Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
728 602,00 UAH
UA-2020-07-13-006857-c ● db0d921b893543b68f6d1af84aa95455
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16 |
Контактна особа: |
Окунєва Ольга Юріївна 096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 12:21 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 728 602,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 643,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
588 штуки
39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади загальної середньої освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 16:32 |
ТД-дидакт.матер. (2).docx | |
13 липня 2020 16:32 |
Додаток 3 до ТД-дидакт.матер. НУШ.pdf | |
13 липня 2020 16:32 |
Проект договору - Додаток 7 (3).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-006857-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 16 липня 2020 17:11
Гриф "Схвалено для використання у загальноосвітніх або професійно-технічних навчальних закладах"
Доброго дня, Шановний Замовнику! Зміст вимоги викладено в доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 16:24
На вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до Порядку умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого Постановою КМУ від 04.04.2018 № 237 (в редакції пост. КМУ від 12.02.2020 № 105 та Положення про міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 № 630, наказом від 07.02.2020 № 143 затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи.
Відповідно до п.4 типового переліку «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
Крім того відповідно до п.1.3 наказу МОН від 17.06.2008 № 537 «Офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво).
Листом МОН №1/9-295 від 02.06.2020 проінформовано що при закупівлі ділової документації, (а саме підручники, журнали) наявність відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво) не є обов’язковим.
Вимога Замовника, зазначена в Додатку 3 тендерної документації, а саме: «Обов’язкова відповідність вимогам наказу МОН від 07.02.2020 року №143, усі запропоновані учасниками предмети закупівлі повинні містити гриф "Схвалено для використання у загальноосвітніх або професійно-технічних навчальних закладах", згідно наказу МОН від 17.06.2008 року №537», є цілком законною та не є дискримінаційною.
У внесенні змін до тендерної документації немає необхідності.
Відповідно до п.4 типового переліку «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»
Крім того відповідно до п.1.3 наказу МОН від 17.06.2008 № 537 «Офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво).
Листом МОН №1/9-295 від 02.06.2020 проінформовано що при закупівлі ділової документації, (а саме підручники, журнали) наявність відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво) не є обов’язковим.
Вимога Замовника, зазначена в Додатку 3 тендерної документації, а саме: «Обов’язкова відповідність вимогам наказу МОН від 07.02.2020 року №143, усі запропоновані учасниками предмети закупівлі повинні містити гриф "Схвалено для використання у загальноосвітніх або професійно-технічних навчальних закладах", згідно наказу МОН від 17.06.2008 року №537», є цілком законною та не є дискримінаційною.
У внесенні змін до тендерної документації немає необхідності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-13-006857-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2578503369
Дата подання: 05 серпня 2020 10:55
Дата подання: 05 серпня 2020 10:55
Скарга
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, вказує на необґрунтованість даного рішення та на упередженість, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 19:48
рішення від 07.08.2020 № 15160 +лист Замовнику (2).pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:47
Інформація про перенесення розгляду скарги №12758.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 13:19
Інформація про перенесення розгляду скарги №13724.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 22:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2020 №16604 .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 16:24
рішення від 03.09.2020 №16604 .pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 21:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 03.09.2020 №16604-р/пк-пз виконано 10.09.2020, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шафаренко М.Д. (прот.171 від 03.08.2020) скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2020 11:27
Номер скарги: UA-2020-07-13-006857-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2578503369
Дата подання: 16 вересня 2020 12:43
Дата подання: 16 вересня 2020 12:43
Скарга
Замовник, згідно рішення АМКУ, повернув Підприємство на кваліфікацію. та знову відхилив Підприємство відповідно до Протоколу № 221 засідання тендерного комітету від 14.09.2020 року підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначено наступне :
У зв’язку з виконанням рішення Антимонопольного комітету, 10.09.2020 рішення про відхилення пропозиції ФОП Шафаренко М.Д. було скасовано та учасника ФОП Шафаренко М.Д. електронною системою закупівель повторно було відправлено на кваліфікацію.
10.09.2020 учаснику ФОП Шафаренко М.Д. електронною системою закупівель пoвтopнo відправлено вимогу надати пояснення аномально низької ціни пропозиції в строк до 12.09.2020 00:00. В зазначений термін даного пояснення так i не було надано.
Тому пропозиція учасника, на підставі абз.б пп.1 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиляється.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 17:25
рішення від 18.09.2020 № 17591.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 17:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2020 № 18288.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 18:04
рішення від 29.09.2020 № 18288.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 29.09.2020 №18288-р/пк-пз виконано 05.10.2020, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шафаренко М.Д. (прот.№221 від 14.09.2020) скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2020 13:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА |
442 470,00
UAH
|
280 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
366 108,40
UAH
|
358 800,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" |
380 240,00
UAH
|
362 300,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
702 628,00
UAH
|
702 628,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА #2578503369 |
Рішення скасоване |
280 000,00
UAH
|
10 вересня 2020 11:24
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
|
ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3216217687 |
Рішення скасоване |
358 800,00
UAH
|
10 вересня 2020 11:24
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" #42446495 |
Рішення скасоване |
362 300,00
UAH
|
10 вересня 2020 11:24
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
|
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА #2578503369 |
Рішення скасоване |
280 000,00
UAH
|
05 жовтня 2020 13:43
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 вересня 2020 00:00
|
ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3216217687 |
Рішення скасоване |
358 800,00
UAH
|
05 жовтня 2020 13:43
|
|
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА #2578503369 |
Переможець |
280 000,00
UAH
|
08 жовтня 2020 12:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 11:27
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 жовтня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 08:55
|
дод.угода №1 від 22.10.2020 до дог.273 від.20.10.2020.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 08:41
|
дог. 273 від 20.10.2020-дидакт.матер.-ШафаренкоМД.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі на 17 142,84 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |