Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження)
Очікувана вартість
333 300,00 UAH
UA-2020-07-13-006719-c 246777d39efe4306a6b35ba5b71ed2c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Білюк

+380680449796 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Олена Білюк
+380680449796
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 13:36
Очікувана вартість: 333 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 666,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Місцезнаходження замовника: Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96 а Категорія замовника: орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 3, вул. Нагірна,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 12, вул. Князя Володимира, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 17 вул. Довга, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 22 вул. Молодіжна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ДНЗ № 23, вул. Тімірязєва, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, ПНВО вул. Довга, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:24
Додаток 5.docx
13 липня 2020 16:24
ДОДАТОК 4.docx
13 липня 2020 16:24
Додаток 3 проєкт договору.docx
13 липня 2020 16:24
Додаток 2.docx
13 липня 2020 16:24
Додаток 1.docx
13 липня 2020 16:24
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ліцензійний договір
Дата подання: 14 липня 2020 18:01
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:44
Шановний Замовнику, в тендерній документації Вами зазначено, що учасник повинен надати в складі пропозиції: "Завірені учасником копії документів (ліцензійний договір), що підтверджують його право на використання патенту на корисну модель № 118627, що зареєстровано в Державному реєстрі патентів України на корисну модель від 10.08.2017р., (Заява про готовність надання будь-якій особі дозволу на використання корисної моделі за патентом №118627, опубліковано в офіційному бюлетені «Промислова власність» №20. Відповідні відомості внесено до Державного реєстру патентів України на корисні моделі) (або еквівалент)". Повідомляємо, що корисна модель № 118627 є ніщо інше, як певне з’єднання відеореєстраторів і датчиків, яке застосовується охоронними фірмами без жодних застережень, а також може бути в переліку технічної тендерної документації без жодних домовленостей. Проте, Вами було зазначено, що учасником може бути надано еквівалент. Відповідно, чи може бути учасником надано гарантійний лист про встановлення системи, що за своєю суттю не відтворює Охоронну систему Аресконт, так як для встановлення еквівалентних систем не потрібен ліцензійний договір?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до листа МЕРТУ N 3304-06_1900-06 від 17.01.2018, вимоги у тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 5 Закону та з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. У більшості, рішення АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтуються на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. В разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу.
Дані послуги планується закупити для 6 закладів освіти міста для забезпечення належних умов перебування дітей у закладах та збереження комунального майна. Дані послуги мають надзвичайно важливе соціальне значення, тому Замовником на підтвердження надійності, відповідальності та виконання покладених на нього функцій в частині організації ефективного освітнього процесу, встановлено певні критерії, які б могли забезпечити закупівлю якісних, законних та професійних послуг. Як бюджетна установа, управління освіти, зацікавлене в закупівлі товарів, робіт та послуг, що не порушують Закони України «Про авторське право та суміжні права» та «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі», що зараз є частими предметами судових позовів. З метою попередження негативних наслідків від закупівлі послуг по охороні майна із безкоштовним наданням, встановленням та обслуговуванням обладнання, що забезпечуватиме відеоспостереження, Замовник встановив обґрунтовану вимогу стосовно встановлення саме запатентованих систем обладнання для відеоспостереження. Оскільки, недобросовісні учасники можуть здійснити ряд маніпуляцій по відтворенню запатентованих систем спостереження, не маючи на те відповідного дозволу від власника патенту.
Згідно ч.5.6. п.5 Додатку 1 тендерної документації Учасник має надати «Завірені учасником копії документів (ліцензійний договір), що підтверджують його право на використання патенту на корисну модель № 118627, що зареєстровано в Державному реєстрі патентів України на корисну модель від 10.08.2017р., (Заява про готовність надання будь-якій особі дозволу на використання корисної моделі за патентом №118627, опубліковано в офіційному бюлетені «Промислова власність» №20. Відповідні відомості внесено до Державного реєстру патентів України на корисні моделі) (або еквівалент)».
Слід також зазначити, що згідно з Відомостями з Державного реєстру патентів України на корисні моделі в Україні зареєстровано велика кількість патентів на охоронні системи відеоспостереження.
Враховуючи вищевикладене, надання лише гарантійного листа про встановлення охоронної системи без підтвердження правового її використання не буде вважатися відповідністю умовам тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-006719-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 14 липня 2020 17:19
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, в тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором слід розуміти надання послуг по охороні майна із безкоштовним наданням, встановленням та обслуговуванням обладнання, що необхідне для надання необхідних послух відповідно до технічних вимог. Виникає питання чому учасником не може бути надано три окремих аналогічних договори на предмет охорони майна технічними засобами охорони, встановлення обладнання та обслуговування обладнання? В данному випадку це буде свідчити про наявність в учасника досвіду надання аналогічних послуг, причому усього спектру послуг, що необхідні Замовнику та відповідно допоможе у виборі найбільш найдійного кандидата. Натомість, встановивши дану вимогу, Ви необґрунтовано ускладнюєте процес здійснення закупівлі, так як учасники можуть мати досвід надання усіх необхідних Вам послуг, проте якщо в предметі аналогічного договору не буде вказано "надання послуг по охороні майна із безкоштовним наданням, встановленням та обслуговуванням обладнання", це стане причиною дискваліфікації учасника. Дана вимога порушує основні принципи здійснення закупівель, звужує коло учасників та, на нашу думку, спрямована лише на визначення "потрібного" переможця. Відповідно до ч.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020. Як бачимо, Вами вже обиралось ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРЕСКОНТ-ІНВЕСТ", як мінімум двічі, в якості переможця і у цього учасника як раз і буде 2 аналогічних договори за визначеним Вами предметом. Привіт принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості, об’єктивного та неупередженого визначення переможця. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО виключити дане визначення предмету аналогічного договору або ж вимагати надання 3 аналогічних договорів за трьома різними предметами. У разі неусунення дискримінаційної вимоги, ми будемо вимушені звертатись до вищестоячих або контролюючих органів з метою перевірки даної закупівлі на предмет змови з учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 14:09
Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 втратив чинність.
У зазначених у вимозі ГСТУ не встановлено зобов’язання отримання виробниками сертифікатів ISO, дана сертифікація є добровільною. Технічні характеристики обладнання в Додатку 4 до Тендерної документації зазначені з врахуванням діючого Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, який також не містить ніяких вимого стосовно сертифікатів ISO. Відповідно, встановлення такої вимоги може бути розцінено, як дискримінаційна вимога потенційними учасниками та контролюючими органами. Підозрілим є і те, що потенційним учасником було запропоновано внести вимогу по сертифікатам лише по інтерактивній LCD тачпанелям. Дана вимога носить провокаційний характер, та містить ознаки обмеження доступу до участі у торгах інших потенційних учасників. Тому, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель відхилити вимогу,як недійсну.

Документи

17 липня 2020 14:09
протокол 111.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" 326 700,00
UAH з ПДВ
286 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-ПЛЮС" 332 100,00
UAH з ПДВ
287 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:11
довідка несудимість.pdf
03 серпня 2020 11:02
Електронний підпис
28 липня 2020 21:21
Виписка.pdf
24 липня 2020 20:45
ліцензійний договір.pdf
24 липня 2020 17:59
технічні вимоги.pdf
24 липня 2020 17:59
проект договору.pdf
24 липня 2020 17:59
відгук 2.pdf
24 липня 2020 17:59
Аналогічний договір.pdf
24 липня 2020 17:59
Копія статуту.pdf
24 липня 2020 17:59
наказ ліцензія.pdf
24 липня 2020 17:59
наказ директор.pdf
24 липня 2020 17:59
відгук 26 1.pdf
24 липня 2020 17:59
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:59
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#41517345
Переможець 286 200,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ"
#41517345
286 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 10:04
ДУ №3 від 20.01.2021 до Д № 297 від 12.08.2020.pdf зміни до договору
20 січня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:03
ДУ №2 від 29.12.2020 до Д №297 від 12.08.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 09:14
ДУ №1 від 17.09.2020 до договору №297 від 12.08.2020.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 09:40
Договір № 297 від 12.08.2020.pdf укладений
12 серпня 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди внести зміну до пункту 12. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 9.1 Розділу 9 Термін дії договору та вирішення спору викласти у новій редакції: «Договір набуває чинності з моменту укладення і діє по 28.01.2021 року або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1. Розділу 2 «Сума договору та порядок здійснення оплати» доповнити підпунктом 2.1.2. такого змісту: «Сума кошторисних призначень на 2021 рік становить - 55 523. 72 грн. (п'ятдесят п'ять тисяч п'ятсот двадцять три гривні 72 коп.) без ПДВ.» У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Розділу 12. Юридичні адреси, реквізити та підписи сторін та викласти реквізити «Замовника» у наступній редакції: « Управління освіти і науки Кам’янецьПодільської міської ради Адреса: 32300. м. Кам’янець-Подільський, вул.Північна, 96а. Р/р: UA358201720344240027000029078 UA448201720344210015000029078 ДКСУ м. Київ МФО 820172 Ід. № 03146937 »
Номер договору про закупівлю: 297
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML