучення автотранспорту/будівельних машин на підставі договору про надання послуг підтверджується копією договору про надання послуг відповідно до якого залучається транспортний засіб. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» надано довідку від 28.07.2020 року №36/07, яка містить інформацію лише про 6 типів автотранспортної техніки, в той час коли згідно відомості ресурсів наданої у складі тендерної пропозиції даний учасник планує та враховує ряд будівельних машин і механізмів, інформація про які загалом відсутня у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази, що загалом ставить під сумнів можливість виконання робіт, оскільки виходячи з вимог тендерної документації передбачено зазначення у довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми інформації про безпосередньо ті механізми, обладнання та іншу матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання замовлення. Разом з цим, відповідно до п.п. 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалося надання з метою документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід копії штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» зазначеного вище документу виявлено не було, що відповідно є порушенням. При цьому, згідно з п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу ІІІ у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» надано довідку від 28.07.2020 №38/07 після перегляду, якої було виявлено відсутність інформації про телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та суму договору. Відповідно до п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з метою підтвердження наявність фінансової спроможності передбачалось надання баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. Так, виходячи з положень частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, у складі тендерної пропозиції необхідно було надати баланс та звіт про фінансові результати за 2019 рік, однак, всупереч даним умовам ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність станом на 30 червня 2020 року 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п. 5.1.1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.2. п.п. 5.2.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.3. п.п. 5.3.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 2.4. п.п. 5.4.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Приведену у відповідність довідку, яка містить інформацію про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (довідка про наявність на балансі (для юридичних осіб) складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). 2. Копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). 3. Приведену у відповідність інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів*, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, П.І.П особи контрагента яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці; предмет Закупівлі; сума договору. 4. Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва) за 2019 рік. Уповноважена особа _____________ Н. І. Ємець

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА"
#38526244
7 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:48
ДУ до 92.jpg зміни до договору
29 грудня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 10:22
додаткова угода2.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 17:05
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 17:09
Договір.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: №92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання зобов'язень щодо виконання робіт (відповідно до п.2 ст.36 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" виконання будівельних робіт розпочинається при наявності повідомлення про початок виконання будівельних робіт)
Номер договору про закупівлю: №92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про зменшення ціни Договору
Номер договору про закупівлю: №92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML