Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт та облаштування інклюзивно-ресурсної кімнати в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) за адресою: вул.Перемоги,3 смт Есхар Чугуївського району Харківської області
Очікувана вартість
294 000,00 UAH
UA-2020-07-13-006214-c df046f7b9dd3446d80d172bf8237cc97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Тишкевич

+380669357780 esharivska.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Есхарівська селищна рада Чугуївського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04397649
Місцезнаходження: 63524, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, смт. Есхар, вул. Перемоги, 8
Контактна особа: Олена Тишкевич
+380669357780
esharivska.rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 14:55
Очікувана вартість: 294 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та облаштування інклюзивно-ресурсної кімнати в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) за адресою: вул.Перемоги,3 смт Есхар Чугуївського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63524, Україна, Харківська область, смт Есхар, вул.Перемоги, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:17
Перелік змін.docx
28 липня 2020 15:17
ТД ремонт інкл.рес.кімн Нова.docx
13 липня 2020 15:57
ТД ремонт інкл.рес.кімн 2.docx
28 липня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:17
Перелік змін.docx
28 липня 2020 15:17
ТД ремонт інкл.рес.кімн Нова.docx
13 липня 2020 15:57
ТД ремонт інкл.рес.кімн 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000025 ● ec5e264a19f0400899b405240a6c4ec2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 № 167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4

7 UA-2020-07-13-006214-c 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-13-006214-c Заперечення до висновку щодо констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі. Дата публікації: 21 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020 Інформація про оприлюднення: df046f7b9dd3446d80d172bf8237cc97, 2020-07-13 На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Есхарівська селищна рада Чугуївського району Харківської області надає заперечення щодо висновку від : 21 серпня 2020 р. на закупівлю за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт та облаштування інклюзивно-ресурсної кімнати в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) за адресою: вул.Перемоги,3 смт Есхар Чугуївського району Харківської області) ідентифікаційний номер UA-2020-07-13-006214-c ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) З огляду на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, який зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень Есхарівська селищна рада Чугуївського району Харківської області пояснює наступне: 1. Щодо питання розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Хочемо пояснити наступне: Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року N 477 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за N 447/28577 (зі змінами), якій був чинний на дату оголошення закупівлі UA-2020-07-13-006214-c Поточний ремонт та облаштування інклюзивно-ресурсної кімнати в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) за адресою: вул.Перемоги,3 смт Есхар Чугуївського району Харківської області п. 10 зазначено, що розміщенням/ оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. У зв’язку з відсутністю необхідних полів для заповнення інформації про мову на порталі Уповноваженого органу Замовником дана інформація була розміщена у складі тендерної документації. Тобто інформація про мову вважається оприлюдненою та знаходиться в інтерактивному режимі реального часу в електронній системі закупівель. 2. Щодо встановлення невідповідністі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРІЙСЕРВІС» умовам тендерної документації, а саме: згідно пункту 1 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі, для підтвердження здійснення діяльності у визначеній сфері повинні надати копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, датованої не більше місячної давнини відносно дати прийому тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.08.2020 року). Так, ТОВ «СТРІЙСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців датовану 12.09.2017, що не відповідає вимогам пункту 1 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації пояснюємо наступне: замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель про що засвідчено у Тендерній документації Замовника. Замовник самостійно перевірив дані відкритого реєстру та прийняв ці дані, як такі, що є у наявності. 3. Щодо надання учасником процедури закупівлі, відповідно пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, листа в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору, Так, ТОВ «СТРІЙСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до договірної ціни, пунктом 2 та 3 розділу ІІ якої зазначено, що для виконання робіт згідно договору плануються використовуватись підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т. та техніка для перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування навантажувальних робіт). Водночас, у довідці про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі від 04.08.2020 відсутня будь-яка інформація про наявність в учасника вищезазначеної техніки пояснюємо наступне: Замовником вимагався лист в довільній формі, яку Учасник завантажив у систему з ознакою файлу 04 серпня 2020 19:57 Довідка про наявність техніки.pdf в якій зазначив, що буде орендована техніка, яка використовується на інших договірних умовах. Тобто Учасник виконав умови тендерної документації. 4. Крім того, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного договору та належним чином завірену копію зазначеного у довідці договору. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТРІЙСЕРВІС» надано довідку про наявність у Учасника торгів досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі від 04.08.2020 в якій зазначена інформації про виконання одного аналогічного договору, а саме: договір з відділом культури і туризму Чугуївської районної державної адміністрації від 03.10.2019 № 44 (далі – Договір № 44). Слід зазначити, що згідно пункту 1.4 Договору №44 локальний кошторис на будівельні роботи №02-01, є його невід’ємною частиною. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надано копію Договору № 44 без локального кошторису на будівельні роботи №02-01, які є його невід’ємною частиною. Щодо невідхилення Учасника з приводу ненадання локального кошторису на будівельні роботи №02-01 Замовник пояснює наступне: для підтвердження у Учасника досвіду виконання робіт Замовнику достатньо інформації, яка знаходиться у Договорі № 44, який надав Учасник. З урахуванням висновків АМКУ (приклад за посиланням http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=115252&schema=main) Замовник вважає відхилення Учасника з вищенаведеного приводу дискримінаційним, тому що у тендерній документації Замовника не було чіткого посилання щодо надання додатків до договору у частині підтвердження досвід виконання аналогічного договору. 5. Крім того, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутнє обґрунтування та посилання на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). У локальному кошторисі на придбання устаткування у графі 2 визначені посилання на документи, щодо обґрунтування ціни та походження товару. Замовник не мав підстав щодо відхилення Учасника у цій частини. 6. Щодо встановлення, що відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника Замовник пояснює наступне: щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC Також Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. На підставі вищенаведеного Замовник не відхилив пропозицію Учасника. 7. Щодо порушення вимог підпункту 1.5 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТРІЙСЕРВІС» відсутня довідка з обслуговуючого банку про відкриття рахунку (рахунків та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами замовник пояснює наступне: при складанні ТД Замовник не надав чіткого зазначення у який спосіб та час Учасник повинен був надати документи зазначені у табл. 2 Додатку 1 ТД. На виконання даної вимоги у ТД учасник надав ці документи при підписанні договору. Також Замовник зазначає , що відповідно до ч.1 ст. 43. 1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. З огляду на вищенаведене Замовник не має підстав для розірвання договору або визнання його нікчемним. На підставі вищевикладеного Замовником не порушено норм Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим не відхилено пропозицію учасника ТОВ "СТРІЙСЕРВІС", якого визначено переможцем, оприлюднено повідомлення про намір укласти договір та укладено договір. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Есхарівської селищнаої ради Чугуївського району Харківської області до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень). З повагою, голова ТК Тишкевич О.М.

