Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура)
Очікувана вартість
260 600,00 UAH
UA-2020-07-13-007703-c ● 644ed757ffc14973adc345cfef4f95f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради Миколаївської територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 41076631 |
Місцезнаходження: | 42322, Україна , Сумська обл., село Миколаївка, вул. Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Іванова-Скорик +380664824316,+380956768288 osvita_mykolaivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 260 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 303,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42322, Україна, Сумська область, с. Миколаївка, вул. Шевченка,1 (заклади освіти, підвідомчі Відділу освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 18:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 18:19 |
ТД_Світильники_28.07.2020 Зміни.doc | |
28 липня 2020 18:19 |
Зміни від 28.07.2020.docx |
28 липня 2020 18:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 18:19 |
ТД_Світильники_28.07.2020 Зміни.doc
|
|||
28 липня 2020 18:19 |
Зміни від 28.07.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогів
Дата подання: 14 липня 2020 09:56
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:57
Чи можливо пропонувати аналоги з не гіршими параметрами?
Відповідь: Шановні учасники у відповідповідності до вимог тендерної документація всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Ви маєте подавати ваші тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації.
Роз'яснення стосовно оюємів робіт
Дата подання: 16 липня 2020 12:50
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:56
В умовах тендерної закупівлі також здійснити монтаж світильників, частково замінити електропроводки за потребою, з наданням актів виконаних робіт та актів прихованих робіт
Відповідь: Шановні учасники! В тенерній документації вказано обсяг товарів. Саме виходячи з обсягу товарів, і здійснюється розрахунок щодо об'ємів монтажу та налаштування.
Роз'яснення стосовно об'ємів робіт
Дата подання: 16 липня 2020 13:02
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:56
В тендерній документації Додатку 1 п. 2.8 вказано, що учасник повинен здійснити монтаж світильників, частково замінити електропроводку за потребою, з наданням актів виконаних робіт та актів прихованих робіт. Вкажіть, будь-ласка, об'єми робіт по заміні електропроводки та порядку суб'єкта надання матеріалів для виконання робіт?
Відповідь: Шановні учасники! В тенерній документації вказано обсяг товарів. Саме виходячи з обсягу товарів, і здійснюється розрахунок щодо об'ємів монтажу та налаштування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-007703-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМУНЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:31787629
Дата подання: 16 липня 2020 16:20
Невідповідність умов Предмету закупівлі умовам постачання
Відповідно до Інформації про предмет закупівлі - Вид предмету закупівлі: Товари, а саме Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура). Розділ 1 пункт 1.1 проекту Договору звучить: "Постачальник зобов'язується передати (поставити) Покупцю товар – Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура) (далі - Товар)..." далі по тексту. Розділ V містить два однакових пункти 5.5. Розділ V пункт 5.5 "Товар повинен бути поставлений згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та розвантаження. Мати оригінальну фабричну упаковку, яка не може бути ушкодженою або заміненою на іншу аналогічну.". Але Розділ V пункт 5.6 протирічить попередньому пункту "5.6. Постачальник зобов’язується здійснити монтаж, встановлення та налаштування Товару до 30 вересня 2020 року." До того ж зазначені роботи вже відносяться до постачання Послуг, а не Товару.
Розділ VI пункт 6.3 "6.3. Постачальник зобов’язаний:
6.3.1. Забезпечити поставку (передачу) товару у строки, встановлені Договором.
6.3.2. Забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
6.3.3. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає вимогам відповідних стандартів або технічних умов.
6.3.4. У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору Постачальник зобов’язується за свій рахунок у термін 10 календарних днів з дати отримання повідомлення від Покупця, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості." не зобов'язує постачальника проподити будь-які роботи, окрім поставки Товару.
Пункт 2.8 "Орагнізаційних вимог" - "Учасник має поставити товар що є предметом закупівлі, а також здійснити монтаж світильників, частково замінити електропроводки за потребою, з наданням актів виконаних робіт та актів прихованих робіт" також містить додаткові послуги, які не є предметом закупівлі-Товаром, а саме - заміна проводки, надання актів прихованих робіт, що мають в собі невизначені витрати на демонтаж старого обладнання, додаткові витрати на кабельну продукцію, кріпильні матеріали тощо, а також роботу електротехнічної лабораторії.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, проект договору, якими чітко визначити:
- предмет закупівлі (Товари, Послуги тощо);
- кількість та об'єм додаткових послуг у вигляді демонтажу старого обладнання/світильників, кабелів, монтажу нового обладнання, кабілів, коробок тощо;
- нову очікувану вартість товарів та послуг з урахуванням уточнень.
Розгорнути
Згорнути
Розділ VI пункт 6.3 "6.3. Постачальник зобов’язаний:
6.3.1. Забезпечити поставку (передачу) товару у строки, встановлені Договором.
6.3.2. Забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
6.3.3. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає вимогам відповідних стандартів або технічних умов.
6.3.4. У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору Постачальник зобов’язується за свій рахунок у термін 10 календарних днів з дати отримання повідомлення від Покупця, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості." не зобов'язує постачальника проподити будь-які роботи, окрім поставки Товару.
Пункт 2.8 "Орагнізаційних вимог" - "Учасник має поставити товар що є предметом закупівлі, а також здійснити монтаж світильників, частково замінити електропроводки за потребою, з наданням актів виконаних робіт та актів прихованих робіт" також містить додаткові послуги, які не є предметом закупівлі-Товаром, а саме - заміна проводки, надання актів прихованих робіт, що мають в собі невизначені витрати на демонтаж старого обладнання, додаткові витрати на кабельну продукцію, кріпильні матеріали тощо, а також роботу електротехнічної лабораторії.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, проект договору, якими чітко визначити:
- предмет закупівлі (Товари, Послуги тощо);
- кількість та об'єм додаткових послуг у вигляді демонтажу старого обладнання/світильників, кабелів, монтажу нового обладнання, кабілів, коробок тощо;
- нову очікувану вартість товарів та послуг з урахуванням уточнень.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 08:54
Шановні учасники! Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Звертаємо вашу увагу, що в визначенні терміну по Закону мова йе саме про постачання, а не просто поставку. Тому, ми як замовник, маємо право прописати вимогу щодо монтажу та встановлення товару. Щодо затратних матеріалів, то в тендерній документації вказно перелік товарів, які треба буде монтувати та встановити, отже, кожен учасник має змогу здійснити розрахунок необхідних матеріалів для монтажу, встановелння та налаштування вказаного обсягу товарів. Щодо питання до проекту договору, то повідомляємо, що в договорі не має суперечностей. Оскільки спочатку учасник який стане переможцем здійснює доставку товарів до адрес визначених замовнико, а потім, здійснює монтаж, встановлення і налаштування. У разі, якщо учасники бажають відвідати обєкти, для яких здійснюється закупівля, вони можеть це зробити за адресами вказаними в тендерній документації, звернувшись до замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТЕРНА" |
207 997,60
UAH з ПДВ
|
174 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОВ ВКК Електрифікатор" |
260 521,40
UAH з ПДВ
|
184 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жидков Іван Іванович |
231 400,90
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТЕРНА" #23293335 |
Переможець |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 10:19
|
Договір_світильники.pdf | укладений |
26 серпня 2020 10:13
|