Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція комунального закладу "Чернівецька загальноосвітня школа I-III ступенів №2 Чернівецької районної ради Вінницької області" по вул.Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області ( коригування ) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету )
Очікувана вартість
2 075 319,79 UAH
UA-2020-07-13-006699-c ffcf0d611bbb452e861ecd39e979d219
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Галина Михайлівна

+380976768368 chern_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 21724251
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівці, смт Чернівці , вулиця Вінницька , будинок 3
Контактна особа: Ковальчук Галина Михайлівна
+380976768368
chern_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, що у зв’язку з особливими соціальними обставинами а саме з наближенням початку 2020 -2021 навчальних років та готовністю закладу освіти до прийняття дітей в школу , керуючись п.5 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується , якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, тому процедуру закупівлі пропоную провести шляхом переговорів. Так як при виконання робіт Підрядником виявлено, що до введення об’єкта в експлуатацію необхідно виконати додаткові роботи , що не були включенні до основного проекту , проте стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання умов Договору , та про потребу у внесенні змін в архітектурні рішення. Однак , додаткові роботи та зміни в архітектурних рішеннях пов’язанні між собою у технологічному процесі , виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта , і технічно та економічно пов’язані з роботами , які вже були виконанні згідно Договору №288 від 18.12.2019 року. А тому , зміна підрядника при виконанні зазначених робіт може привести до виникнення проблем технічного характеру , а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельно – монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення. Таке рішення дозволить нам уникнути втрату часу, що вкрай важливо для успішного виконання Національної програми «Велике будівництво» та розірвання Договору з Підрядником і проведення нових торгів , а також вчасно підготувати будівлю школи до початку нового 2020-2021 навчального року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 24 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 2075319.79UAH з ПДВ
Реконструкція комунального закладу "Чернівецька загальноосвітня школа I-III ступенів №2 Чернівецької районної ради Вінницької області" по вул.Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області ( коригування ) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт. Чернівці, вул. Мічуріна ,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

13 липня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:24
ПОВІДОМЛЕННЯ система.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Метр-М"
#37663360
Переможець 2 075 319,79
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:43

Документи

13 липня 2020 16:43
Електронний підпис
13 липня 2020 16:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Метр-М"
#37663360
2 075 319,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2020 16:43
Електронний підпис
13 липня 2020 16:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 10:10
Договір укладений
24 липня 2020 10:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція комунального закладу "Чернівецька загальноосвітня школа I-III ступенів №2 Чернівецької районної ради Вінницької області" по вул.Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області ( коригування ) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету ) 1 роб 2 075 319,79
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 075 319,79
UAH (в тому числі ПДВ 345 886,63 UAH)