Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа"
Очікувана вартість
206 494,00 UAH
UA-2020-07-14-001554-a 377ed2cee40c4c39b25d7d8e59f83717
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кибиш Василь Сергійович

(03377) 23896 lbm.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42025698
Місцезнаходження: 44301, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
Контактна особа: Кибиш Василь Сергійович
(03377) 23896
lbm.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 14:36
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 14:36
Початок аукціону: 31 липня 2020 11:14
Початок аукціону: 31 липня 2020 11:14
Очікувана вартість: 206 494,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 064,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Поставка товару буде здійснюватися за фактичною адресою замовника: м. Любомль, вул. Незалежності,33
Перелік навчальних засобів вказано у Додатку 4 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
481 штуки
Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44301, Україна, Волинська область, м. Любомль, вул. Незалежності ,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Порушення терміну оплати за поставлений товар у разі затримки бюджетного фінансування не спричиняє накладення сплати неустойки (штрафу, пені), передбачених договором чи чинним законодавством України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 12:01
Протокол (1).PDF
21 липня 2020 12:01
Перелік змін.PDF
21 липня 2020 12:01
ЗМІНИ ТД-Дидактичні.матер. НУШ.docx
14 липня 2020 14:49
ТД-Дидактичні.матер. НУШ.docx
21 липня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 12:01
Протокол (1).PDF
21 липня 2020 12:01
Перелік змін.PDF
21 липня 2020 12:01
ЗМІНИ ТД-Дидактичні.матер. НУШ.docx
14 липня 2020 14:49
ТД-Дидактичні.матер. НУШ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-001554-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 18 липня 2020 15:17
Детальні характеристики предмету закупівлі
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Просимо Вас надати більш детельні характеристики предмету закупівлі у додатку 4 ТД "Технічні спеціфікації", а саме зазначити матріали, з яких виготовлено товар, комлетність та розміри елементів комплекту або виробу вцілому.
Наприклад: позиції 17 та 18 Муляжі овочі, фрукти можуть бути розміром по 1-2 см або натуральної величини, тобто від 3 см - горіх, від 4 см - арикос, тощо. відтак можете отримати виготовлені з білого папіру муляжі розміром 1 см та не зможете відмовитись від такого товару, оскільки не було зазначено розмір, матеріал муляжів. Отже, не зазначивши детальні характеристики предмету закупівлі, неможливо буде ідентифікувати/порівняти відповідність запропонованого товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 14:41
Доброго дня. Дякую. Будуть внесены змыни до ТД
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001554-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 06 серпня 2020 17:59
Скасувати рішення про незаконне обрання переможця закупівлі
Швновний Замовнику! Зміст вимоги викладено в доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2020 15:38
Шановний учасник. На засіданні тендерного комітету була розглянута Ваша вимога. Відповідь міститься у протоколі
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001554-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 13 серпня 2020 09:48
Скасувати рішення про незаконне обрання переможця закупівлі
Шановний Замовнику!
Уважно прочитавши вашу відповідь на нашу вимогу, просимо Вас ознайомитися з принципами здійснення держзакупівель! Ви,як замовник маєте право обирати найбільш економічну вигідну пропозицію лише в тому випадку ,ЯКЩО ПРОПОЗИЦІЯ ТАКОГО УЧАСНИКА ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!! В іншому випадку, Ви ЗАБОВ'ЯЗАНІ Відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію( навіть якщо цей учасник вже перемагав у ваших закупівлях та зарекомендував себе як гарний постачальник)та перейти до розгляду наступної пропозиції!!! І Ви це прекрасно знаєте!! Також звертаємо Вашу увагу ,що згідно ч.15 ст.29 Закону України про публічні закупівлі! ( а не ст. 28,як це зазначили Ви у своєму протоколі )
Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 

