Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумки для електроінструменту
Очікувана вартість
8 900,00 UAH
UA-2020-07-14-000064-a 33beb47a62534590bfb896a2cd8c9cfc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 08:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 12:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 14:03
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:07
Очікувана вартість: 8 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Сумки для електроінструменту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Сумки для електроінструменту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 08:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 08:37
Допорогов_.pdf
14 липня 2020 08:37
Додаток_4.1.docx
14 липня 2020 08:37
Додаток_1.doc
14 липня 2020 08:37
Додаток_3.doc
14 липня 2020 08:37
Додаток_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 10:53
Дата відповіді: 16 липня 2020 12:42
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЄДІАНА" 8 400,00
UAH
8 199,00
UAH
Документи
ПП "ВІФ "Західресурссервіс" 8 500,00
UAH
8 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 18:39
Електронний підпис
24 липня 2020 11:39
Електронний підпис
24 липня 2020 11:37
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 11:37
Аналог.дог..pdf
24 липня 2020 11:37
Лист-заявка.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 12:23
Електронний підпис
22 липня 2020 12:23
Документи сумки.pdf
22 липня 2020 12:23
Технічна сумки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЄДІАНА"

ПП "ВІФ "Західресурссервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЄДІАНА"
#42519091
Переможець 8 199,00
UAH
30 липня 2020 12:54

Документи

30 липня 2020 12:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЄДІАНА"
#42519091
8 199,00
UAH
Документи

Документи

30 липня 2020 12:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2023 10:48
09950.pdf укладений
14 серпня 2020 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 9 838,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 639,80 UAH)