Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1. Ноутбук вчителя згідно вимог «Нової української школи» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)); Лот 2. Ноутбук (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
187 000,00 UAH
UA-2020-07-13-007743-c ce26f0fe08de4e84ba55e278d9ad536e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Григорівна Дейкало

+380535631245 dg-oksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145561
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Героїв України, 2
Контактна особа: Оксана Григорівна Дейкало
+380535631245
dg-oksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 187 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація додається (ТД_Ноутбуки). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».

Тендерна документація

13 липня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 19:01
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
13 липня 2020 19:01
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_Ноутбуки.doc
13 липня 2020 18:41
ТД_Ноутбуки.doc
13 липня 2020 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 19:01
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
13 липня 2020 19:01
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_Ноутбуки.doc
13 липня 2020 18:41
ТД_Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 14 липня 2020 13:29
Дата відповіді: 14 липня 2020 17:11
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: замовником у Тендерній документації, а саме у Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації зазначено, що доставка, розвантажувальні роботи, занесення до місця зберігання, встановлення і налаштування обладнання в кабінетах у кожному із закладів Замовника, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки, а також у кількості, відповідно до заявки, до кожного закладу Замовника. За недодержання вищезазначених умов Замовник має право відмовитись від прийняття товару, та вважати обов’язок здійснення поставки в день та час визначений під час замовлення – невиконаний в повному обсязі. А тому повідомляємо що Замовнику потрібні дані види послуг, окрім навчання, та вони включаються у вартість предмета закупівлі.
Дякуємо за звернення!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Ноутбук вчителя згідно вимог «Нової української школи» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 107 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 070,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 липня 2020 13:30
Закінчення: 29 липня 2020 13:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 од
Ноутбук вчителя згідно вимог «Нової української школи» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Дата доставки: 26 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладів Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 37200, Полтавська обл., Лохвицький район, місто Лохвиця, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 2. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАДНІПРЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" 106 800,00
UAH з ПДВ
106 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 107 000,00
UAH з ПДВ
107 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАДНІПРЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЗАДНІПРЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3629908352
Відхилено 106 800,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 18:05
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3546209735
Переможець 107 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 18:06

Документи

04 серпня 2020 18:05
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п. 5.2. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 13.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону отримувачів товару згідно таких договорів, найменування предмету закупівлі, номер та дату договору. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір поставки (купівлі-продажу, тощо) комп’ютерного обладнання; копії не менше 2-х аналогічних договорів, згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копію накладних на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами). Учасником складі пропозиції надано два аналогічних договори проте не надано копію накладних на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами) на підтвердження виконання аналогічних договорів. Для усунення невідповідностей пунктів п. 5.2 розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом, додаткову інформацію та/або документи, а саме копію накладних на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання товару за договорами) згідно наданих аналогічних договорів, що підтвержують факт його виконання.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3546209735
107 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 20:04
Додаткова_угода_2__ноутбуки_нуш_продовження.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 20:03
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 18:19
ДУ 1 договір № 10.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 18:17
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:53
Договір Ноутбуки НУШ укладений.pdf укладений
21 серпня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 28.08.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: без змін. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін. п.16. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 30.09.2020 року. Строк поставки Товару: з моменту укладення договору до 30.10.2020.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 107 000,00
UAH