Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Княгининівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04332294 |
Місцезнаходження: | 45630, Україна , Волинська обл., Луцький район село Княгининок, вул. Соборна, буд. 77 |
Контактна особа: |
Мазурчук Тетяна Петрівна +380332244360 knagyniv@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 2 424 361,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 121,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник, перераховує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості договору на придання матеріалів.Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику (постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва»). | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює щомісячні платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 7-ми календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ), при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2020 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2020 17:47 |
Тендерна документація в новій редакції 2.doc | |
23 липня 2020 17:47 |
перелік змін від 23.07.2020 року.doc | |
23 липня 2020 17:28 |
Перелік змін 23.07.2020 року.PDF | |
23 липня 2020 17:28 |
Тендерна документація в новій редакції.PDF | |
17 липня 2020 15:19 |
Нова редакція тендерної документації.PDF | |
17 липня 2020 15:19 |
Перелік змін до тендерної документації.PDF | |
14 липня 2020 14:19 |
Тендерна документація.PDF |
23 липня 2020 17:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 липня 2020 17:47 |
Тендерна документація в новій редакції 2.doc
|
|||||||||
23 липня 2020 17:47 |
перелік змін від 23.07.2020 року.doc
|
|||||||||
23 липня 2020 17:28 |
Перелік змін 23.07.2020 року.PDF
|
|||||||||
23 липня 2020 17:28 |
Тендерна документація в новій редакції.PDF
|
|||||||||
17 липня 2020 15:19 |
Нова редакція тендерної документації.PDF
|
|||||||||
17 липня 2020 15:19 |
Перелік змін до тендерної документації.PDF
|
|||||||||
14 липня 2020 14:19 |
Тендерна документація.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо причину відхилення несуттєвою, адже відсутність листа про термін гарантії не впливає на зміст поданої нами пропозиції.
Згідно умов тендерної документації «формальними (несуттєвими) вважаються наступні помилки:
- можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі, наданому в тендерній пропозиції учасника;»
У складі нашої пропозиції було надано гарантійний лист щодо погодження з проектом договору від 28.07.2020 р. № 326. У п. 10.1. Договору чітко зазначено Замовником гарантійний термін – 3 роки, з чим ми і погодились, Замовником не було надано можливості встановити інший термін гарантії. Інформація про гарантійний термін зазначена була в договорі, з умовами якого ми погодились, надавши гарантійний лист-погодження. Тобто, відсутність листа про термін гарантії згідно тендерної документації можна віднести до формальної помилки.
на вимогу номер: UA-2020-07-14-001407-a.a1 від 17.08.2020, 12:52
щодо розгляду та вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ:30659358)процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92Б, с.Княгининок, Луцького району Волинської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
(роз’яснення на вимогу щодо усунення порушення надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)
17 серпня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA- 2020-04-06-002106-a) оприлюднено вимогу надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації за номером: UA-2020-07-14-001407-a.a1 від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ:30659358).
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 17.08.2020 р., з врахуванням вимог Закону, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Згідно підпункту 10.1 пункту 10 Додатку №5 до тендерної документації « Проект договору про закупівлю» «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації на протязі термінів, визначених у гарантійному листі в складі поданої Підрядником пропозиції конкурсних торгів, що становить три роки». Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа.
Згідно Розділу ІІІ пункту 1 тендерної документації « Відповідно до п.19 ч. 2 статті 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Згідно умов тендерної документації «формальними (несуттєвими) вважаються наступні помилки:
- можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі, наданому в тендерній пропозиції учасника;»
З цього можна зробити висновок, що відсутність в документі певної інформації і відсутність самого документа це не одне і те ж, тому уповноважений орган не може вважати формальною та несуттєвою помилкою відсутність гарантії на виконані роботи.
Учасником було надано гарантійний лист щодо погодження з проектом договору від 28.07.2020 р. № 326 цей лист гарантує виконання договору , але Додаток №5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» є невід’ємною частиною тендерної документації. Тому Уповноважений орган від імені Замовника саме так аргументував своє рішення, що Учасник мав надати відповідний лист у складі своєї тендерної пропозиції. Проте по даній закупівлі був проведений моніторинг Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (ID моніторингу - UA-M-2020-08-18-000004,ID- fa4686c945094c4f964ad353dd7a0a1e) та оприлюднено рішення:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Додатково повідомляємо, що відповідь на результатами моніторингу буде надана Замовником в електронній системі закупівель.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 серпня 2020 17:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000004 ● fa4686c945094c4f964ad353dd7a0a1e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 13:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2020 № 38-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.08.2020 № 38-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-14-001407-a від 14.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ до висновку по моніторингу щодо процедури закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку на вул.Соборна 92Б, с.Княгининок, Луцького району Волинської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформація надається в порядку, передбаченому частиною восьмою статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”) Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», на Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA- 2020-04-06-002106-a) від 18.08.2020 розпочатого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо, що Уповноваженою особою від імені Замовника було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Волиньекобуд» через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: «…Згідно підпункту 10.1 пункту 10 Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації на протязі термінів, визначених у гарантійному листі в складі поданої Підрядником пропозиції конкурсних торгів, що становить три роки». Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа. Уповноважена особа аргументувала своє рішення тим, що Договір є невід’ємною частиною тендерної документації і вимога про гарантійний лист також, а його відсутність це відхилення від тендерної документації, саме тому було прийняте відповідне рішення. У зв’язку з тим, що Уповноваженою особою було відхилено усі тендерні пропозиції даної закупівлі та на даному етапі процедури неможливо повернутися до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Волиньекобуд» через, що неможливо усунути виявлене порушення. ТОВ «Волиньекобуд» було подано скаргу до АМКУ 21.08.2020, 17:49. ID: UA-2020-07-14-001407-a.c2. Замовник очікує розгляду скарги та висновку АМКУ і буде приймати відповідні дії щодо усунення виявлених порушень.
2020-08-27 16:24:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» |
1 904 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
1 857 378,90
UAH з ПДВ
|
1 699 977,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
1 987 955,29
UAH з ПДВ
|
1 952 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
1 990 863,60
UAH з ПДВ
|
1 956 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
2 268 233,27
UAH з ПДВ
|
1 968 233,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Теплоенергобуд" |
2 092 761,60
UAH з ПДВ
|
2 092 761,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» #13347739 |
Рішення скасоване |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 09:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 15:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Рішення скасоване |
1 699 977,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 09:43
|
|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Рішення скасоване |
1 952 800,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 09:43
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" #34572021 |
Рішення скасоване |
1 956 110,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 09:43
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
Рішення скасоване |
1 968 233,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 09:43
|
|
ПП "Теплоенергобуд" #35684064 |
Рішення скасоване |
2 092 761,60
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 09:43
|
|
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» #13347739 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 16:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Переможець |
1 699 977,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:54
|
ДУ Волиньекобуд.jpg | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 14:20
|
Додаткова угода | зміни до договору |
13 жовтня 2020 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 14:29
|
Договір | укладений |
06 жовтня 2020 14:20
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 листопада 2020 10:10
|
561 087,07 UAH | UA388201720344231023100020702 Княгининівська с/рада |
UA593034400000026003055516971 ТзОВ "Волиньекобуд" |
Оплачений |
30 грудня 2020 08:56
|
1 138 887,53 UAH | UA388201720344231023100020702 Княгининівська с/рада |
UA593034400000026003055516971 ТзОВ "Волиньекобуд" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | 16/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 16/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |