Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт санвузлів гімназії №3 (I-III поверхи) по вул. Московська, 6-А в м.Ніжині, Чернігівської області)
Очікувана вартість
388 226,00 UAH
UA-2020-07-14-001822-b aad28b32dd3e49a0bf7bc35851a2eadb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сірик Валентина Володимирівна

+380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147606
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13
Контактна особа: Сірик Валентина Володимирівна
+380463171524
tenderosvitanizhyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 12:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 12:14
Початок аукціону: 24 липня 2020 13:48
Очікувана вартість: 388 226,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 882,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт санвузлів гімназії №3 (I-III поверхи) по вул. Московська, 6-А в м.Ніжині, Чернігівської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Московська 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:18
прот 27 внесення змін.pdf
17 липня 2020 14:18
Оголошення оновлене.doc
14 липня 2020 12:09
Додаток _2 дефектн акт.pdf
17 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:18
прот 27 внесення змін.pdf
17 липня 2020 14:18
Оголошення оновлене.doc
14 липня 2020 12:09
Оголошення школа 3.doc
14 липня 2020 12:09
Додаток _2 дефектн акт.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-001822-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Горбач М.В., Код ЄДРПОУ:3222602684
Дата подання: 27 липня 2020 11:14
Оскарження рішення Замовника
Всі документи по яких Замовник написав зауваження були подані в тендерній пропозиціЇ:
1. Повноваження Фізичної-особи підприємця підтверджуються Випискою з ЄДР та Витягом, а також відомості про уповноважену особу надано в Ціновій пропозиції.
2. Логовірна ціна була подана в тендерній пропозиції в файлі ДЦ та кошториси . 7zip
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 15:35
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Горбач М.В. було виявлена невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалося в оголошенні замовника, а саме:
В Додатку №3 (до оголошення) «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» в п.11 замовник вимагає Підписаний проект договору із додатками до цього Договору а саме:
- додаток №1 «Договірна ціна»
- додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» (складається Учасником самостійно у довільному вигляді, згідно робіт зазначених у «Дефектному акті») в електронному (сканованому) вигляді у форматі .pdf .
- додаток №3 «План фінансування».
- додаток №4 «Локальний кошторис» (надається учасників в форматі .word).
- додаток №5 «Відомість ресурсів» (надається учасників в форматі .word).
Пропозиція ФОП Горбач М.В. містить pdf. Файл «Проект_договору_додаток4» який містить сам проект договору , додаток №3 «План фінансування» та «Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт».
Посилаючись на Постанову Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668, зі змінами (надалі – Постанова) затверджені загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Відповідно до пункту 5 Постанови Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами Договору підряду є:
- найменування та реквізити сторін;
- місце і дата укладення договору підряду;
- предмет договору підряду;
- договірна ціна;
- строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
- права та обов'язки сторін;
- порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором
підряду;
- умови страхування ризиків випадкового знищення або
пошкодження об'єкта будівництва;
- порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами
та послугами;
- порядок залучення субпідрядників;
- вимоги до організації робіт;
- порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
- умови здійснення авторського та технічного нагляду за
виконанням робіт;
- джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
- порядок розрахунків за виконані роботи;
- порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта
будівництва);
- гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації
об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
- відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
- порядок врегулювання спорів;
- порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
Відповідно до п.17 Постанови, Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку
та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний
графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та
закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених
договором підряду.
Враховуючи вищевикладене, а також Розділ 16 Договору
«ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» 16.1. Невід’ємною частиною договору є:
- додаток №1 «Договірна ціна»
- додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» .
- додаток №3 «План фінансування».
- додаток №4 «Локальний кошторис».
- додаток №5 «Відомість ресурсів» Отже, дану вимогу замовника учасник не виконав.
Разом з тим, Учасник не виконав вимогу Замовника згідно Додатку №3 (до оголошення) «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» в п. 6 Замовник вимагає «Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, наказ чи інше на вибір учасника). Учасник проігнорував вимогу замовника та не надав жодного документа , який би міг підтвердити дану вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001822-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Горбач М.В., Код ЄДРПОУ:3222602684
Дата подання: 27 липня 2020 16:48
Оскарження рішення
Для запобігання упередженого ставлення до учасника просимо Вас, ще раз переглянути надані нами документи . Документи, які Ви вказали в протоколі рішення (про відмову) надані до початку аукціону.
1. Договірна ціна - (файл ДЦ локал кошториси - 160_ДЦ_ДЦ_2020_07.pdf)
2. Уповноважена особа вказана в файлі Цінова пропозиція
3. Підстава для роботи ФОП в документах (Виписка з ЄДР, Виписка, Витяг з ЄДР 30052020) та файл "Довідка про оподаткування", в якій вказано також підставу роботи ФОП.
В разі ненадання вами обгурнтованого рішення, будемо звертатися за захистом своїх прав до вище стоящої інстанції та суду
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2020 16:34
1. Шановний учаснику, замовником була встановлена вимога надати підписаний проект договору зі всіма його додатками, який в подальшому буде підписано між Замовником та Переможцем. Додатки до договору є невід’ємною частиною договору і тому вони обов’язково повинні бути оформлені належним чином, так як проект договору оприлюднюється та є обов’язковим для сторін. Надані Вами документи не відповідають переліку вказаному у тендерній документації, а саме: подані такі, що не вимагалися і документи подані не у тій формі, яка вимагалася, не оформлені як додатки до договору, а тому вважати вимогу виконаною вказану в п.11 Додатку №3 (до оголошення) - ми не можемо.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник НЕ розглядає документи подані учасником , які НЕ вимагалися в оголошенні закупівлі. А отже ці документи НЕ можуть бути причиною дискваліфікації учасника.
2. П.1 Додатку №3 (До оголошення) замовник вимагає : «Цінова пропозиція (відповідно до форми, наведеної в Додатку 1)» - вимога вами виконана.
П.6 Додатку №3 (До оголошення) замовник вимагає : «Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, наказ чи інше на вибір учасника)» - вимога вами не виконана.
Прошу звернути вашу увагу на те, що це повинні бути 2 (два) різні документи, які підтверджують учасника кваліфікаційним та іншим вимогам встановленими замовником.
3. Учасник повинен надати Замовнику всі документи , які вимагає Учасник (якщо це не можливо, то обґрунтувати в межах Закону). Замовник не вимагає обґрунтувати підставу для роботи ФОП, натомість вимагає окремий «Документ який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, наказ чи інше на вибір учасника)» (взято з п.6 Додатку №3 ).

