Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
1 013 100,00 UAH
UA-2020-07-13-007998-c dfc72e68fb14473380b4f9f5b9159209
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ворохта

+380973534779 osvita-rakhiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РАХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38533251
Вебсайт: http://rakhiv-osvita.gov.ua
Місцезнаходження: 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахівський р-н, м. Рахів, вул. Миру, 1
Контактна особа: Наталія Ворохта
+380973534779
osvita-rakhiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 22:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 13:12
Очікувана вартість: 1 013 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 131,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Крок зниження ставки в аукціоні - 10131.00 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 штуки
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, м. Рахів, вул. Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 23:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 22:13
додаток_1.docx
13 липня 2020 22:13
додаток_3.docx
13 липня 2020 22:13
додаток_4.docx
13 липня 2020 22:13
Тендерна_документацiя.docx
13 липня 2020 22:13
додаток_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Згідно наказу МОН України
Дата подання: 14 липня 2020 10:55
Дата відповіді: 20 липня 2020 23:02
Шановний Замовник! Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017 з відповідними доповненнями та змінами 2020 року Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: "Дисплей: діагональ не менше ніж 15,6”, максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці - IPS" Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що вимоги до технічних характеристик товару що закуповується встановлені відповідно до потреб навчальних закладів та відповідно до виділеного бюджетного фінансування. Відповідно до зазначеного відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації та технічних вимог товару що закуповується.
Тендер
Дата подання: 14 липня 2020 12:14
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:25
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: доброго дня, монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання не потрібно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Мотущук Мирослав Васильович 952 000,00
UAH з ПДВ
952 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Кузьма Іван Іванович 1 010 800,00
UAH з ПДВ
1 010 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:53
Копія паспорта.pdf
07 серпня 2020 12:53
Код.pdf
07 серпня 2020 12:53
Dovidka_20209665810510184789 МВС.pdf
28 липня 2020 22:47
Електронний підпис
28 липня 2020 22:43
8. Копія паспорта.pdf
28 липня 2020 22:43
Протокол на В.О. (1).pdf
28 липня 2020 22:42
Лист покриття (2).pdf
28 липня 2020 22:42
Свідоцтво МОН.pdf
28 липня 2020 22:42
IMG_0005 (1).jpg
28 липня 2020 22:42
8.Паспорт.pdf
28 липня 2020 22:42
ліцензія.pdf
28 липня 2020 22:42
7. Проект договору.pdf
28 липня 2020 22:42
7.1. Проект договору.pdf
28 липня 2020 22:42
Витяг Кузьма 15.10.2019.rtf
28 липня 2020 22:42
27.Лист покриття.pdf
28 липня 2020 22:42
16. Довідка про товар.pdf
28 липня 2020 22:42
8.Код.pdf
28 липня 2020 22:42
6. Авторизаційний.pdf
28 липня 2020 22:42
3. Відгук Хуст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Мотущук Мирослав Васильович

ФОП Кузьма Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Мотущук Мирослав Васильович
#1862703499
Відхилено 952 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 19:43
ФОП Кузьма Іван Іванович
#2459003156
Переможець 1 010 800,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 19:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 19:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кузьма Іван Іванович
#2459003156
1 010 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:41
Договір_ на ОПРИЛЮДНЕННЯ.pdf укладений
11 серпня 2020 10:38