Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з патрулювання та охорони об'єктів
Очікувана вартість
331 500,00 UAH
UA-2020-07-14-001012-a ● 713db569dca54fbb8c637aede3095e68
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40019939 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Слобожанський, буд. 3 |
Контактна особа: |
Куряченко Тетяна Миколаївна +380567709017 kurjachenko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 12:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 12:48 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 331 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відноситься до 1 категорії замовників: органи державної влади та місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6180 людино-год.
Послуги з патрулювання та охорони об'єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровська область, Адреси згідно Дислокації, наведеній у тендерній документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг Виконавця здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого Акту прийому передачі наданих послуг з охорони протягом 15 банківських днів з моменту її подання до фінансового органу Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 12:43 |
02 Тендерна документація (Охорона 3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Допуск до державної таємниці
Дата подання: 16 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:20
Шановний Замовнику, в складі тендерної документації міститься вимога, що співробітники учасника повинні мати допуск до державної таємниці (не менше 4 співробітників). Поясніть чим обумовлена дана вимога та на підставі чого вона була Вами висунута?
Відповідь: Шановний Учасник!
У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Враховуючи функції, покладені на управління цивільного захисту Дніпропетровської облдержадміністрації у відповідності до статті 72. “Пункти управління” Кодексу цивільного захисту України, наш підрозділ забезпечує функціонування зазначених пунктів на території Дніпропетровської області у мирний час та особливий період.
Ці пункти знаходяться на балансі управління. За родом своєї діяльності на територію зазначених пунктів у супроводі охорони необхідно виконувати доставку вантажів з основного об’єкту, який розташовано у смт. Губиниха, вул. Центральна, буд. 127, цим обумовлено включення до тендерної документації підпункту 2.4. пункту 2 додатку № 3 тендерної документації, який наголошує: “Працівники суб’єкта охоронної діяльності при необхідності мають здійснювати функції тимчасової охорони товарно матеріальних цінностей при вантажних, розвантажних роботах та при транспортуванні на об’єкти з особливим режимом функціонування, на території Дніпропетровської області”.
Адреси дислокації об’єктів з особливим режимом функціонування становлять державну таємницю та підпадають під дію пункту 1.12.6. Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
Враховуючи вище зазначене, у тендерній документації наведена вимога, про те що для охорони матеріальних цінностей управління цивільного захисту, які передислоковуються на об’єкти з особливим режимом функціонування, повинно бути не менше ніж 4 співробітника Учасника, що мають допуск до державної таємниці.
З наведеного вище стає зрозумілим, що співробітникам Учасника прийдеться мати справу з об’єктами (пунктами управління), дислокація яких підпадає під дію пункту 1.12.6. Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
Дані вимоги відповідають чинному законодавству України.
Дякуємо за запитання.
У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Враховуючи функції, покладені на управління цивільного захисту Дніпропетровської облдержадміністрації у відповідності до статті 72. “Пункти управління” Кодексу цивільного захисту України, наш підрозділ забезпечує функціонування зазначених пунктів на території Дніпропетровської області у мирний час та особливий період.
Ці пункти знаходяться на балансі управління. За родом своєї діяльності на територію зазначених пунктів у супроводі охорони необхідно виконувати доставку вантажів з основного об’єкту, який розташовано у смт. Губиниха, вул. Центральна, буд. 127, цим обумовлено включення до тендерної документації підпункту 2.4. пункту 2 додатку № 3 тендерної документації, який наголошує: “Працівники суб’єкта охоронної діяльності при необхідності мають здійснювати функції тимчасової охорони товарно матеріальних цінностей при вантажних, розвантажних роботах та при транспортуванні на об’єкти з особливим режимом функціонування, на території Дніпропетровської області”.
Адреси дислокації об’єктів з особливим режимом функціонування становлять державну таємницю та підпадають під дію пункту 1.12.6. Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
Враховуючи вище зазначене, у тендерній документації наведена вимога, про те що для охорони матеріальних цінностей управління цивільного захисту, які передислоковуються на об’єкти з особливим режимом функціонування, повинно бути не менше ніж 4 співробітника Учасника, що мають допуск до державної таємниці.
З наведеного вище стає зрозумілим, що співробітникам Учасника прийдеться мати справу з об’єктами (пунктами управління), дислокація яких підпадає під дію пункту 1.12.6. Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
Дані вимоги відповідають чинному законодавству України.
Дякуємо за запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 16 липня 2020 10:13
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:22
Шановний Замовнику, в технічному завданні зазначено, що Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у десятиденний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити підключення обладнання відеоспостереження, сигналізації об’єктів та кнопок тривожного виклику до власного централізованого пульта спостереження, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами. Контроль ситуації на об’єкті в режимі «ОНЛАЙН», забезпечується спеціалістом - співробітником охорони з відповідною належною кваліфікацією, що повинно бути підтверджено документально. Дане обладнання вже встановлене на об'єкті або перебуває у власності Замовника чи Переможцю необхідно його закуповувати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дане обладнання вже встановлене на об'єктах. Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-ТЕХ" #42637023 |
Переможець |
322 750,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 11:44
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 10:29
|
Дог. 97.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 97/08-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |