Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з патрулювання та охорони об'єктів
Очікувана вартість
331 500,00 UAH
UA-2020-07-14-001012-a 713db569dca54fbb8c637aede3095e68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куряченко Тетяна Миколаївна

+380567709017 kurjachenko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління цивільного захисту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40019939
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Слобожанський, буд. 3
Контактна особа: Куряченко Тетяна Миколаївна
+380567709017
kurjachenko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 12:48
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 12:48
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:49
Очікувана вартість: 331 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відноситься до 1 категорії замовників: органи державної влади та місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6180 людино-год.
Послуги з патрулювання та охорони об'єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровська область, Адреси згідно Дислокації, наведеній у тендерній документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг Виконавця здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого Акту прийому передачі наданих послуг з охорони протягом 15 банківських днів з моменту її подання до фінансового органу Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:43
02 Тендерна документація (Охорона 3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Допуск до державної таємниці
Дата подання: 16 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:20
Шановний Замовнику, в складі тендерної документації міститься вимога, що співробітники учасника повинні мати допуск до державної таємниці (не менше 4 співробітників). Поясніть чим обумовлена дана вимога та на підставі чого вона була Вами висунута?
Відповідь: Шановний Учасник!
У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Враховуючи функції, покладені на управління цивільного захисту Дніпропетровської облдержадміністрації у відповідності до статті 72. “Пункти управління” Кодексу цивільного захисту України, наш підрозділ забезпечує функціонування зазначених пунктів на території Дніпропетровської області у мирний час та особливий період.
Ці пункти знаходяться на балансі управління. За родом своєї діяльності на територію зазначених пунктів у супроводі охорони необхідно виконувати доставку вантажів з основного об’єкту, який розташовано у смт. Губиниха, вул. Центральна, буд. 127, цим обумовлено включення до тендерної документації підпункту 2.4. пункту 2 додатку № 3 тендерної документації, який наголошує: “Працівники суб’єкта охоронної діяльності при необхідності мають здійснювати функції тимчасової охорони товарно матеріальних цінностей при вантажних, розвантажних роботах та при транспортуванні на об’єкти з особливим режимом функціонування, на території Дніпропетровської області”.
Адреси дислокації об’єктів з особливим режимом функціонування становлять державну таємницю та підпадають під дію пункту 1.12.6. Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
Враховуючи вище зазначене, у тендерній документації наведена вимога, про те що для охорони матеріальних цінностей управління цивільного захисту, які передислоковуються на об’єкти з особливим режимом функціонування, повинно бути не менше ніж 4 співробітника Учасника, що мають допуск до державної таємниці.
З наведеного вище стає зрозумілим, що співробітникам Учасника прийдеться мати справу з об’єктами (пунктами управління), дислокація яких підпадає під дію пункту 1.12.6. Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
Дані вимоги відповідають чинному законодавству України.
Дякуємо за запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 16 липня 2020 10:13
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:22
Шановний Замовнику, в технічному завданні зазначено, що Переможець торгів зобов’язаний за власний рахунок (у десятиденний термін із дня укладення договору на охорону) здійснити підключення обладнання відеоспостереження, сигналізації об’єктів та кнопок тривожного виклику до власного централізованого пульта спостереження, забезпечувати їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами. Контроль ситуації на об’єкті в режимі «ОНЛАЙН», забезпечується спеціалістом - співробітником охорони з відповідною належною кваліфікацією, що повинно бути підтверджено документально. Дане обладнання вже встановлене на об'єкті або перебуває у власності Замовника чи Переможцю необхідно його закуповувати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дане обладнання вже встановлене на об'єктах. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-ТЕХ" 324 450,00
UAH з ПДВ
322 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Варта-Д 326 983,80
UAH з ПДВ
323 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 21:48
оновлена пропозиція
07 серпня 2020 21:45
довідка про несудимість
29 липня 2020 22:42
Алгоритм руху.PDF
29 липня 2020 22:42
Довідка ст. 17.PDF
29 липня 2020 22:42
Статут документи.rar
29 липня 2020 22:42
Проект договору.PDF
29 липня 2020 22:42
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

29 липня 2020 22:20
Дислокація табл. 1.PDF
29 липня 2020 22:20
Довідка про печатку.PDF
29 липня 2020 22:20
Запобіг. корупц..PDF
29 липня 2020 22:20
Засоби захисту.PDF
29 липня 2020 22:20
М-Т база вимоги дод. _3.PDF
29 липня 2020 22:20
Проект договору.PDF
29 липня 2020 22:20
Тендерна пропозиція.PDF
29 липня 2020 22:20
Уставні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА-ТЕХ"

ПП Варта-Д

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА-ТЕХ"
#42637023
Переможець 322 750,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-ТЕХ"
#42637023
322 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:44
ДУ.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:29
Дог. 97.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 97/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 322 750,00
UAH