Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарний комп'ютер, портативний комп'ютер - типу ноутбук
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-07-13-007352-c 6826a9301ee34470b60cbe0239821dd7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 14:23
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під кількістю 30 шт. слід розуміти кількість відповідно до Технічної специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Стаціонарний комп'ютер, портативний комп'ютер - типу ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:42
ТХ_ноутбук_пк_монітор_клава_миша _ 2 (1).docx
13 липня 2020 17:10
Проект_договору (4).docx
13 липня 2020 17:10
Тендерна Документація (2) (1).doc
14 липня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:42
ТХ_ноутбук_пк_монітор_клава_миша _ 2 (1).docx
13 липня 2020 17:10
ТХ_ноутбук_пк_монітор_клава_миша.docx
13 липня 2020 17:10
Проект_договору (4).docx
13 липня 2020 17:10
Тендерна Документація (2) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 14 липня 2020 13:37
Дата відповіді: 14 липня 2020 18:38
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглядатись буде еквівалент (аналог) товару за параметрами які визначені у технічних якісних та кількісних вимогах до предмету закупівлі.
Системні блоки на базі процесора AMD також будуть розглядатись.
Тендер
Дата подання: 14 липня 2020 13:37
Дата відповіді: 14 липня 2020 18:42
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тендерною документацією не вимагається монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання. Вимагається, лише, поставка товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-007352-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 липня 2020 15:16
Умови
Шановний Замовнику! Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: «Монітор, системний блок або його корпус, миша та клавіатура мають бути від одного виробника.» Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Визначена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 18:14
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження. До тендерної документації внесено зміни, та вилучено вимогу що закупівля монітора, системного блоку або його корпусу, миші та клавіатуру мають бути від одного виробника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович 284 640,00
UAH з ПДВ
284 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гаранько Тарас Йосифович 289 720,00
UAH з ПДВ
289 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:57
Довідка МВС.PDF
03 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:44
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:39
Довідка ДФС.PDF
27 липня 2020 11:57
Електронний підпис
27 липня 2020 11:51
Проект договору.PDF
27 липня 2020 11:51
Аналогічні договори.pdf
27 липня 2020 11:51
Відгук_ФОП Кравчук.PDF
27 липня 2020 11:51
Тендерна пропозиція.PDF
27 липня 2020 11:51
Висновок СЕС_ноутбук.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 15:55
Технічні параметри.PDF
29 липня 2020 15:55
Стаття 17.pdf
29 липня 2020 15:55
Умови договору.pdf
29 липня 2020 15:55
Проект договору.PDF
29 липня 2020 15:55
Право підпису.pdf
29 липня 2020 15:55
Працівники.pdf
29 липня 2020 15:54
Висновок СЕС_ноутбук.pdf
29 липня 2020 15:54
Персональні дані.pdf
29 липня 2020 15:54
Захист довкілля.pdf
29 липня 2020 15:54
Довідка БАНК 19.09.19.pdf
29 липня 2020 15:54
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович

ФОП Гаранько Тарас Йосифович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович
#3234904294
Переможець 284 640,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович
#3234904294
284 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:02
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:07
Договір 254.pdf укладений
11 серпня 2020 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 284 640,00
UAH