Саме за підтверженням інформації, тобто Ви як замовник можете звернутися до ТОВ ЛАБОРА , лише для перевірки тієї інформації,яку НАДАЛО у своїй пропозиції ПП Ферентіно . АЛЕ АЖ НІЯК НЕ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ОТРИМАТИ НОВУ ( додаткову) ІНФОРМАЦІЮ, ЯКУ ПП ФОРЕНТІНО не зазначило у своїй тендерній пропозиції всупереч тому, що ця інформація вимагалась замовником, а саме ПП ФЕРЕНТІНО не зазначило ні МОДЕЛЬ, НІ АРТИКУЛ ОБЛАДНАННЯ!
Також Шановний замовник, Нас як учасника зовсім не цікавить,як саме в минулому році себе зарекомендував той чи інший учасник! Нас обурює той факт, що в конкретно даній закупівлі Ви обрали переможцем учасника ,пропозиція якого згідно вашій тендерній документації та Закону України підлягала відхиленню. Окрім того звертаємо вашу увагу,що документи які ви перелічили, висновок сес, декларація відповідності та інші пітвержують якісні характеристики! ( так як в них немає опису технічних характеристик) ,а Порівняльна таблиця вимагалась для підтвердження технічних харатеристик!!!
Також додатково повідомляємо, що нам абсолютно все одно, як Ви квалліфікуєте дзвінки від " Особи Антона Володимировича" та від інших невідомих нам осіб. Але нам не все одно,коли замовник під час витрачання бюджетних коштів керується не Законом про публічні Закупівлі, а бажанням заключити договір з тим учасником, який себе "вже добре зарекомендував в минулому році".
Гарного дня!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 15:20
Закупівля проводилася замовником чітко у відповідності до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 зазначеного Закону. Зокрема, при проведенні закупівлі та обранні переможця Замовник керувався принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальною економією, ефективністю та пропорційністю; відкритістю та прозорістю на всіх стадіях закупівель; недискримінацією учасників та рівним ставленням до них; об’єктивним та неупередженим визначенням переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щоб не втратити найбільш економічно вигідну пропозицію подану ПП
« ФЕРЕНТІНО» Замовник скористався своїм правом, передбаченим ч.15. ст.29 Закону України « Про публічні закупівлі» та звернувся за підтвердженням ( перевірки) наданої інформації вказаної у Порівняльній таблиці, яку завантажив учасник-переможець у торгах до ТОВ «НВК» «ЛАБОРА» ( код ЄДРПОУ: 42271622).
ТОВ «НВК» «ЛАБОРА» ( код ЄДРПОУ: 42271622) надали відповідь в якій міститься інформація щодо підтвердження відповідності якісних та технічних вимог дидактичних матеріалів, запропонованих їх представником ПП «ФЕРЕНТІНО». Для ознайомлення з запропонованою продукцією було надано посилання на сайт виробника товару.
Пропозиція учасника-переможця ПП «ФЕРЕНТІНО» ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.
Рішення про визначення переможця прийняте на законних підставах. При визначенні переможця Замовник керувався Законом України « Про публічні закупівлі».

Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога про відхилення пропозиції учасника-переможця ПП "ФЕРЕНТІНО" не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 17:59
Вимога.pdf

Документи

11 серпня 2020 15:38
Протокол.PDF

Документи

14 серпня 2020 15:20
File.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" 123 790,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" 129 008,00
UAH з ПДВ
123 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лавренюк В.О. 137 000,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 196 520,00
UAH з ПДВ
196 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:15
Довідки переможця.pdf
07 серпня 2020 16:15
file (1).pdf
07 серпня 2020 16:15
Dovidka_20203394260360756351.pdf
07 серпня 2020 16:15
оновлена цінова.pdf
07 серпня 2020 16:15
Dovidka_20203394260360756351.pdf.p7s
07 серпня 2020 16:15
31850026481970.XML
03 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:13
Фінзвіт 2019.pdf
30 липня 2020 10:19
Електронний підпис
30 липня 2020 10:17
Проєкт договору.pdf
30 липня 2020 10:17
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 10:17
Ферентіно Установчі.pdf
30 липня 2020 10:17
Авторизаційний лист.pdf
30 липня 2020 10:17
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 09:38
Електронний підпис
29 липня 2020 21:49
3 Проект договору.pdf
29 липня 2020 21:49
2.1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 12:08
Електронний підпис
30 липня 2020 12:07
Проект договору.pdf
30 липня 2020 12:07
Інші документи.PDF
30 липня 2020 12:07
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО"

ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"

ФОП Лавренюк В.О.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО"
#42271622
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 10:02

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про виявлення відсутності документів, які вимагалися у тендерній документації, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону. Додаток 1 до ТД пункт 4. Наявність фінансової спроможності 4 Наявність фінансової спроможності 4.1. Учасник для підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію подає в складі пропозиції скановані копії фінансової звітності встановленого зразка (Баланс підприємства та Звіт про фінансові результати) за останній звітний період (за 2019 рік) з підтверджуючим документом про її прийняття (наприклад квитанція тощо). 4.2. При цьому вимагається, щоб: 4.2.1. В Учасника за останній звітний період (за 2019 р.) діяльність не була збитковою; 4.2.2. Обсяг річного доходу (виручки) за 2019р. був не меншим від очікуваної вартості даної закупівлі. Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою завантажити в електронну систему документи. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо на виконання будь-якої вимоги даної документації наявна публічна інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним – в такому випадку учасник не подає у складі пропозиції таку інформацію/документи, тільки подає пояснення у довільній формі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО"
#42271622
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 14:31
платіжки.PDF укладений
07 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 17:04
39.PDF укладений
20 серпня 2020 17:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 000,00
UAH