Замовник ставиться до оцінки всіх пропозицій учасників однаково, чітко дотримуючись виконання учасниками умов (переліку документів, встановленої форми тощо) визначених Замовником в тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001822-b.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Горбач М.В., Код ЄДРПОУ:3222602684
Дата подання: 28 липня 2020 20:00
Оскарження дискваліфікації
запобігання упередженого ставлення до учасника просимо Вас, ще раз переглянути надані нами документи . Документи, які Ви вказали в протоколі рішення (про відмову) надані до початку аукціону. 1. Договірна ціна - (файл ДЦ локал кошториси - 160_ДЦ_ДЦ_2020_07.pdf) 2. Уповноважена особа вказана в файлі Цінова пропозиція 3. Підстава для роботи ФОП в документах (Виписка з ЄДР, Виписка, Витяг з ЄДР 30052020) та файл "Довідка про оподаткування", в якій вказано також підставу роботи ФОП. В разі ненадання вами обгурнтованого рішення, будемо звертатися за захистом своїх прав до вище стоящої інстанції та суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 09:52
Шановний учаснику, на Ваші запитання неодноразово вже надавалася обгрунтована відповідь.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001822-b.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Горбач М.В., Код ЄДРПОУ:3222602684
Дата подання: 29 липня 2020 09:49
Оскарження рішення Замовника
Надаємо пакет документів для оскарження рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 09:55
Висновки, які Ви зазначаєте в скарзі є необґрунтованим припущенням, яке не має жодних підстав для будь яких звинувачень Замовника.
Замовник ставиться до оцінки всіх пропозицій учасників однаково, чітко дотримуючись виконання учасниками умов (переліку документів, встановленої форми тощо) визначених Замовником в тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001822-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Горбач М.В., Код ЄДРПОУ:3222602684
Дата подання: 27 липня 2020 14:46
Оскарження переможця
1. ФОП Бублик Ю.А. не надав підтверджуючих документів про наявність кваліфікованих працівників (договори ЦПХ, трудові угоди) та наявність матеріально технічної бази (обладнання) необхідного для виконання договору (а саме: інвентарні картки та/або договори оренди майна).
2. Довідка про наявність кваліфікованих працівників надана не повному обсязі, відсутні призвища, ім'я, по-батькові працівників, що говорить про відсутність таких працівників.
3. Обсяги робіт надані Учаником ФОП Бублик Ю.А. не відповідають технічному завданню Додатку №2 "Дефектний акт" Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 16:37
Шановний учаснику , надаємо відповідь по кожному питанню окремо.
1. Згідно Додатку №3 (До оголошення) п.9 Замовник вимагає : «Довідка в довільній формі про наявність кваліфікованих працівників».
ФОП Бублик Ю.А. надав довідку вих.№28 від 20.07.2020 року про працівників відповідної кваліфікації, де зазначено ПІБ, посад, стаж роботи та форма трудових відносин. Звертаємо Вашу увагу на те що, Замовник НЕ вимагає від учасника підтверджуючих документів (договори ЦПХ, трудові угоди тощо) а отже ФОП Бублик Ю.А. повністю виконав вимогу Замовника.
2. Згідно Додатку №3 (До оголошення) п.10 Замовник вимагає : «Довідка в довільній формі про наявність матеріально технічної бази (обладнання) необхідного для виконання договору».
ФОП Бублик Ю.А. надав довідку вих..№29 від 20.07.2020 року про обладнання та матеріально – технічну базу. Звертаємо Вашу увагу на те що, Замовник НЕ вимагає від учасника підтверджуючих документів (а саме: інвентарні картки та/або договори оренди майна тощо) а отже і вимагати не маємо права. Виходячи з цього , ФОП Бублик Ю.А. повністю виконав вимогу Замовника.
3. Обсяги робіт надані Учаником ФОП Бублик Ю.А. не відповідають технічному завданню Додатку №2 "Дефектний акт" Замовника – обґрунтуйте ваше запитання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001822-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Горбач М.В., Код ЄДРПОУ:3222602684
Дата подання: 27 липня 2020 17:47
не обгрунтована кваліфікація
Замовник упереджено ставиться до обрання переможця по даній закупівлі. Пропозизія ФОП Горбач М.В. наймовірніше не розглядалась так, як Договірну ціну та повноваження на право підпису власних документів Підрядником в складі наданих документів Замовник не знайшов. Замовник завчасно надав перевагу учаснику ФОП Бублик Юрій Олександрович, якого і визначено переможчем, навіть не зважаючи на той факт, що тендерна пропозиція не відповідає технічному завданню (Додаток №4 -Локальний кошториси надані Підрядником не відповідають Дефектним актам, що вимагав Замовник). Довідка про наявність кваліфікованих працівників ФОП Бублик Ю.О. надана не повному обсязі, відсутні призвища, ім'я, по-батькові працівників, що говорить про відсутність таких працівників. З вище викладеного можливо зробити висновок, що Замовник та ФОП Бублик Ю.О. діють за попередньою змовою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2020 16:44
Шановний Учаснику, Замовник розглядав пропозиції подані Учасниками починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду 1 учасника ТОВ "ПРОЕКТ-СЕРВІС" , що надав найнижчу ціну, був відхилений за невідповідність вимогам в оголошенні Замовника та наданій пропозиції учасника. Перейшовши до розгляду слідуючої найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме до 2 учасника ФОП Горбач М.В. - також під час розгляду було виявлено, що учасник не виконав вимогу Замовника вказану в п. 6 та п.11 Додатку №3 (До оголошення) та в подальшому був також відхилений.
Звертаємо Вашу увагу, що Вам неодноразово надавали обґрунтовану відповідь щодо «Довідки про наявність кваліфікованих працівників» наданої ФОП Бублик Ю.О.
Замовник в оголошенні вимагає «Довідку в довільній формі про наявність кваліфікованих працівників », а тому вимагати копії договорів ЦПХ, копії трудових книжок – замовник не має права, так як така вимога відсутня в оголошенні про закупівлю. Отже, дана довідка надана учасником ФОП Бублик Ю.О. повністю відповідає вимогам Замовника.
Висновки, які Ви зазначаєте в скарзі є необґрунтованим припущенням, яке не має жодних підстав для будь яких звинувачень Замовника.
Замовник ставиться до оцінки всіх пропозицій учасників однаково, чітко дотримуючись виконання учасниками умов (переліку документів, встановленої форми тощо) визначених Замовником в тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України щодо публічних закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001822-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Горбач М.В., Код ЄДРПОУ:3222602684
Дата подання: 28 липня 2020 17:00
Оскарження
Шановний, Замовнику, поясніть будь-ласка, а чи не є підставою для відмови Учаснику в підписанні Договору невідповідність обсягів робіт при розрахунку Договірної ціни відносно Технічного завдання на закупівлю (Дефектній акт)???
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 10:58
Опишіть більш детально, де саме Ви бачите невідповідність обсягів робіт при розрахунку Договірної ціни відносно Технічного завдання на закупівлю (Дефектній акт) надану ФОП Бублик Ю.О.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

29 липня 2020 09:48
Цінова пропозиція
29 липня 2020 09:48
Договірна ціна
29 липня 2020 09:48
Виписка з ЄДР
29 липня 2020 09:48
Витяг з ЄДР
29 липня 2020 09:48
Скарга
29 липня 2020 09:48
Договори та додатки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-СЕРВІС" 302 520,00
UAH з ПДВ
289 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горбач М.В. 350 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бублик Юрій Олександрович 320 000,00
UAH з ПДВ
308 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:20
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 10:20
Договір.pdf
23 липня 2020 10:20
Пропозиція шк.№3.rar

Публічні документи

22 липня 2020 11:38
Електронний підпис
21 липня 2020 19:10
Відгук.pdf
21 липня 2020 19:08
ДЦ.7z
21 липня 2020 19:08
Дц локал кошториси.7z
21 липня 2020 19:08
Інфо_достовір.PDF
21 липня 2020 19:08
Довкілля.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_судимість2.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_судимість.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_працівники.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_податки.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_обладнання.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_кримінал.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_корупція.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_конкуренція.PDF
21 липня 2020 19:08
Довідка_ЄДР.PDF
21 липня 2020 19:08
Гарантійний_лист.PDF
21 липня 2020 19:08
Гарант_лист_додаток_5.PDF
21 липня 2020 19:08
Інвентарні картки.pdf
21 липня 2020 19:08
Договора ЦПХ.pdf
21 липня 2020 19:08
Договір 003-09-19.pdf
21 липня 2020 19:08
Договір 002-12-19.pdf
21 липня 2020 19:08
Дог005-009-19.pdf
21 липня 2020 19:08
Паспорт.pdf
21 липня 2020 19:08
Витяг з реєстру ПЄП.pdf
21 липня 2020 19:08
Витяг з ЄДР 30052020.pdf
21 липня 2020 19:08
Виписка.pdf
21 липня 2020 19:08
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТ-СЕРВІС"

ФОП Горбач М.В.

ФОП Бублик Юрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТ-СЕРВІС"
#35194445
Відхилено 289 990,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 09:40
ФОП Горбач М.В.
#3222602684
Відхилено 290 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 10:22
ФОП Бублик Юрій Олександрович
#3310709256
Переможець 308 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 11:02

Документи

27 липня 2020 09:36
Електронний підпис
27 липня 2020 09:33
Протокол

Документи

27 липня 2020 10:15
Електронний підпис
27 липня 2020 10:09
Протокол

Документи

27 липня 2020 10:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бублик Юрій Олександрович
#3310709256
308 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 10:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 12:18
ду 2 до дог 147.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 12:04
ду 1 до дог 147.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:42
Договір зміни до договору
30 липня 2020 12:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 308 000,00
UAH