Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92б, в с.Княгининок, Луцького району Волинської області(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 424 361,20 UAH
UA-2020-07-14-001407-a 656fa00d130246baa2dbc520f519766e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазурчук Тетяна Петрівна

+380332244360 knagyniv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Княгининівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332294
Місцезнаходження: 45630, Україна , Волинська обл., Луцький район село Княгининок, вул. Соборна, буд. 77
Контактна особа: Мазурчук Тетяна Петрівна
+380332244360
knagyniv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:31
Очікувана вартість: 2 424 361,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 121,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


45630,Волинська обл.,Луцький район, село Княгининок вулиця Соборна будинок 77.Категорія замовника - органи державної влади(органи законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Респуліки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад;мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92б, в с.Княгининок, Луцького району Волинської області(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45630, Україна, Волинська область, с.Княгининок, вул. Соборна 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник, перераховує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості договору на придання матеріалів.Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику (постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва»). Аванс 7 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює щомісячні платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 7-ми календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ), при наявності фінансування. Пiсляоплата 7 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 17:47
Тендерна документація в новій редакції 2.doc
23 липня 2020 17:47
перелік змін від 23.07.2020 року.doc
23 липня 2020 17:28
Перелік змін 23.07.2020 року.PDF
23 липня 2020 17:28
Тендерна документація в новій редакції.PDF
17 липня 2020 15:19
Нова редакція тендерної документації.PDF
17 липня 2020 15:19
Перелік змін до тендерної документації.PDF
14 липня 2020 14:19
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 15 липня 2020 09:24
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:03
Додаток №3 Розділ 1 пункт 7, 8: у п.7 вказано, що утеплення здійснюється мін.плитами 150мм, проте у п.8 уточнено, що використовуються плити теплоізоляційні товщиною 100 мм. уточніть: яка товщина утеплювача фасаду?
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 17 липня 2020 12:56
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:04
Додатком 1 п. 1 підпункт 1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору * учасник повинен надати копію договору (не більше трирічної давнини) та документи. В той же час, у примітці до даного підпункту сказано, що аналогічним договором Замовник розуміє договір, подібний за змістом......, укладений протягом останніх 5-ти років. Просимо усунути розбіжності у Тендерній документації щодо даної вимоги про строк давності аналогічних договорів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання. Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 липня 2020 13:37
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:10
Доброго дня. Тенедерною документацією передбачено для підтвердження виконання аналогічного договору надання акту виконаних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-3). Мається на увазі надання остаточного (останнього) акту?
Відповідь: Доброго дня. Так мається на увазі надання остаточної довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-3) та актів викониних (ф. КБ-2в) на всю суму договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-001407-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 17 серпня 2020 12:52
Скасування рішення
Просимо переглянути рішення уповноваженої особи від 17.08.2020 р. № 45, оскільки відсутні інші зауваження до поданої нами пропозиції.
Вважаємо причину відхилення несуттєвою, адже відсутність листа про термін гарантії не впливає на зміст поданої нами пропозиції.
Згідно умов тендерної документації «формальними (несуттєвими) вважаються наступні помилки:
- можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі, наданому в тендерній пропозиції учасника;»
У складі нашої пропозиції було надано гарантійний лист щодо погодження з проектом договору від 28.07.2020 р. № 326. У п. 10.1. Договору чітко зазначено Замовником гарантійний термін – 3 роки, з чим ми і погодились, Замовником не було надано можливості встановити інший термін гарантії. Інформація про гарантійний термін зазначена була в договорі, з умовами якого ми погодились, надавши гарантійний лист-погодження. Тобто, відсутність листа про термін гарантії згідно тендерної документації можна віднести до формальної помилки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 16:01
ВІДПОВІДЬ
на вимогу номер: UA-2020-07-14-001407-a.a1 від 17.08.2020, 12:52
щодо розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ:30659358)процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92Б, с.Княгининок, Луцького району Волинської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
(роз’яснення на вимогу щодо усунення порушення надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)
17 серпня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA- 2020-04-06-002106-a) оприлюднено вимогу надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації за номером: UA-2020-07-14-001407-a.a1 від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ:30659358).
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 17.08.2020 р., з врахуванням вимог Закону, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Згідно підпункту 10.1 пункту 10 Додатку №5 до тендерної документації « Проект договору про закупівлю» «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації на протязі термінів, визначених у гарантійному листі в складі поданої Підрядником пропозиції конкурсних торгів, що становить три роки». Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа.
Згідно Розділу ІІІ пункту 1 тендерної документації « Відповідно до п.19 ч. 2 статті 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Згідно умов тендерної документації «формальними (несуттєвими) вважаються наступні помилки:
- можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі, наданому в тендерній пропозиції учасника;»
З цього можна зробити висновок, що відсутність в документі певної інформації і відсутність самого документа це не одне і те ж, тому уповноважений орган не може вважати формальною та несуттєвою помилкою відсутність гарантії на виконані роботи.
Учасником було надано гарантійний лист щодо погодження з проектом договору від 28.07.2020 р. № 326 цей лист гарантує виконання договору , але Додаток №5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» є невід’ємною частиною тендерної документації. Тому Уповноважений орган від імені Замовника саме так аргументував своє рішення, що Учасник мав надати відповідний лист у складі своєї тендерної пропозиції. Проте по даній закупівлі був проведений моніторинг Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (ID моніторингу - UA-M-2020-08-18-000004,ID- fa4686c945094c4f964ad353dd7a0a1e) та оприлюднено рішення:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Додатково повідомляємо, що відповідь на результатами моніторингу буде надана Замовником в електронній системі закупівель.

