Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко питне пастеризоване (з масовою часткою жиру 3,2 %)
Очікувана вартість
54 300,00 UAH
UA-2020-07-14-001707-a a09c04d40c9c40c3bd08f6057a60d4a1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легеза Вікторія

+380542611382 LEGEZA.VETLAB@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00720148
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ЛЮБЛІНСЬКА, будинок 17
Контактна особа: Легеза Вікторія
+380542611382
LEGEZA.VETLAB@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 54 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 271,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2464 л.
Молоко питне пастеризоване (з масовою часткою жиру 3,2 %)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Люблінська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:17
Оголошення (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасування
Дата подання: 14 липня 2020 16:21
Дата відповіді: 15 липня 2020 11:29
Добрий день! Фасування молока по 0,9 л підходить?
Відповідь: Статтею 166 Кодексу законів про працю України та статтею 7 Закону України «Про охорону праці» передбачено, що працівники, зайняті на роботах зі шкідливими умовами праці, безоплатно забезпечуються лікувально-профілактичним харчуванням, молоком або іншими рівноцінними харчовими продуктами.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» від 01.08.1992 № 442 в Україні врегульовано відносини між власником або уповноваженим ним органом і працівниками щодо реалізації прав на пільги і компенсації за роботу із шкідливими умовами праці.
Працівники Сумської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів виконують роботу з ІІ-ІV групою патогенності. В лютому 2019 року була проведена атестація робочих місць за умовами праці, де визнано, що працівники відділів бактеріологічного, вірусологічного, імунологічного, радіологічного, патоморфологічного та хіміко-токсикологічного з мікологією за роботу з мікроорганізмами , які відносяться до ІІ-ІV груп патогенності (Державні санітарні правила 9.9.5.035-99 "Безпека роботи з мікроорганізмами І-ІІ груп патогенності", ДСТУ 7748:2015 «Біологічна безпека»), за рахунок коштів Сумської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що передбачені кошторисом на рік, мають право на отримання молока в кількості 0,5 л .
З метою економного та ефективного використання бюджетних коштів, відповідно до технічних вимог Замовника визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вага (об`єм) упаковки має бути 1000 мл.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 46 816,00
UAH з ПДВ
46 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 11:47
Електронний підпис
21 липня 2020 11:46
лабораторія молоко 2.zip
21 липня 2020 11:46
лабораторія молоко 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Переможець 46 816,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
46 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:42
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:41
1_ДУ 1.pdf укладений
24 грудня 2020 13:36
Договір молоко.pdf укладений
10 серпня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовилися на підставі пп.1 п. 7.6. Договору та п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяги закупівлі та викласти Специфікацію (Додаток 1 до Договору) у новій редакції . 2. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: « 2.1. Загальна сума договору на весь термін його дії складає: 46 702,00 грн. (Сорок шість тисяч сімсот дві грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 7783,67 грн.».
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 702,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 783,67 UAH)