Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
728 602,00 UAH
UA-2020-07-13-006857-c db0d921b893543b68f6d1af84aa95455
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 12:21
Початок аукціону: 30 липня 2020 12:21
Очікувана вартість: 728 602,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 643,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
588 штуки
39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в закладах загальної середньої освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади загальної середньої освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:32
ТД-дидакт.матер. (2).docx
13 липня 2020 16:32
Додаток 3 до ТД-дидакт.матер. НУШ.pdf
13 липня 2020 16:32
Проект договору - Додаток 7 (3).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-006857-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 16 липня 2020 17:11
Гриф "Схвалено для використання у загальноосвітніх або професійно-технічних навчальних закладах"
Доброго дня, Шановний Замовнику! Зміст вимоги викладено в доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 16:24
На вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до Порядку умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого Постановою КМУ від 04.04.2018 № 237 (в редакції пост. КМУ від 12.02.2020 № 105 та Положення про міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 № 630, наказом від 07.02.2020 № 143 затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи.
Відповідно до п.4 типового переліку «Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.»

Крім того відповідно до п.1.3 наказу МОН від 17.06.2008 № 537 «Офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво).
Листом МОН №1/9-295 від 02.06.2020 проінформовано що при закупівлі ділової документації, (а саме підручники, журнали) наявність відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі - Свідоцтво) не є обов’язковим.

Вимога Замовника, зазначена в Додатку 3 тендерної документації, а саме: «Обов’язкова відповідність вимогам наказу МОН від 07.02.2020 року №143, усі запропоновані учасниками предмети закупівлі повинні містити гриф "Схвалено для використання у загальноосвітніх або професійно-технічних навчальних закладах", згідно наказу МОН від 17.06.2008 року №537», є цілком законною та не є дискримінаційною.
У внесенні змін до тендерної документації немає необхідності.

Документи подані скаржником

16 липня 2020 17:11
ФАЙЛ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-13-006857-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2578503369
Дата подання: 05 серпня 2020 10:55
Скарга
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, вказує на необґрунтованість даного рішення та на упередженість, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 19:48
рішення від 07.08.2020 № 15160 +лист Замовнику (2).pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:47
Інформація про перенесення розгляду скарги №13724.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 22:37
рішення від 03.09.2020 №16604 .pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 21:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 03.09.2020 №16604-р/пк-пз виконано 10.09.2020, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шафаренко М.Д. (прот.171 від 03.08.2020) скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2020 11:27
Номер скарги: UA-2020-07-13-006857-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2578503369
Дата подання: 16 вересня 2020 12:43
Скарга
Замовник, згідно рішення АМКУ, повернув Підприємство на кваліфікацію. та знову відхилив Підприємство відповідно до Протоколу № 221 засідання тендерного комітету від 14.09.2020 року підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначено наступне : У зв’язку з виконанням рішення Антимонопольного комітету, 10.09.2020 рішення про відхилення пропозиції ФОП Шафаренко М.Д. було скасовано та учасника ФОП Шафаренко М.Д. електронною системою закупівель повторно було відправлено на кваліфікацію. 10.09.2020 учаснику ФОП Шафаренко М.Д. електронною системою закупівель пoвтopнo відправлено вимогу надати пояснення аномально низької ціни пропозиції в строк до 12.09.2020 00:00. В зазначений термін даного пояснення так i не було надано. Тому пропозиція учасника, на підставі абз.б пп.1 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхиляється.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 17:25
рішення від 18.09.2020 № 17591.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 17:25
рішення від 29.09.2020 № 18288.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 29.09.2020 №18288-р/пк-пз виконано 05.10.2020, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шафаренко М.Д. (прот.№221 від 14.09.2020) скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2020 13:45