Документи

21 серпня 2020 16:00
відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-14-001407-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД", Код ЄДРПОУ:41255327
Дата подання: 21 серпня 2020 17:49
Скарга на протиправне рішення замовника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-07-14-001407-a на закупівлю Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92б, в с.Княгининок Луцького району Волинської області (код CPV за кодом ДК 021:2015 — 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Кінцева дата подання пропозиції була назначена на 31 липня 2020 року. Очікувана вартість закупівлі – 2 424 361,20 грн з ПДВ. Аукціон відбувся 03 серпня 2020 року. В аукціоні прийняло участь шість учасників, а саме: 1. Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»; 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"; 3. ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"; 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"; 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"; 6. ПП "Теплоенергобуд". Ознайомившись з висновками уповноваженої особи Замовника щодо дискваліфікації нашого Товариства - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» (Скаржник) повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних Закупівель. За результатами розгляду пропозиції наданої нашою компанією - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» у відповідності до протоколу уповноваженої особи від 13 серпня 2020 року №41 про прийняття рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції опублікованої в системі Рrоzогrо, пропозиція була визнана такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації та відхилена згідно абз. 1 п.2 частини l cт. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У висновку наголошено, що пропозиція учасника не відповідає, умовам тендерної документації, а саме відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Волиньекобуд» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: «…Згідно підпункту 10.1 пункту 10 Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації на протязі термінів, визначених у гарантійному листі в складі поданої Підрядником пропозиції конкурсних торгів, що становить три роки». Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа. Даний висновок необґрунтований та не відповідає дійсності. У тендерній документації відсутня вимога про надання гарантійного листа щодо вищевказаних обставин. Але зазначена вимога міститься в проекті Договору в підпункті 10.1 пункту 10 Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації на протязі термінів, визначених у гарантійному листі в складі поданої Підрядником пропозиції конкурсних торгів, що становить три роки». При цьому, нами ТОВ «Волиньекобуд» в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист щодо погодження з проектом договору, де зазначено: «… у разі визнання ТОВ «Волиньекобуд» переможцем торгів, надає гарантію щодо підписання договору про закупівлю з Княгининівською сільською радою на умовах, визначених у проекті договору». Спираючись на викладене вважаємо, що в діях Замовника вбачається порушення принципів здійснення закупівель викладених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до статті 5 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовольнити її повністю. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» під час процедури закупівлі за номером закупівлі UA-2020-07-14-001407-a, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92б, в с.Княгининок Луцького району Волинської області (код CPV за кодом ДК 021:2015 — 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 13 серпня 2020 року №41 про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД». 4. Зобов’язати Замовника відновити процедуру закупівлі UA-2020-07-14-001407-a з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії Замовника. Додаток: 1. Платіжне доручення про сплату збору за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:08
Рішення від 27.08.2020 №16144.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:08
Рішення від 15.09.2020 №17365.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 19:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення АМКУ №17365-р/пк-пз від 15.09.2020 року Княгининівська сільська рада скасовує своє рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» та проведе повторну кваліфікацію .
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 09:43