2020-08-26 10:11:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМБУДСЕРВІС-2019" 294 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРІЙСЕРВІС" 294 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 21:15
Інша інформація.pdf
01 серпня 2020 21:15
Технічні вимоги.pdf
01 серпня 2020 21:15
Форма пропозиції.pdf
01 серпня 2020 21:15
Статут.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 19:58
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:57
Довідка з МВС.pdf
04 серпня 2020 19:57
Відомість ресурсів.pdf
04 серпня 2020 19:57
Розрахунок № 6.jpeg
04 серпня 2020 19:57
Дефектний акт.pdf
04 серпня 2020 19:57
Договірна ціна.jpeg
04 серпня 2020 19:57
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 19:57
Довідка про досвід.jpeg
04 серпня 2020 19:57
Договір.pdf
04 серпня 2020 19:57
Копія договору.pdf
04 серпня 2020 19:57
Фін звітність.pdf
04 серпня 2020 19:57
Статут.pdf
04 серпня 2020 19:57
Довідка статистика.pdf
04 серпня 2020 19:57
Выписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМБУДСЕРВІС-2019"

ТОВ "СТРІЙСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМБУДСЕРВІС-2019"
#42843596
Відхилено 294 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:55
ТОВ "СТРІЙСЕРВІС"
#41586319
Переможець 294 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРІЙСЕРВІС"
#41586319
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 16:33
Протокол 56 зміни.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:00
Договір Інкл Рес Кімн.pdf укладений
19 серпня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення зміни щодо строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, а саме – період надання послуг почнеться з дня підписання договору від 19 серпня 2020р. до 31 жовтня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 35-2240/1010
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол ТК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 294 000,00
UAH