Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 24931000-9 – Фотопластини та фотоплівки
Очікувана вартість
12 400,00 UAH
UA-2020-07-14-001199-c ● 8745ce48bf9449d581767f4bcb8f6c15
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Мар'їнська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01989852 |
Місцезнаходження: | 85630, Україна , Донецька обл., Мар'їнський район, місто Красногорівка, ВУЛИЦЯ НАХІМОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юлия Маркова +380506107268 buhklpu_mcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 12 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати
Плівка рентгенівська дентальна синьочутлива (Carestream), 3*4 см, №100
Плівка рентгенівська синьочутлива (Carestream), 30*40 см, №100
Фіксаж для ручної обробки рентгенівської плівки в каністрі Люкс Рей 3 літри (на 15 літрів робочого розчину)
Плівка рентгенівська синьочутлива (Carestream), 30*40 см, №100
Фіксаж для ручної обробки рентгенівської плівки в каністрі Люкс Рей 3 літри (на 15 літрів робочого розчину)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 пачок
ДК 021:2015 код 24931000-9 – Фотопластини та фотоплівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85630, Україна, Донецька область, Красногорівка, Нахімова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24931000-9 — Фотопластини ти фотоплівки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 11:56 |
СПЕЦИФИКАЦИЯ.doc | |
14 липня 2020 10:05 |
ДОГОВІР зф-мс.doc | |
14 липня 2020 10:05 |
Додаток 2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc | |
14 липня 2020 10:05 |
ІнформацІя.doc |
14 липня 2020 11:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2020 11:56 |
СПЕЦИФИКАЦИЯ.doc
|
|||
14 липня 2020 10:05 |
ДОГОВІР зф-мс.doc
|
|||
14 липня 2020 10:05 |
Додаток 2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
|
|||
14 липня 2020 10:05 |
ІнформацІя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-001199-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 14 липня 2020 17:32
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором ДК 021:2015 код 24931000-9 – Фотопластини та фотоплівки, Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що аналоги розглядатись не будуть, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що аналоги розглядатись не будуть. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі ДК 021:2015 код 24931000-9 – Фотопластини та фотоплівки. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що аналоги розглядатись не будуть. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі ДК 021:2015 код 24931000-9 – Фотопластини та фотоплівки. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 08:16
Шановний Скаржник! Розглянувши Вашу Вимогу, повідомляємо про неможливість її задоволення. Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 та відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 (із змінами), який затверджує Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині третій статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Тобто замовник допорогової (спрощеної) закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових (спрощених) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання в роботі. В своїх діях не бачимо ані протиправних, ані дискримінаційних дій. Дуже сподіваємося на порозуміння
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Жук Олександр Володимирович #3266004614 |
Переможець |
12 200,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 09:29
|
дог192.pdf | укладений |
07 серпня 2020 09:27
|