Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт службового приміщення за адресою: вул. Козацька, буд. 5 м. Лозова Харківської області
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-07-13-007078-c d62e3998a92c431fb1108e22cf621b54
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна Петрівна

+380574522015 uzhkgb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Оридорога Тетяна Петрівна
+380574522015
uzhkgb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупіля за кошти місцевого бюджету згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт службового приміщення за адресою: вул. Козацька, буд. 5 м. Лозова Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів до 30% від вартості річного обсягу робіт (постанова КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти») » та п. 19 постанови КМУ № 1764 від 27.12.2001 р. попередньої оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:46
13.07.2020 ТД вул. Козацька, 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 406 391,00
UAH з ПДВ
406 391,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:47
Електронний підпис
17 липня 2020 16:43
Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:43
Баланс.pdf
17 липня 2020 16:43
Працівники.pdf
17 липня 2020 16:43
Довідки.pdf
17 липня 2020 16:43
Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2020 16:43
Кошторис 1 частина.pdf
17 липня 2020 16:43
Диплом Кулик А. І..pdf
17 липня 2020 16:43
Кошторис 3 частина.pdf
17 липня 2020 16:43
Диплом Брєжнєва В. В..pdf
17 липня 2020 16:43
Наказ на Хоренко А. І..pdf
17 липня 2020 16:43
Електронна ліцензія.pdf
17 липня 2020 16:43
Диплом Кулик С. А..pdf
17 липня 2020 16:43
Календарний графік.pdf
17 липня 2020 16:43
Кошторис 2 частина.pdf
17 липня 2020 16:43
Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 16:43
Кошторис 4частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій