Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади для вимірювання величин
Очікувана вартість
47 520,00 UAH
UA-2020-07-13-008039-c 8ec3060127e54ce5936cc9c3af58f902
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 23:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 23:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 23:16
Очікувана вартість: 47 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
91 шт
Прилади для вимірювання величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, буд. 13. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-008039-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЕЛ", Код ЄДРПОУ:42993565
Дата подання: 16 липня 2020 13:27
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУвід 16 грудня 2015 р. № 1067 КиївПро затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. П.4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. П.8. Виробники проводять процедуру оцінки відповідності і якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР низьковольтного електричного обладнання стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2020 15:23
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, вимоги до документального підтвердження відповідності технічним вимогам сформовані з урахуванням принципу недискримінації учасників закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», через що вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-07-13-008039-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЕЛ", Код ЄДРПОУ:42993565
Дата подання: 16 липня 2020 13:27
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього ТР за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. П.13., П.4 Виробники проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього ТР та при відповідності вимогам даного ТР складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. П.41. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР з електромагнітної сумісності та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність. Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2020 15:24
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, вимоги до документального підтвердження відповідності технічним вимогам сформовані з урахуванням принципу недискримінації учасників закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», через що вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-07-13-008039-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЕЛ", Код ЄДРПОУ:42993565
Дата подання: 16 липня 2020 13:28
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2020 15:26
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, вимоги до документального підтвердження відповідності технічним вимогам сформовані з урахуванням принципу недискримінації учасників закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», через що вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 23:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДЕМИДЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 47 368,00
UAH з ПДВ
47 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:23
Електронний підпис
23 липня 2020 16:22
Сертифікація.pdf
23 липня 2020 16:22
Проект договору.pdf
23 липня 2020 16:22
Уставні.pdf
23 липня 2020 16:22
Порівняльна таблиця.pdf
23 липня 2020 16:22
Розрахунок вартості.pdf
23 липня 2020 16:22
Декларація, рахунок.pdf
23 липня 2020 16:22
Довідки..pdf
23 липня 2020 16:22
Витяг.pdf
23 липня 2020 16:22
Специфікація.pdf
23 липня 2020 16:22
Пропозиція.pdf
23 липня 2020 16:22
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДЕМИДЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЕМИДЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3003415938
Переможець 47 368,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 11:37

Документи

27 липня 2020 11:32
Електронний підпис
27 липня 2020 11:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДЕМИДЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3003415938
47 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 11:32
Електронний підпис
27 липня 2020 11:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 12:51
Договір укладений
07 серпня 2020 12:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 368,00
UAH