Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Computer equipment
Computer equipment
Очікувана вартість
12 158 710,00 UAH
UA-2020-07-13-006703-c ● 44afdabaab1541a38e17b0b1d11f2169
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33188639 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29 |
Контактна особа: |
Іван Пантєлєєв +380512379297 centrfsmt_mk@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Владислав Лисенко +380512379307 oblosvita.kzfev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNIY ZAKLAD "TSENTR FINANSOVO-STATISTICHNOGO MONITORINGU, MATERIALNO-TEHNICHNOGO TA INFORMATSIYNOGO ZABEZPECHENNYA OSVITNIH ZAKLADIV" MIKOLAIVSKOI OBLASNOI RADI |
National ID: | 33188639 |
Contact point: |
Ivan Pantielieiev +380512379297 centrfsmt_mk@ukr.net |
Additional contacts: |
Владислав Лисенко +380512379307 oblosvita.kzfev@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 15:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 15:55 |
Початок аукціону: | 01 вересня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 12 158 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 793,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 13 липня 2020 16:23 |
Enquiries until: | 04 серпня 2020 15:55 |
Complaints submission until: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 серпня 2020 15:55 |
Information
Estimated total value: | 12 158 710 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 794 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
473 комплект
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Computer equipment
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 30 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 16:23 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 15 липня 2020 17:43
Дата відповіді: 16 липня 2020 13:48
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом першим Додатку 6 до тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі, окрім поставки обладнання, повинен ввести його в експлуатацію. При цьому вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати вартість обладнання, доставки та встановлення обладнання (введення в експлуатацію).
Під введенням в експлуатацію розуміється комплекс заходів, після виконання яких обладнання є повністю готовим до використання за своїм призначенням. Враховуючи предмет закупівлі та відсутність в його складі складного чи специфічного обладнання, такі заходи включатимуть: доставку, розміщення обладнання на об’єкті, підключення компонентів, налаштування.
Під введенням в експлуатацію розуміється комплекс заходів, після виконання яких обладнання є повністю готовим до використання за своїм призначенням. Враховуючи предмет закупівлі та відсутність в його складі складного чи специфічного обладнання, такі заходи включатимуть: доставку, розміщення обладнання на об’єкті, підключення компонентів, налаштування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-13-006703-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 22 липня 2020 11:24
Щодо термінів постачання!
Доброго дня!
Згідно вимог тендерної документації строк поставки – до 30.10.2020 року. Дату проведення аукціону визначено 21.09.20. До того ж, Замовник має право скористатися правом продовження розгляду пропозицій на 20 днів, без перегляду терміну постачання. Таким чином, враховуючи час на підписання договору часу на погстачання може не залишитися взагалі. Терміни виробництва та постачання продукції виробників, яких зазначено у технічних вимогах та в усіх інших, які офіційно постачають продукцію в Україну, становить по меншій мірі 60-70 календарних днів з моменту замовлення. А враховуючи карантинні обмеження, що діють у більшості виробників, на сьогодні це найбільш оптимістичні терміни постачання, що не враховують можливих ризиків. Крім цього, Замовник зазначає, що техніка вводиться в експлуатацію учасником-переможцем, що також потребує певного часу. Враховуючи дані обставини, вимагаємо перегляду граничних термінів постачання, із врахуванням реально можливих термінів постачання продукції. Та заможливості визначити термін не у вигляді граничної дати поставки, а у кількості календарних днів від дати підписання договору.
Заздалегідь дякуємо за розуміння та співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог тендерної документації строк поставки – до 30.10.2020 року. Дату проведення аукціону визначено 21.09.20. До того ж, Замовник має право скористатися правом продовження розгляду пропозицій на 20 днів, без перегляду терміну постачання. Таким чином, враховуючи час на підписання договору часу на погстачання може не залишитися взагалі. Терміни виробництва та постачання продукції виробників, яких зазначено у технічних вимогах та в усіх інших, які офіційно постачають продукцію в Україну, становить по меншій мірі 60-70 календарних днів з моменту замовлення. А враховуючи карантинні обмеження, що діють у більшості виробників, на сьогодні це найбільш оптимістичні терміни постачання, що не враховують можливих ризиків. Крім цього, Замовник зазначає, що техніка вводиться в експлуатацію учасником-переможцем, що також потребує певного часу. Враховуючи дані обставини, вимагаємо перегляду граничних термінів постачання, із врахуванням реально можливих термінів постачання продукції. Та заможливості визначити термін не у вигляді граничної дати поставки, а у кількості календарних днів від дати підписання договору.
Заздалегідь дякуємо за розуміння та співпрацю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 14:56
Шановний учаснику! Звертаємо вашу увагу на те, що дана процедура закупівлі оприлюднена у відповідності з частиною третьою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників в даному випадку відбуватиметься в порядку, передбаченому частиною 12 статті 29 цього Закону. Особливістю цієї процедури є розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації до початку електронного аукціону. При цьому, згідно з зазначеною нормою, дата і час проведення електронного аукціону визначатимуться електронною системою автоматично, але не пізніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Таким чином, дата і час проведення аукціону, що зазначена на даний момент в електронній системі закупівель, є орієнтовними та будуть автоматично скориговані після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
У свою чергу, тендерний комітет може гарантувати повний, об’єктивний та своєчасний розгляд тендерних пропозицій у відповідності з нормами чинного законодавства.
Таким чином, потенційний переможець матиме достатньо часу для замовлення та поставки товару. Враховуючи викладене, підстави для зміни кінцевого строку поставки товару відсутні.
Таким чином, дата і час проведення аукціону, що зазначена на даний момент в електронній системі закупівель, є орієнтовними та будуть автоматично скориговані після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
У свою чергу, тендерний комітет може гарантувати повний, об’єктивний та своєчасний розгляд тендерних пропозицій у відповідності з нормами чинного законодавства.
Таким чином, потенційний переможець матиме достатньо часу для замовлення та поставки товару. Враховуючи викладене, підстави для зміни кінцевого строку поставки товару відсутні.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 серпня 2020
UA-2020-07-13-006703-c●44afdabaab1541a38e17b0b1d11f2169
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33188639 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" |
2 021 602,00
UAH з ПДВ
|
2 021 602,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" |
12 105 489,00
UAH з ПДВ
|
11 899 734,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
12 047 310,00
UAH з ПДВ
|
11 925 722,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" #40955533 |
Відхилено |
2 021 602,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 17:14
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 вересня 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" #42647754 |
Переможець |
11 899 734,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 13:28
|
д.у.№3.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 09:02
|
д.у.№2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 12:25
|
комп.обл. Д.У..pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 11:32
|
дог.pdf | укладений |
21 вересня 2020 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення договору № 31 від 21.09.2020 додатком № 3 "Розподіл товару між органами управління освітою Миколаївської області" з метою виконання вимог додатку 1 листа Міністерства цифрової трансформації України від 10.08..2020 № 1/06-2-3801 щодо уточнення інформації про подальший розподіл товару. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення назви Додатку № 3 до Договору № 31 від 21.09.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |