Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2020-07-13-008014-c ● 3bc9e8945c5c46efb085fc7a7b57cbd1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Городищенська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04590530 |
Місцезнаходження: | 45656, Україна , Волинська обл., Луцький район село Городище, вулиця Шкільна, 35 |
Контактна особа: |
Мельник Юлія Леонідівна +380332797579 gorodyshesr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 22:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 11:20 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Детально викладено у Вимогах до предмету закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Волинська область, Горохівський р-н, автомобільна дорога місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично виконаних на підставі акта приймання-здачі виконаних робіт, до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи з розробки проектно-кошторисної документації. Учасник повинен відповідати вимогам: наявність ефективної системи управління якістю та системи контролю якості під час провадження робіт, які є предметом закупівлі, їх відповідність чинним в Україні стандартам; дотримання вимог законодавства та нормативно-технічних документів щодо якості робіт у сфері робіт з розробки проектно-кошторисної документації; дотримання внутрішніх документів системи управління якістю учасника; усунення дефектів та недоліків у виконаних роботах, виявлених під час їх приймання або у строк 30 днів після завершення робіт. Якість робіт повинна відповідати чинному законодавству, нормативно-технічної документації та вимогами Замовника, а саме: завданню на виготовлення проектно-кошторисної документації; наказу Мінрегіонрозвитку, будівництва та ЖКГ України від 16.05.2011 №45 «Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» (зі змінами), ДБН А.2.2-3-2014, ГБН Г.1-218-182:2011 та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; Постанови КМУ від 11.05.2011 №560 «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (зі змінами) (щодо виконання експертизи проекту). Ціна – 100 %. Ціна пропозиції визначається учасником самостійно відповідно до чинного законодавства України та Вимог до предмету закупівлі у гривнях, з урахуванням вартісних та інших характеристик робіт, умов договору про закупівлю, витрат пов’язаних з виконанням, податків і зборів відповідно до вимог чинного законодавства та Вимог. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 22:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 22:34 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція).zip | |
16 липня 2020 22:34 |
Проект договору про закупівлю (нова редакція).zip | |
16 липня 2020 22:34 |
Вимоги до предмета закупівлі (нова редакція).zip | |
13 липня 2020 22:35 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.zip | |
13 липня 2020 22:35 |
Проект договору про закупівлю.zip | |
13 липня 2020 22:35 |
Вимоги до предмета закупівлі.zip |
16 липня 2020 22:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2020 22:34 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (нова редакція).zip
|
|||
16 липня 2020 22:34 |
Проект договору про закупівлю (нова редакція).zip
|
|||
16 липня 2020 22:34 |
Вимоги до предмета закупівлі (нова редакція).zip
|
|||
13 липня 2020 22:35 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.zip
|
|||
13 липня 2020 22:35 |
Проект договору про закупівлю.zip
|
|||
13 липня 2020 22:35 |
Вимоги до предмета закупівлі.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов Вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 15 липня 2020 17:22
Дата відповіді: 16 липня 2020 21:57
Доброго дня! Шановний замовнику, поясніть будь ласка, які саме документи має надати переможець, згідно п.5.3.8 Вимоги до предмета закупівлі? Якими документами учасник повинен підтвердити наявність ефективної системи управління якістю та системи контролю якості і керуючись якими документами виконання цієї вимоги є обов’язковим і необхідним (,згідно п.10 Додатку 1 Вимоги до предмета закупівлі,п.10 Оголошення )?
Наявність яких саме сертифікатів, технічних паспортів, що підтверджують технічні, якісні характеристики матеріальних ресурсів, обладнання має надати учасник (Додаток 1 п.10 Вимоги до предмету закупівлі);
В цьому ж пункті (п.10 Додатку 1 Вимоги до предмета закупівлі) зазначено, що учасник повинен відповідати наступним вимогам- усунення за власний рахунок дефектів та недоліки у виконаних роботах з розробки ПКД, виявлених під час їх приймання та які виникли або або були виявлені у строк, що не перевищує 30 календарних днів після завершення робіт. Яким чином учасник повинен відповідати цій вимозі і якими документами підтверджувати?
Джерелом фінансування закупівлі в п.13 Додатку 1 Вимоги до закупівлі зазначено місцевий бюджет, а п.3.2 п.п. 3.2.1 (Специфікація (відомість) робіт і витрат) таблиця 1 п.6 зазначено джерело фінансування –співфінансування місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету. Яке джерело фінансування буде насправді? Тут же зазначено Необхідність розрахунків ефективності інвестицій (п.7) – виконати в повному обсязі. Яким чином оформлюються ці розрахунки?
Поясніть ,які саме супутні послуги, а саме –постачання матеріальних ресурсів (матеріалів,продукції, конструкцій,обладнання,устаткування) мають надаватися при розробці проектно –кошторисної документації? (згідно розділу 6 п.6 п.п.6.1.1 а)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням уповноваженої особи,
начальник відділу фінансів, бухгалтерського обліку і звітності Мельник Юлії Леонідівни
від 16 липня 2020 року
Роз’яснення,
щодо вимоги до предмета закупівлі
для проведення спрощеної закупівлі
щодо предмета закупівлі:
Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)
15 липня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-13-008014-c) оприлюднено звернення щодо інформації, зазначеної у вимзі до предмета закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника).
Керуючись статтею 5, частинами шостою і десятою статті 11, статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
При формуванні вимог до предмета закупівлі було допущено помилки-описки.
Згідно із частиною сьомою статті 14 Закону замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі до початку строку подання пропозицій. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті вимог до предмета закупівлі, повідомляємо, що до вимог до предмета закупівлі внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у зверненні від 15 липня 2020 р.
Рішенням уповноваженої особи,
начальник відділу фінансів, бухгалтерського обліку і звітності Мельник Юлії Леонідівни
від 16 липня 2020 року
Роз’яснення,
щодо вимоги до предмета закупівлі
для проведення спрощеної закупівлі
щодо предмета закупівлі:
Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)
15 липня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-13-008014-c) оприлюднено звернення щодо інформації, зазначеної у вимзі до предмета закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника).
Керуючись статтею 5, частинами шостою і десятою статті 11, статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
При формуванні вимог до предмета закупівлі було допущено помилки-описки.
Згідно із частиною сьомою статті 14 Закону замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі до початку строку подання пропозицій. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті вимог до предмета закупівлі, повідомляємо, що до вимог до предмета закупівлі внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у зверненні від 15 липня 2020 р.
Вимоги до закупівлі
Дата подання: 16 липня 2020 16:05
Дата відповіді: 16 липня 2020 21:24
1. П.5.3.8 Вимог не завершений (не повний), оскільки у п. 5.3.9 Вимог подається посилання на документ, зазначений у п. 5.3.8 Вимог, тоді як у п. 5.3 8 Вимог назви документу, який повинен надати Переможець не зазначено.
2. У вимогах є 2 пункти під номером 5.3.1, прохання уточнити нумерацію пунктів.
3. Уточнити інформацію у додатку 2 до Вимог, а саме: у п.п. (е) п.3.3.2 Додатку 2 до Вимог зазначено: «інформацію, передбачену підпунктами (а) і (b) пункту 4.2.1, пунктами 5.2.1 і 6.2.1», проте пункт 4.2.1 Додатку 2 до Вимог не містить підпунктів (а) і (b).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням уповноваженої особи,
начальник відділу фінансів, бухгалтерського обліку і звітності Мельник Юлії Леонідівни
від 16 липня 2020 року
Роз’яснення,
щодо вимоги до предмета закупівлі
для проведення спрощеної закупівлі
щодо предмета закупівлі:
Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)
16 липня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-13-008014-c) оприлюднено звернення щодо інформації, зазначеної у вимзі до предмета закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника).
Керуючись статтею 5, частинами шостою і десятою статті 11, статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
При формуванні вимог до предмета закупівлі було допущено помилки-описки.
Згідно із частиною сьомою статті 14 Закону замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі до початку строку подання пропозицій. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті вимог до предмета закупівлі, повідомляємо, що до вимог до предмета закупівлі внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у зверненні від 16 липня 2020 р.
Рішенням уповноваженої особи,
начальник відділу фінансів, бухгалтерського обліку і звітності Мельник Юлії Леонідівни
від 16 липня 2020 року
Роз’яснення,
щодо вимоги до предмета закупівлі
для проведення спрощеної закупівлі
щодо предмета закупівлі:
Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)
16 липня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-13-008014-c) оприлюднено звернення щодо інформації, зазначеної у вимзі до предмета закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника).
Керуючись статтею 5, частинами шостою і десятою статті 11, статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
При формуванні вимог до предмета закупівлі було допущено помилки-описки.
Згідно із частиною сьомою статті 14 Закону замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі до початку строку подання пропозицій. На основі вище викладеного, з метою виправлення помилки-описки в тексті вимог до предмета закупівлі, повідомляємо, що до вимог до предмета закупівлі внесено зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у зверненні від 16 липня 2020 р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-008014-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:37832226
Дата подання: 06 серпня 2020 16:25
Вимога до замовника стосовно визнання переможця
ТОВ «ФОРЕСТАЛ СЕРВІС» не погоджується з визнанням переможцем ФОП «ГЕДЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» згідно повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2020р,оскільки документи, подані у складі, не відповідають Вимогам до предмета закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів - Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)», а саме:
- Надано аналогічні договори, що не відповідають Вимозі до предмета закупівлі за предметом договору: за визначенням замовника «аналогічний договір –це договір на виготовлення проектно –кошторисної документації у сфері виконання робіт (капітальний ремонт або реконструкція або нове будівництво) щодо автомобільної дороги та повинен бути виконаний у повному обсязі…» ФОП Гедз А.М надає аналогічні договори № 149 від 10.03.2020 на розробку проектно –кошторисної документації на «Капітальний ремонт прибудинкової території по проспекту Відродження 26,26а в м. Луцьку Волинської області» та №182 від 19.03.2020 на розробку проектно –кошторисної документації на «Капітальний ремонт вулиці Ярощука в м. Луцьку Волинської області». Ні вулиця, ні прибудинкова територія не відносяться до автомобільної дороги згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» . Отже даними аналогічними договорами не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
- Лист - Згода № 057-20 від 20.07.2020 про обробку та захист персональних даних надано лише на Гедзя Андрія Миколайовича, не на всіх фізичних осіб, як вимагається ч.3 п 5.3 п.п.5.3.4.,5.3.5 та 5.3.6 ,а саме на Жильцова Констянтина Олександровича та Рудусь Ірину Вікторівну, які є працівниками ФОП Гедз А.М та їх данні зазначені у пропозиції учасника.
- Відсутність у пропозиції ФОП Гедз А.М. інформаційної довідки ,згідно Вимоги до закупівлі (Додаток 2 розділ 3 п.3.3.1 (а) та відповідно п.3.3.2 цього ж розділу.
Враховуючи вищезазначене ,вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП «ГЕДЗ Андрій Миколайович», відхилити пропозицію даного учасника , відмовитися від наміру укласти договір з ФОП «ГЕДЗ Андрій Миколайович»
Розгорнути
Згорнути
- Надано аналогічні договори, що не відповідають Вимозі до предмета закупівлі за предметом договору: за визначенням замовника «аналогічний договір –це договір на виготовлення проектно –кошторисної документації у сфері виконання робіт (капітальний ремонт або реконструкція або нове будівництво) щодо автомобільної дороги та повинен бути виконаний у повному обсязі…» ФОП Гедз А.М надає аналогічні договори № 149 від 10.03.2020 на розробку проектно –кошторисної документації на «Капітальний ремонт прибудинкової території по проспекту Відродження 26,26а в м. Луцьку Волинської області» та №182 від 19.03.2020 на розробку проектно –кошторисної документації на «Капітальний ремонт вулиці Ярощука в м. Луцьку Волинської області». Ні вулиця, ні прибудинкова територія не відносяться до автомобільної дороги згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» . Отже даними аналогічними договорами не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
- Лист - Згода № 057-20 від 20.07.2020 про обробку та захист персональних даних надано лише на Гедзя Андрія Миколайовича, не на всіх фізичних осіб, як вимагається ч.3 п 5.3 п.п.5.3.4.,5.3.5 та 5.3.6 ,а саме на Жильцова Констянтина Олександровича та Рудусь Ірину Вікторівну, які є працівниками ФОП Гедз А.М та їх данні зазначені у пропозиції учасника.
- Відсутність у пропозиції ФОП Гедз А.М. інформаційної довідки ,згідно Вимоги до закупівлі (Додаток 2 розділ 3 п.3.3.1 (а) та відповідно п.3.3.2 цього ж розділу.
Враховуючи вищезазначене ,вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП «ГЕДЗ Андрій Миколайович», відхилити пропозицію даного учасника , відмовитися від наміру укласти договір з ФОП «ГЕДЗ Андрій Миколайович»
Скасована
Дата: 06 серпня 2020 18:54
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-07-13-008014-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:37832226
Дата подання: 11 серпня 2020 18:03
Вимога до замовника
ТОВ «ФОРЕСТАЛ СЕРВІС» не погоджується з визнанням переможцем згідно повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2020р,оскільки документи, подані у складі, не відповідають Вимогам до предмета закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів - Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)», а саме:
- Відсутність у пропозиції Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” інформаційної довідки ,згідно Вимоги до закупівлі (Додаток 2 розділ 3 п.3.3.1 (а) та відповідно п.3.3.2 цього ж розділу.
Враховуючи вищезазначене ,вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” ,відхилити пропозицію даного учасника , відмовитися від наміру укласти договір з Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
Розгорнути
Згорнути
- Відсутність у пропозиції Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” інформаційної довідки ,згідно Вимоги до закупівлі (Додаток 2 розділ 3 п.3.3.1 (а) та відповідно п.3.3.2 цього ж розділу.
Враховуючи вищезазначене ,вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” ,відхилити пропозицію даного учасника , відмовитися від наміру укласти договір з Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2020 23:42
Відповідь на вимогу від 11.08.2020 р.
номер вимоги: UA-2020-07-13-008014-c.b2
для проведення спрощеної закупівлі щодо предмета закупівлі:
Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)
11 серпня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-13-008014-c) оприлюднено вимогу від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРЕСТАЛ СЕРВІС».
Керуючись статтею 5, частинами шостою і десятою статті 11, статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
На виконання частини одинадцять статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника. Після вивчення пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" було встановлено, що на підтвердження умови Вимоги до закупівлі (пункт 3.3.1 (а) та пункт 3.3.2 розділу 3 Додатка 2 Вимоги до предмета закупівлі), учасником була складена та подана у складі пропозиції наступну довідку: «2.Довідка щодо дотримання вимог Додатку 2.pdf».
Тому, на підставі вище викладеного, пропозиція учасника - ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та не містить підстав, які б призвели до відхилення пропозиції згідно з частиною тринадцять статті 14 Закону.
номер вимоги: UA-2020-07-13-008014-c.b2
для проведення спрощеної закупівлі щодо предмета закупівлі:
Виготовлення проектно-кошторисної документації капітального ремонту автомобільної дороги місцевого значення С 030205 /Н-17/-Угринів-Сенкевичівка км 0+000- км 4+400 Горохівського району Волинської області (код ДК 021:2015: 71300000-1 Інженерні послуги)
11 серпня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-13-008014-c) оприлюднено вимогу від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРЕСТАЛ СЕРВІС».
Керуючись статтею 5, частинами шостою і десятою статті 11, статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
На виконання частини одинадцять статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника. Після вивчення пропозиції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" було встановлено, що на підтвердження умови Вимоги до закупівлі (пункт 3.3.1 (а) та пункт 3.3.2 розділу 3 Додатка 2 Вимоги до предмета закупівлі), учасником була складена та подана у складі пропозиції наступну довідку: «2.Довідка щодо дотримання вимог Додатку 2.pdf».
Тому, на підставі вище викладеного, пропозиція учасника - ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та не містить підстав, які б призвели до відхилення пропозиції згідно з частиною тринадцять статті 14 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГЕДЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
238 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
348 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС |
373 184,21
UAH з ПДВ
|
349 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГЕДЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #3238207218 |
Рішення скасоване |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 18:54
|
ФОП "ГЕДЗ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #3238207218 |
Відхилено |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 19:01
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Переможець |
348 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 23:44
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 серпня 2020 23:44
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
348 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 22:17
|
Договір.pdf | укладений |
25 серпня 2020 22:10
|