Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення приймального відділення КНП «Бурштинська центральна міська лікарня» під приймальне відділення екстреної (невідкладної допомоги) на вул. Шухевича, 15 в місті Бурштин Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
14 437 056,00 UAH
UA-2020-07-14-000226-a d4db596d88904964b3108c03f210a7c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 09:43
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 09:43
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:02
Очікувана вартість: 14 437 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 370,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщення приймального відділення КНП «Бурштинська центральна міська лікарня» під приймальне відділення екстреної (невідкладної допомоги) на вул. Шухевича, 15 в місті Бурштин Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77111, Україна, Івано-Франківська область, м. Бурштин, вул. Шухевича, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 09:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 09:39
Договір Бурштин приймальне.doc
14 липня 2020 09:39
ВОР Бурштин приймальн.pdf
14 липня 2020 09:39
ТД Бурштин приймальн.pdf
14 липня 2020 09:39
Оголошення Бурштин прийма.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000082 ● 92e8cf206fa148d5849251bbb5878bcf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
21.01.2021 №9
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.01.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 9

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
8 UA-2020-07-14-000226-a 14.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" 11 915 413,20
UAH з ПДВ
11 625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Брошнівська Будівельна Компанія 11 986 645,00
UAH з ПДВ
11 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СТМ, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО 13 600 000,00
UAH з ПДВ
11 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 21:01
Електронний підпис
29 липня 2020 20:59
Банківські довідки.pdf
29 липня 2020 20:59
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2020 20:59
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2020 20:59
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 липня 2020 20:59
Відгук.pdf
29 липня 2020 20:59
Довідка по МТО.pdf
29 липня 2020 20:59
Довідка про довкілля.pdf
29 липня 2020 20:59
Довідка про санкціїї.pdf
29 липня 2020 20:59
Додаток 8 та 9.pdf
29 липня 2020 20:59
Дозвіл.pdf
29 липня 2020 20:59
Заява Учасника.pdf
29 липня 2020 20:59
КОШТОРИС.zip
29 липня 2020 20:59
Ліцензія.pdf
29 липня 2020 20:59
Підтвердження на МТО.pdf
29 липня 2020 20:59
Статут та опис.pdf
29 липня 2020 20:59
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 13:56
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:53
Переможець
30 липня 2020 03:06
Електронний підпис
30 липня 2020 03:05
Кошторисна частина 2.rar
30 липня 2020 03:05
Кошторисна частина 1.rar
30 липня 2020 03:05
Додаток 5.pdf
30 липня 2020 03:05
Додаток 4.PDF
30 липня 2020 03:05
Додаток 3 -Працівники.PDF
30 липня 2020 03:04
Санкції.PDF
30 липня 2020 03:04
Розрахунок зарплати.PDF
30 липня 2020 03:04
Повноваження.PDF
30 липня 2020 03:04
Додаток 3 -Обладнання.PDF
30 липня 2020 03:04
Додаток 3 - Досвід.rar
30 липня 2020 03:04
Довідки з банку.rar
30 липня 2020 03:04
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

30 липня 2020 09:29
Електронний підпис
30 липня 2020 09:26
Електронний підпис
29 липня 2020 21:20
1 заява учасника.pdf
29 липня 2020 21:20
Ліцензія.pdf
29 липня 2020 21:20
Статут.pdf
29 липня 2020 21:20
Договірна ціна.rar
29 липня 2020 21:20
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""

ПП Брошнівська Будівельна Компанія

СТМ, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""
#39345683
Відхилено 11 625 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 14:37
ПП Брошнівська Будівельна Компанія
#42197240
Переможець 11 650 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Брошнівська Будівельна Компанія
#42197240
11 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 08:57
звіт про виконання договору укладений
20 січня 2022 08:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:56
Додаткова угода _ 31.дм.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 09:46
15/д.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:58
ДУ 159д.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 17:07
IMG_0021.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:31
Договір 28т укладений
21 серпня 2020 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28т
Договір:
Номер додаткової угоди: №124/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закпівлі
Номер договору про закупівлю: 28т
Договір:
Номер додаткової угоди: 159д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 28т
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 28т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 31/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 423 487,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 903 914,60 UAH)