Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура)
Очікувана вартість
260 600,00 UAH
UA-2020-07-13-007703-c 644ed757ffc14973adc345cfef4f95f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Іванова-Скорик

+380664824316
+380956768288
osvita_mykolaivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради Миколаївської територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 41076631
Місцезнаходження: 42322, Україна , Сумська обл., село Миколаївка, вул. Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Іванова-Скорик
+380664824316,+380956768288
osvita_mykolaivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 12:18
Очікувана вартість: 260 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 303,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42322, Україна, Сумська область, с. Миколаївка, вул. Шевченка,1 (заклади освіти, підвідомчі Відділу освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 18:19
ТД_Світильники_28.07.2020 Зміни.doc
28 липня 2020 18:19
Зміни від 28.07.2020.docx
28 липня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 18:19
ТД_Світильники_28.07.2020 Зміни.doc
13 липня 2020 18:21
ТД_Світильники_13.07.2020.doc
28 липня 2020 18:19
Зміни від 28.07.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогів
Дата подання: 14 липня 2020 09:56
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:57
Чи можливо пропонувати аналоги з не гіршими параметрами?
Відповідь: Шановні учасники у відповідповідності до вимог тендерної документація всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Ви маєте подавати ваші тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації.
Роз'яснення стосовно оюємів робіт
Дата подання: 16 липня 2020 12:50
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:56
В умовах тендерної закупівлі також здійснити монтаж світильників, частково замінити електропроводки за потребою, з наданням актів виконаних робіт та актів прихованих робіт
Відповідь: Шановні учасники! В тенерній документації вказано обсяг товарів. Саме виходячи з обсягу товарів, і здійснюється розрахунок щодо об'ємів монтажу та налаштування.
Роз'яснення стосовно об'ємів робіт
Дата подання: 16 липня 2020 13:02
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:56
В тендерній документації Додатку 1 п. 2.8 вказано, що учасник повинен здійснити монтаж світильників, частково замінити електропроводку за потребою, з наданням актів виконаних робіт та актів прихованих робіт. Вкажіть, будь-ласка, об'єми робіт по заміні електропроводки та порядку суб'єкта надання матеріалів для виконання робіт?
Відповідь: Шановні учасники! В тенерній документації вказано обсяг товарів. Саме виходячи з обсягу товарів, і здійснюється розрахунок щодо об'ємів монтажу та налаштування.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-007703-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМУНЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:31787629
Дата подання: 16 липня 2020 16:20
Невідповідність умов Предмету закупівлі умовам постачання
Відповідно до Інформації про предмет закупівлі - Вид предмету закупівлі: Товари, а саме Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура). Розділ 1 пункт 1.1 проекту Договору звучить: "Постачальник зобов'язується передати (поставити) Покупцю товар – Світильники та освітлювальна арматура для закладів освіти Миколаївської сільської ради Сумського району (Код ДК 021:2015: 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура) (далі - Товар)..." далі по тексту. Розділ V містить два однакових пункти 5.5. Розділ V пункт 5.5 "Товар повинен бути поставлений згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування та розвантаження. Мати оригінальну фабричну упаковку, яка не може бути ушкодженою або заміненою на іншу аналогічну.". Але Розділ V пункт 5.6 протирічить попередньому пункту "5.6. Постачальник зобов’язується здійснити монтаж, встановлення та налаштування Товару до 30 вересня 2020 року." До того ж зазначені роботи вже відносяться до постачання Послуг, а не Товару.
Розділ VI пункт 6.3 "6.3. Постачальник зобов’язаний:
6.3.1. Забезпечити поставку (передачу) товару у строки, встановлені Договором.
6.3.2. Забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
6.3.3. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає вимогам відповідних стандартів або технічних умов.
6.3.4. У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору Постачальник зобов’язується за свій рахунок у термін 10 календарних днів з дати отримання повідомлення від Покупця, усунути недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості." не зобов'язує постачальника проподити будь-які роботи, окрім поставки Товару.
Пункт 2.8 "Орагнізаційних вимог" - "Учасник має поставити товар що є предметом закупівлі, а також здійснити монтаж світильників, частково замінити електропроводки за потребою, з наданням актів виконаних робіт та актів прихованих робіт" також містить додаткові послуги, які не є предметом закупівлі-Товаром, а саме - заміна проводки, надання актів прихованих робіт, що мають в собі невизначені витрати на демонтаж старого обладнання, додаткові витрати на кабельну продукцію, кріпильні матеріали тощо, а також роботу електротехнічної лабораторії.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, проект договору, якими чітко визначити:
- предмет закупівлі (Товари, Послуги тощо);
- кількість та об'єм додаткових послуг у вигляді демонтажу старого обладнання/світильників, кабелів, монтажу нового обладнання, кабілів, коробок тощо;
- нову очікувану вартість товарів та послуг з урахуванням уточнень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 08:54
Шановні учасники! Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Звертаємо вашу увагу, що в визначенні терміну по Закону мова йе саме про постачання, а не просто поставку. Тому, ми як замовник, маємо право прописати вимогу щодо монтажу та встановлення товару. Щодо затратних матеріалів, то в тендерній документації вказно перелік товарів, які треба буде монтувати та встановити, отже, кожен учасник має змогу здійснити розрахунок необхідних матеріалів для монтажу, встановелння та налаштування вказаного обсягу товарів. Щодо питання до проекту договору, то повідомляємо, що в договорі не має суперечностей. Оскільки спочатку учасник який стане переможцем здійснює доставку товарів до адрес визначених замовнико, а потім, здійснює монтаж, встановлення і налаштування. У разі, якщо учасники бажають відвідати обєкти, для яких здійснюється закупівля, вони можеть це зробити за адресами вказаними в тендерній документації, звернувшись до замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНА" 207 997,60
UAH з ПДВ
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОВ ВКК Електрифікатор" 260 521,40
UAH з ПДВ
184 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жидков Іван Іванович 231 400,90
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:04
Довідка Лях.pdf
05 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:53
17Фін звіт Альтерна.pdf
03 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:33
16Установчі Альтерна.pdf
03 серпня 2020 17:33
2Довідка_ст17_Альтерна.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:05
Тендерна пропозиція01.pdf
05 серпня 2020 17:05
sertifikat_tasun.pdf
05 серпня 2020 17:05
l002023_passport.pdf
05 серпня 2020 17:05
e.light.1303.1.100.27.white 100W_1.jpg
05 серпня 2020 17:05
neomax 20w 4000k.jpg
05 серпня 2020 17:05
neomax 20w 4000k_2.jpg
05 серпня 2020 17:05
Лампы сертификат.pdf
05 серпня 2020 17:05
EVROLIGHT PRISMAT-40 4000K 3000Лм.jpg
05 серпня 2020 17:04
EVROLIGHT PRISMAT-40 4000K 3000Лм_2.bmp
05 серпня 2020 17:04
EVROLIGHT PRISMAT-40 4000K 3000Лм_1.jpg
05 серпня 2020 17:04
рішення власника.jpg
05 серпня 2020 17:04
Ліцензія нова.pdf
05 серпня 2020 17:04
Ліц. 1 якісна.pdf
05 серпня 2020 17:04
Дод.до ліцензії 2.pdf
05 серпня 2020 17:04
Дод.до ліцензії 1.pdf
05 серпня 2020 17:04
Дод. 2 якісн..pdf
05 серпня 2020 17:04
Наказ на директора.jpg
05 серпня 2020 17:04
ВИТЯГ М 1518194500555.tif
05 серпня 2020 17:04
Витяг з ЄДР.rtf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:47
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:25
Електронний підпис
28 липня 2020 18:46
Електронний підпис
28 липня 2020 15:52
Електронний підпис
28 липня 2020 15:46
лист гарант санкції .pdf
28 липня 2020 15:46
ліцензія.pdf
28 липня 2020 15:46
дозвіл.pdf
28 липня 2020 15:46
виписка єдр.pdf
28 липня 2020 15:46
гарантійний лист .pdf
28 липня 2020 15:46
довідка стаття 17.pdf
28 липня 2020 15:46
аналог.дог.акти 116.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНА"

ТОВ "ТОВ ВКК Електрифікатор"

ФОП Жидков Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРНА"
#23293335
Переможець 174 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНА"
#23293335
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:19
Договір_світильники.pdf укладений
26 серпня 2020 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 174 000,00
UAH