Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акумуляторні батареї для джерела безперебійного живлення Emerson 90 кВт та Акумуляторні батареї для джерела безперебійного живлення Emerson 120 кВт
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2020-07-14-001035-a f2aa7e9d09ec447485c829d6d1070509
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охрімчук Ірина Петрівна

+380444811959 tender-dms@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Охрімчук Ірина Петрівна
+380444811959
tender-dms@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 12:53
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 12:53
Початок аукціону: 30 липня 2020 14:51
Очікувана вартість: 880 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Акумуляторні батареї для джерела безперебійного живлення Emerson 90 кВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, м. Київ, м.Київ, бульвар Вацлава гавела,8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
330 шт
Акумуляторні батареї для джерела безперебійного живлення Emerson 120 кВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, м. Київ, м.Київ, бульвар Вацлава гавела,8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі, на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Розрахунок за наданий Товар здійснюється в національній валюті України. Розрахунок за наданий Товар здійснюється за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця. Датою оплати вважається дата перерахування грошових коштів Покупця на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:49
ТД Акумуляторні батареї.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-14-001035-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАДЕК"", Код ЄДРПОУ:13695593
Дата подання: 10 серпня 2020 16:32
порушення п.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»
Виставлення умов про навчання співробітників у певної юридичної особи, що призводить до штучного звуження кола учасників, та їх дискримінації, а також завантаження переможцем недійсного сертифікату про навчання
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 18:03
рішення від 12.08.2020 № 15421 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 18:03
інформація про перенесення розгляду скарги № 13930.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:48
рішення від 08.09.2020 № 16869.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На рішення АМКУ від 08.09.2020 № 16869-р/пк-пз затверджено протокол 85
Дата виконання рішення замовником: 14 вересня 2020 14:49

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 12:34
Скарга.pdf
10 серпня 2020 12:34
Посвідчення Кошляк.pdf
10 серпня 2020 12:34
Д2 Документ Microsoft Word.docx
10 серпня 2020 12:34
Протокол 73.pdf

Документи подані замовником

17 серпня 2020 13:35
Лист по суті
17 серпня 2020 13:35
Пояснення
14 вересня 2020 14:40
Протокол 85

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАДЕК"" 712 260,00
UAH з ПДВ
712 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 879 144,00
UAH з ПДВ
879 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР" 879 960,00
UAH з ПДВ
879 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 879 978,00
UAH з ПДВ
879 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
29 липня 2020 12:42
Електронний підпис
29 липня 2020 12:41
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 12:41
С-во Держ реєстр .pdf
29 липня 2020 12:41
Посвідчення Кошляк.pdf
29 липня 2020 12:41
Витяг МАДЕК 06.03.2019.pdf
29 липня 2020 12:41
ВВ срок службы 2020.pdf
29 липня 2020 12:41
C-во ПДВ.pdf
29 липня 2020 12:41
2.1. СТАТУТ МАДЕК 2017.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:44
_Частина 2 ст. 17.pdf.zip
17 вересня 2020 15:44
_Пункт 8 ч. 1 ст. 17.pdf.zip
17 вересня 2020 15:44
_Пункт 3 ч. 1 ст. 17.pdf.zip
17 вересня 2020 15:44
_Пункт 2 ч. 1 ст. 17.pdf.zip
17 вересня 2020 15:44
_Пункт 12 ст. 17.pdf.zip
17 вересня 2020 15:44
_Довідка МВС Спину.rar
07 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:40
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:40
Частина 2 ст. 17.pdf.zip
07 серпня 2020 17:40
Пункт 8 ч. 1 ст. 17.pdf.zip
07 серпня 2020 17:40
Пункт 3 ч. 1 ст. 17.pdf.zip
07 серпня 2020 17:40
Пункт 2 ч. 1 ст. 17.pdf.zip
07 серпня 2020 17:40
Пункт 12 ст. 17.pdf.zip
07 серпня 2020 17:40
Довідка МВС_Спину.rar
29 липня 2020 11:09
Електронний підпис
29 липня 2020 11:01
Протокол НР.7Z
29 липня 2020 11:01
Наказ Фролова Ю.М.7Z
29 липня 2020 11:01
Лист для клієнтів.7z
29 липня 2020 11:01
Гарантія 98-17-694.7z
29 липня 2020 11:01
Витяг із Статуту.7z
29 липня 2020 11:01
Банківська ліцензія.7z
29 липня 2020 11:01
5.7. Технічна частина.zip
29 липня 2020 11:01
5.6. Технічний паспорт.zip
29 липня 2020 11:01
5.5. п.12FGHL34_Battery_brochure.zip
29 липня 2020 11:01
4.6. Свідоцтво ПДВ.zip
29 липня 2020 11:01
4.6. Витяг ПДВ.zip
29 липня 2020 11:01
4.5. Статут.zip
29 липня 2020 11:01
4.5. Опис до Статуту.zip
29 липня 2020 11:01
3. Протокол 83_Спину.zip
29 липня 2020 11:01
3. Протокол 109_Спину.zip
29 липня 2020 11:01
3. Наказ_Спину.zip

