Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
299 200,00 UAH
UA-2020-07-13-007531-c ● 4719a1326a294354b9445fd30ebbc5fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Червоненське вище професійне училище" |
Код ЄДРПОУ: | 05537153 |
Місцезнаходження: | 80733, Україна , Львівська обл., Золочівський район село Червоне, вул. Львівська, 17А |
Контактна особа: |
Сокульська Анна Ільківна +380985982449 chervonebyh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 299 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 496,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80733, Україна, Львівська область, село Червоне, вул. Львівська, 17А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором між Постачальником та Замовником здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарного дня з моменту поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 11:49 |
Рішення про внесення змін від 14.07.2020.docx | |
14 липня 2020 11:49 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 14.07.2020.doc | |
13 липня 2020 17:36 |
Проект договору.docx | |
13 липня 2020 17:36 |
Технічна специфікація.docx |
14 липня 2020 11:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 липня 2020 11:49 |
Рішення про внесення змін від 14.07.2020.docx
|
|||
14 липня 2020 11:49 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 14.07.2020.doc
|
|||
13 липня 2020 17:36 |
Проект договору.docx
|
|||
13 липня 2020 17:36 |
Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 липня 2020 09:16
Дата відповіді: 14 липня 2020 11:35
Шановний Замовник!
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, а саме:
7.) Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на запропонований товар, у разі якщо передбачено чинним законодавством. (3.8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
Просимо Вас прибрати з тендерної документації дану вимогу!
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення, тендерний комітет внесе відповідні зміни в Тендерну документацію.
Робочі креслення / ескізи / візуалізації предмета закупівлі
Дата подання: 14 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 14 липня 2020 11:36
Задля максимально точної відповідності товарів, що пропонуються Учасником предмету закупівлі, просимо Замовника надати більш детальний опис предметів закупівлі та/або схематичні зображення, технічні малюнки, креслення або ескізи меблевих виробів.
Відповідь: Доброго дня. Замовник торгів переконаний, що для підготовки тендерної пропозиції достатньо вимог, які містяться в технічній специфікації.
Сертифікати
Дата подання: 16 липня 2020 13:19
Дата відповіді: 16 липня 2020 17:06
Шановний Замовнику!
В технічній специфікації вказано: "...Вся продукція виготовлена відповідно до Держстандарту, має відповідні сертифікати і відповідає санітарно-гігієнічним нормам..." - про які сертифікати йде мова?
Відповідь: Доброго дня. Сертифікати якості.
Сертифікат якості
Дата подання: 17 липня 2020 11:43
Дата відповіді: 20 липня 2020 16:23
Шановний Замовнику, просимо уточнити, чи вважається в розумінні Замовника сертифікатом якості висновок ДСЕЕ на товар?
Відповідь: Доброго дня. Висновок ДСЕЕ підтверджує відповідність товару/комплектуючих санітарно-гігієнічним нормам, а сертифікат якості підтверджує якість запропонованого Учасником товару.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-13-007531-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович, Код ЄДРПОУ:3543211932
Дата подання: 21 серпня 2020 15:35
Дата подання: 21 серпня 2020 15:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 20:59
від 27.08.2020 №16192.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 20:58
інформація про перенесення № 13926.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 21:01
інформація про резюлятивну частину рішення від 15.09.2020 №17380.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 19:51
рішення від 18.09.2020 №17380.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 21:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник зобов'язується виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 15.09.2020 №17380.
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 12:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович |
248 958,00
UAH з ПДВ
|
248 958,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
257 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство"Промінь-Захід" Товариства з обмеженою відповідальністю"Науково-виробниче підприємство"Промінь" |
270 600,00
UAH з ПДВ
|
270 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович #3543211932 |
Рішення скасоване |
248 958,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 13:16
|
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович #3543211932 |
Рішення скасоване |
248 958,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 12:06
|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Рішення скасоване |
257 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 12:06
|
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович #3543211932 |
Переможець |
248 958,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 12:02
|
Договір | укладений |
12 жовтня 2020 11:55
|