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 17:27
скарга.PDF
21 серпня 2020 17:59
платіжне доручення.pdf
21 серпня 2020 18:00
платіжне доручення.pdf
21 серпня 2020 18:01
Електронний підпис

Документи подані замовником

22 вересня 2020 09:43
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000004 ● fa4686c945094c4f964ad353dd7a0a1e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 13:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2020 № 38-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.08.2020 № 38-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-14-001407-a від 14.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ до висновку по моніторингу щодо процедури закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92Б, с.Княгининок, Луцького району Волинської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформація надається в порядку, передбаченому частиною восьмою статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”) Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», на Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA- 2020-04-06-002106-a) від 18.08.2020 розпочатого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо, що Уповноваженою особою від імені Замовника було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Волиньекобуд» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: «…Згідно підпункту 10.1 пункту 10 Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації на протязі термінів, визначених у гарантійному листі в складі поданої Підрядником пропозиції конкурсних торгів, що становить три роки». Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа. Уповноважена особа аргументувала своє рішення тим, що Договір є невід’ємною частиною тендерної документації і вимога про гарантійний лист також, а його відсутність це відхилення від тендерної документації, саме тому було прийняте відповідне рішення. У зв’язку з тим, що Уповноваженою особою було відхилено усі тендерні пропозиції даної закупівлі та на даному етапі процедури неможливо повернутися до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Волиньекобуд» через, що неможливо усунути виявлене порушення. ТОВ «Волиньекобуд» було подано скаргу до АМКУ 21.08.2020, 17:49. ID: UA-2020-07-14-001407-a.c2. Замовник очікує розгляду скарги та висновку АМКУ і буде приймати відповідні дії щодо усунення виявлених порушень.

2020-08-27 16:24:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» 1 904 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 1 857 378,90
UAH з ПДВ
1 699 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 1 987 955,29
UAH з ПДВ
1 952 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" 1 990 863,60
UAH з ПДВ
1 956 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" 2 268 233,27
UAH з ПДВ
1 968 233,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Теплоенергобуд" 2 092 761,60
UAH з ПДВ
2 092 761,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
31 липня 2020 11:32
Електронний підпис
31 липня 2020 11:29
12_Договірна ціна.pdf.zip
31 липня 2020 11:28
6_Установчі.rar
31 липня 2020 11:28
4__Витяг з Статуту.pdf.zip
31 липня 2020 11:28
1_статті 17_2.pdf.zip
31 липня 2020 11:28
1_статті 17.pdf.zip

Публічні документи

30 вересня 2020 08:58
ліцензія _оригінал_.PDF.p7s
30 вересня 2020 08:58
ліцензія _оригінал_.PDF
30 вересня 2020 08:57
довідка мвс.PDF
24 вересня 2020 18:38
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:37
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:15
локальний кошторис.pdf
24 вересня 2020 18:15
Довідка 24_09_2020.pdf
24 вересня 2020 18:15
ЗВВ.pdf.p7s
24 вересня 2020 18:15
зведений кошторис.pdf.p7s
24 вересня 2020 18:15
зведений кошторис.pdf
24 вересня 2020 18:15
тендерна пропозиція.pdf.p7s
24 вересня 2020 18:15
тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 18:15
ЗВВ.pdf
24 вересня 2020 18:15
локальний кошторис.pdf.p7s
31 липня 2020 09:40
Електронний підпис
31 липня 2020 09:39
виписка ЄДР.PDF
31 липня 2020 09:39
договірна ціна.pdf
31 липня 2020 09:39
6 гарантійний лист 2.pdf
31 липня 2020 09:39
25 гарантійний лист 8.pdf
31 липня 2020 09:39
10 гарантійний лист 6.pdf
31 липня 2020 09:39
опис документів.PDF
31 липня 2020 09:39
опис документів.PDF.p7s
31 липня 2020 09:39
протокол до статуту.PDF
31 липня 2020 09:39
5 гарантійний лист 1.pdf
31 липня 2020 09:39
витяг ЄДР.pdf
31 липня 2020 09:39
сканкопія статуту.PDF
31 липня 2020 09:39
11 гарантійний лист 7.pdf
31 липня 2020 09:39
виписка ЄДР.PDF.p7s
31 липня 2020 09:39
довідка платника ПДВ.PDF
31 липня 2020 09:39
7 гарантійний лист 3.pdf
31 липня 2020 09:39
витяг ЄДР.pdf.p7s
31 липня 2020 09:39
сканкопія статуту.PDF.p7s
31 липня 2020 09:39
9 гарантійний лист 5.pdf
31 липня 2020 09:39
8 гарантійний лист 4.pdf
31 липня 2020 09:39
договірна ціна.pdf.p7s

Публічні документи

31 липня 2020 14:25
Електронний підпис
31 липня 2020 14:25
Електронний підпис
31 липня 2020 14:25
Електронний підпис
31 липня 2020 14:23
Електронний підпис
31 липня 2020 14:20
Електронний підпис
31 липня 2020 14:18
Електронний підпис
31 липня 2020 14:17
Електронний підпис
31 липня 2020 14:16
Електронний підпис
31 липня 2020 14:16
Електронний підпис
31 липня 2020 14:16
Електронний підпис
31 липня 2020 14:15
Електронний підпис
31 липня 2020 14:14
Електронний підпис
31 липня 2020 14:14
Електронний підпис
31 липня 2020 14:14
Електронний підпис
31 липня 2020 14:14
Електронний підпис
31 липня 2020 14:14
Електронний підпис
31 липня 2020 14:13
Електронний підпис
31 липня 2020 14:13
Електронний підпис
31 липня 2020 14:13
Електронний підпис
31 липня 2020 14:13
Електронний підпис
31 липня 2020 14:13
Електронний підпис
31 липня 2020 14:09
Електронний підпис
31 липня 2020 14:06
СиницяВІ_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
СеверинюкСВ_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
НаумчукОА_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
Штатний розпис.pdf
31 липня 2020 14:06
ЛукяновММ_Наказ.pdf
31 липня 2020 14:06
кошторис-ч2.pdf
31 липня 2020 14:06
кошторис -ч4.pdf
31 липня 2020 14:06
Договір _12_.pdf
31 липня 2020 14:06
СеверенюкСВ_Наказ.pdf
31 липня 2020 14:06
ГалюкЮМ_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
58.imd
31 липня 2020 14:06
СиницяСВ_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
ЯслінськийМВ_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
195_1_7-1_ПД_КБ2в_2.pdf
31 липня 2020 14:06
195_1_6-2_ПД_КБ2в_2.pdf
31 липня 2020 14:06
195_1_2-1_ПД_КБ2в_2.pdf
31 липня 2020 14:06
СиницяВІ_Наказ.pdf
31 липня 2020 14:06
ЯслінськийМВ_Наказ.pdf
31 липня 2020 14:06
КБ3 цнап _1_.pdf
31 липня 2020 14:06
СиницяСВ_Наказ.pdf
31 липня 2020 14:06
ЛукяновММ_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
ГалюкЮМ_Наказ.pdf
31 липня 2020 14:06
кошторис-ч3.pdf
31 липня 2020 14:06
195_1_6-1_ПД_КБ2в_2.pdf
31 липня 2020 14:06
25. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 14:06
КузубОО_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
кошторис-ч1.pdf
31 липня 2020 14:06
довідки.pdf
31 липня 2020 14:06
Договір _13_.pdf
31 липня 2020 14:06
РоманцовІВ_Наказ.pdf
31 липня 2020 14:06
КузубОО_Наказ.pdf
31 липня 2020 14:06
КБ3 цнап.pdf
31 липня 2020 14:06
РоманцовІВ_Труд.pdf
31 липня 2020 14:06
НаумчукОА_Наказ.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 12:29
Електронний підпис
31 липня 2020 12:28
Д8Опис документів.pdf
31 липня 2020 12:28
Д1 1Відгук Липляни.pdf
31 липня 2020 12:28
Д8 Витяг ПДВ Україна.pdf
31 липня 2020 12:28
Договірна ціна.pdf
31 липня 2020 12:28
Д1 1Відгук Четвертня.pdf
31 липня 2020 12:28
Д1 1Договір Четвертня.pdf
31 липня 2020 12:28
Д3 Технічна частина.pdf
31 липня 2020 12:28
Календарний графік.pdf
31 липня 2020 12:28
Д1 1КБ -3 Четвертня 2019.pdf
31 липня 2020 12:28
Д1 1КБ 2 КБ3 Липляни.pdf
31 липня 2020 12:28
Д5 Проект Договору.pdf
31 липня 2020 12:28
Д1 2Договора ЦПХ.pdf
31 липня 2020 12:28
Локальний кошторис.pdf
31 липня 2020 12:28
Д1 1КБ-2Четвертня 2019.pdf
31 липня 2020 12:28
Д8Статут новий.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 10:44
Електронний підпис
31 липня 2020 10:43
Локальний кошторис.pdf
31 липня 2020 10:43
Договірна ціна.pdf
31 липня 2020 10:43
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 10:43
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
31 липня 2020 10:43
Витяг із Статуту.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 12:08
Електронний підпис
31 липня 2020 12:06
кошторис.rar
31 липня 2020 12:06
ПВР.pdf
31 липня 2020 12:06
Локальний кошторис.pdf
31 липня 2020 12:06
ЛК.pdf
31 липня 2020 12:06
ВР до ЛК.pdf
31 липня 2020 12:06
ЦПУ.pdf
31 липня 2020 12:06
ЦПД Шишко.pdf
31 липня 2020 12:06
ЦПД Ковальчук О.В..pdf
31 липня 2020 12:06
ЦПД Денисюк С.Л..pdf
31 липня 2020 12:06
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-13.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-12.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-11.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-9.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-8.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-6.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-5.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-4.pdf
31 липня 2020 12:06
Працівники ЦПД-1.pdf
31 липня 2020 12:06
Опис.pdf
31 липня 2020 12:06
Наказ на директора.pdf
31 липня 2020 12:06
Ліцензія 2017.pdf
31 липня 2020 12:06
ІЛ статут.pdf
31 липня 2020 12:06
Довідка ст.17.pdf
31 липня 2020 12:06
Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 12:06
Довідка обладнання.pdf
31 липня 2020 12:06
ГЛ відповідність.pdf
31 липня 2020 12:06
Відомості ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 12:06
Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 12:06
Виписка.pdf
31 липня 2020 12:06
Бартошик трудова.pdf
31 липня 2020 12:06
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"

ПП "Теплоенергобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»
#13347739
Рішення скасоване 1 500 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 15:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Рішення скасоване 1 699 977,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:43
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
Рішення скасоване 1 952 800,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"
#34572021
Рішення скасоване 1 956 110,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
#30659358
Рішення скасоване 1 968 233,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:43
ПП "Теплоенергобуд"
#35684064
Рішення скасоване 2 092 761,60
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:43
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»
#13347739
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 16:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Переможець 1 699 977,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 16:21

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст Вимога про усунення невідповідностей 1. Згідно пункту 2 Додатку №1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону» , Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, достатній для виконання робіт. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). На виконання зазначених вимог, Учасником було завантажено цивільно –правові договори, які не відповідають чинному законодавству і ставлять під сумнів законність укладених правочинів . Цивільно –правові договори без дати укладення. Прошу завантажити вірні документи на працівників зазначених у довідці №334 від 27.07.2020 року

Документи

10 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:04
протокол

Документи

13 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:07
протокол

Документи

14 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:54
протокол

Документи

17 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:13
протокол
14 серпня 2020 14:56
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:28
протокол

Документи

17 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:58
протокол

Документи

22 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:06
протокол
22 вересня 2020 09:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
1 699 977,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:54
ДУ Волиньекобуд.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:20
Додаткова угода зміни до договору
13 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:29
Договір укладений
06 жовтня 2020 14:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 листопада 2020 10:10
561 087,07 UAH UA388201720344231023100020702
Княгининівська с/рада
UA593034400000026003055516971
ТзОВ "Волиньекобуд"
Оплачений
30 грудня 2020 08:56
1 138 887,53 UAH UA388201720344231023100020702
Княгининівська с/рада
UA593034400000026003055516971
ТзОВ "Волиньекобуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів виконавця.
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 16/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 699 974,60
UAH (в тому числі ПДВ 283 329,10 UAH)