Публічні документи

28 липня 2020 11:27
Електронний підпис
28 липня 2020 11:26
Статут з описом.pdf
28 липня 2020 11:26
Витяг ПДВ.pdf
28 липня 2020 11:26
Витяг 05.06.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАДЕК""

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАДЕК""
#13695593
Рішення скасоване 712 260,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 16:35
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Рішення скасоване 879 144,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:49
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАДЕК""
#13695593
Відхилено 712 260,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:59
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 879 144,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:05

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту «2.1 Таблиці 1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації вимагається: Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вказати не менше ніж двох працівників), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 3.1 до тендерної документації). До довідки додаються сертифікати (в електронному вигляді), на кожного зазначеного працівника, від виробника обладнання систем безперебійного живлення замовника («Emerson» («Vertiv») або його офіційного представника в Україні), які підтверджують проходження відповідного навчання у виробника. У складі тендерної пропозиції у Додатку 3.1 зазначені два працівника відповідної кваліфікації Кошляк І.В. та Тимовський С.О. але сертифікати, на кожного зазначеного працівника, від виробника обладнання систем безперебійного живлення замовника «Emerson» («Vertiv») або його офіційного представника в Україні, які підтверджують проходження відповідного навчання у виробника відсутні. Питання 1 : просимо додати, у разі наявності, документи що вимагаються вимогами тендерної документації замовника, а саме: сертифікати, на кожного зазначеного працівника (Кошляка І.В. та Тимовського С.О.), від виробника обладнання систем безперебійного живлення замовника «Emerson» («Vertiv») або його офіційного представника в Україні, які підтверджують проходження відповідного навчання у виробника. «Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації «Технічні вимоги» у складі тендерної пропозиції вимагається надання: «Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представництва на території України, щодо партнерських відносин з Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro (документальне підтвердження надається лише якщо Учасник не є безпосередньо виробником обладнання).» У складі тендерної пропозиції наданий «Сертифікат» який уповноважує учасника брати участь у тендері. В «Сертифікаті» не зазначено найменування замовника. Також відсутня підтвердження (авторизація) від виробника обладнання що ТОВ «Акку-енерго» є його офіційним представником на територій України. Питання 2: просимо додати, у разі наявності, документи що вимагаються вимогами тендерної документації замовника, а саме: Авторизаційний лист виробника обладнання, в разі надання авторизаційного листа від офіційного представника - надати посилання на відкриті джерела в яких підтверджується виробником обладнання статус офіційного представництва.

Документи

04 серпня 2020 18:06
Електронний підпис

Документи

14 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:54
Протокол 86
14 вересня 2020 14:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
879 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:31
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 16:29
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:41
Договір укладений
01 жовтня 2020 16:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 листопада 2020 16:59
879 144,00 UAH UA148201720343121003100101079
Держмитслужба
UA093510050000026002529993101
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору доповнено строком випробування Покупцем працездатності встановленого Товару та його сумісності з обладнанням Покупця (Звіт про встановлення тестування та калібрування пристроїв безперебійного живлення).
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 879 144,00
UAH (в тому числі ПДВ 146 524,00 UAH)