Документи подані скаржником

05 серпня 2020 10:20
Скарга до АМКУ.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 вересня 2020 17:25
рішення від 18.09.2020 № 17591.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА 442 470,00
UAH
280 000,00
UAH
Документи
ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 366 108,40
UAH
358 800,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" 380 240,00
UAH
362 300,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 702 628,00
UAH
702 628,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:20
Довідка МВС (Ключі).p7s
15 жовтня 2020 15:20
Довідка МВС.pdf
15 жовтня 2020 11:24
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:23
Ключі ДПС (Довгин.).p7s
15 жовтня 2020 11:23
Довідка п.12 ч 1 ст 17.pdf
15 жовтня 2020 11:23
Dovidka_МВС.pdf
15 жовтня 2020 11:23
Довідка ДПС (Довгин.).pdf
15 жовтня 2020 11:23
Довідка коррупц.pdf
15 жовтня 2020 11:23
Довідка ч2 ст.17.pdf
15 жовтня 2020 11:23
Dovidka_МВС ключи.pdf.p7s
07 жовтня 2020 12:52
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис
30 липня 2020 15:06
Електронний підпис
28 липня 2020 20:59
Електронний підпис

Публічні документи

28 липня 2020 10:45
Електронний підпис

Публічні документи

06 серпня 2020 13:30
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:28
аномальна ціна.pdf
28 липня 2020 13:37
Електронний підпис
28 липня 2020 13:36
Пропозиція рокото.pdf
28 липня 2020 13:36
пояснення.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 09:55
Електронний підпис
29 липня 2020 09:54
Техпаспорт.pdf
29 липня 2020 09:54
СЕС2.pdf
29 липня 2020 09:54
Установчі один файл.pdf
29 липня 2020 09:54
СЕС1.pdf
29 липня 2020 09:54
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 09:54
Договір оренди.pdf
29 липня 2020 09:54
Аналогічні договори.pdf
29 липня 2020 09:54
Сертифікати.pdf
29 липня 2020 09:54
Штатний розпис.pdf
29 липня 2020 09:54
Проект договору -.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА

ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА
#2578503369
Рішення скасоване
280 000,00
UAH
10 вересня 2020 11:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3216217687
Рішення скасоване 358 800,00
UAH
10 вересня 2020 11:24
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"
#42446495
Рішення скасоване
362 300,00
UAH
10 вересня 2020 11:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА
#2578503369
Рішення скасоване
280 000,00
UAH
05 жовтня 2020 13:43
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 вересня 2020 00:00
ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3216217687
Рішення скасоване 358 800,00
UAH
05 жовтня 2020 13:43
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА
#2578503369
Переможець
280 000,00
UAH
08 жовтня 2020 12:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2020 11:27
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 жовтня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

14 вересня 2020 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 26.07.2020р. №18 не вказана інформація про адреси та загальної площі приміщень згідно пп.1 п.1 Додатку 4 тендерної документації (далі - ТД). 2. В листі -відгуку від Гладківської сільської ради не вказана інформація про №, дату, назву предмету закупівлі, обсяги (кількості та суми договору) та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі згідно абз.3 п.3 Додатку 4 ТД. 3. В листі -відгуку від Попаснянської загальноосвітньої школи не вказана інформація про назву предмету закупівлі , обсяги (кількості) та строк дії договору на постачання товару за предметом закупівлі згідно абз.3 п.3 Додатку 4 ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) Обов’язковою зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази - адреси та загальної площі приміщень; 2) В листі -відгуку від Гладківської сільської ради вказати інформацію про №, дату, назву предмету закупівлі, обсяги (кількості та суми договору) та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі; 3) В листі -відгуку від Попаснянської загальноосвітньої школи вказати інформацію про назву предмету закупівлі , обсяги (кількості) та строк дії договору на постачання товару за предметом закупівлі.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА
#2578503369
280 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 08:55
дод.угода №1 від 22.10.2020 до дог.273 від.20.10.2020.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 08:41
дог. 273 від 20.10.2020-дидакт.матер.-ШафаренкоМД.pdf укладений
20 жовтня 2020 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі на 17 142,84 грн.
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML