Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот №1 Психотропні лікарські засоби.Лот №2 Психотропні лікарські засоби(згідно національного переліку)
Очікувана вартість
194 412,88 UAH
UA-2020-07-14-000042-a ● a1117515fcd543c6afbf3f1ac4501867
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна психоневрологічна лікарня №2" |
Код ЄДРПОУ: | 01991702 |
Місцезнаходження: | 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Паркова, 4 |
Контактна особа: |
Ягельський Олександр Володимирович +380459746411 kopnl2_vorzel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 08:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 08:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 08:32 |
Очікувана вартість: | 194 412,88 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Зміни до річного плану закупівлі на 2020 рік , згідно протоколу ТК №31 від 13.07.2020 р.
Тендерна документація
14 липня 2020 08:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-000042-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 14 липня 2020 16:40
Щодо внесення змін
Добрий день.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, нами виявлено умови, які не відповідають нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, а також є дискримінаційними, обмежують конкуренцію, порушують права та законні інтереси потенційних учасників та перешкоджають участі у закупівлі.
Згідно із частиною четвертою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». В порушення вищевказаних норм законодавства України предмет закупівлі визначено із посиланням на торговельні назви лікарських засобів. Разом з цим, обґрунтування посилань не наведено, отже такі посилання прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» і мають бути вилучені з тендерної документації.
Крім того, у примітці під таблицею з переліком предмету закупівлі (додаток 3 до документації) замовником встановлена вимога, яка суперечить чинному законодавству України. Ця вимога унеможливлює участь у процедурі закупівлі будь-якого учасника, що запропонує аналогічні товари до вказаних у таблиці товарів певного виробника:
«Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, якість діюча речовина препарату (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками препарату, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам та предметом закупівлі.
В разі, якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі, визначених в Додатку 3, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я».
Ця вимога є незаконною, дискримінаційною та спрямована на надання переваг, лобіювання інтересів певних виробників. Чинним законодавством України не передбачено обов’язку отримання «копії заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності». Не встановлено порядок та механізм отримання такого документу.
Разом з цим, статтею 9 Закону України «Про лікарські засоби» встановлено, що лікарські засоби допускаються до застосування в Україні після їх державної реєстрації, крім випадків, передбачених цим Законом. Рішення про відмову в державній реєстрації лікарського засобу приймається, якщо не підтверджуються висновки щодо його ефективності та безпечності. Тобто, реєстрація лікарського засобу є достатньою підставою для застосування лікарського засобу у медичній практиці. Вимога ж про надання інших документів (відгуків, звітів тощо), не передбачених законами України, або ж інших документів, що містять посилання на такі відгуки/звіти, є надмірною та незаконною.
Для порівняння діючої речовини препарату (міжнародної назви), дозування, форми випуску, концентрації та інших стандартних характеристик товарів замовнику може бути надана у складі тендерної пропозиції копія інструкції на лікарській засіб та копія документу, що підтверджує державну реєстрацію лікарського засобу.
З урахуванням вищевикладеного, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1) вилучити із тексту тендерної документації посилання на торговельні назви лікарських засобів, що є предметом закупівлі;
2) вилучити із тексту тендерної документації вимогу у примітці під таблицею з переліком предмету закупівлі (додаток 3 до документації) наступного змісту: «Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, якість діюча речовина препарату (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками препарату, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам та предметом закупівлі.
В разі, якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі, визначених в Додатку 3, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я»;
3) передбачити обов’язок учасника надати у складі тендерної пропозиції копію інструкції на лікарській засіб та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію лікарського засобу.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, нами виявлено умови, які не відповідають нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, а також є дискримінаційними, обмежують конкуренцію, порушують права та законні інтереси потенційних учасників та перешкоджають участі у закупівлі.
Згідно із частиною четвертою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». В порушення вищевказаних норм законодавства України предмет закупівлі визначено із посиланням на торговельні назви лікарських засобів. Разом з цим, обґрунтування посилань не наведено, отже такі посилання прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» і мають бути вилучені з тендерної документації.
Крім того, у примітці під таблицею з переліком предмету закупівлі (додаток 3 до документації) замовником встановлена вимога, яка суперечить чинному законодавству України. Ця вимога унеможливлює участь у процедурі закупівлі будь-якого учасника, що запропонує аналогічні товари до вказаних у таблиці товарів певного виробника:
«Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, якість діюча речовина препарату (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками препарату, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам та предметом закупівлі.
В разі, якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі, визначених в Додатку 3, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я».
Ця вимога є незаконною, дискримінаційною та спрямована на надання переваг, лобіювання інтересів певних виробників. Чинним законодавством України не передбачено обов’язку отримання «копії заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності». Не встановлено порядок та механізм отримання такого документу.
Разом з цим, статтею 9 Закону України «Про лікарські засоби» встановлено, що лікарські засоби допускаються до застосування в Україні після їх державної реєстрації, крім випадків, передбачених цим Законом. Рішення про відмову в державній реєстрації лікарського засобу приймається, якщо не підтверджуються висновки щодо його ефективності та безпечності. Тобто, реєстрація лікарського засобу є достатньою підставою для застосування лікарського засобу у медичній практиці. Вимога ж про надання інших документів (відгуків, звітів тощо), не передбачених законами України, або ж інших документів, що містять посилання на такі відгуки/звіти, є надмірною та незаконною.
Для порівняння діючої речовини препарату (міжнародної назви), дозування, форми випуску, концентрації та інших стандартних характеристик товарів замовнику може бути надана у складі тендерної пропозиції копія інструкції на лікарській засіб та копія документу, що підтверджує державну реєстрацію лікарського засобу.
З урахуванням вищевикладеного, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1) вилучити із тексту тендерної документації посилання на торговельні назви лікарських засобів, що є предметом закупівлі;
2) вилучити із тексту тендерної документації вимогу у примітці під таблицею з переліком предмету закупівлі (додаток 3 до документації) наступного змісту: «Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, якість діюча речовина препарату (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками препарату, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам та предметом закупівлі.
В разі, якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі, визначених в Додатку 3, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я»;
3) передбачити обов’язок учасника надати у складі тендерної пропозиції копію інструкції на лікарській засіб та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію лікарського засобу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 12:06
Відповідь на Вимогу "Учасника"
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Психотропні лікарські засоби |
Опис предмету закупівлі: |
Зміни до річного плану закупівлі на 2020 рік , згідно протоколу ТК №31 від 13.07.2020 р.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 353,68 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 17,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
33 пач
Фенaзепам ІС ,Таблетки 0,001 №50
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phenazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, с.м.т.Ворзель, вул.Паркова,4
Дата доставки:
31 грудня 2020
20 пач
Фенaзепам ІС ,Таблетки 0,0005 №50
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phenazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08296, Україна, Київська область, с.м.т.Ворзель, вул.Паркова,4
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 08:27 |
Оголошення.doc |
14 липня 2020 08:27 |
Додаток_8.doc |
14 липня 2020 08:27 |
Додаток_7.doc |
14 липня 2020 08:27 |
Додаток_6.doc |
14 липня 2020 08:27 |
Додаток_5.doc |
14 липня 2020 08:27 |
Додаток_4.doc |
14 липня 2020 08:27 |
Додаток_3.doc |
14 липня 2020 08:27 |
Додаток_2.doc |
14 липня 2020 08:27 |
Додаток_1.doc |
14 липня 2020 08:27 |
ПСИХОТРОПНІ ТД КОПНЛ 2 фармпродукція 1_2 лоти.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
3 193,95
UAH з ПДВ
|
3 193,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" |
3 307,37
UAH з ПДВ
|
3 307,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "Фармація" |
3 348,57
UAH з ПДВ
|
3 348,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
3 193,95
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 08:13
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 08:09
|
Дод.угода Лот _1.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 09:34
|
Договір про закупівлю за державні кошти | укладений |
19 серпня 2020 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з порушенням процедури закупівлі(Учасник не надав документи Переможця) Сторони домовились розірвати Договір №69 від 19.08.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | порушення процедури закупівлі |