Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою вуличного освітлення
Очікувана вартість
183 000,00 UAH
UA-2020-07-13-006177-c dd615a881bf94c66b7819697abdbfd13
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Констянтин Вікторович Свірса

+380990126618 kostyasvirsa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинський міськкомунгосп
Код ЄДРПОУ: 36188893
Вебсайт: http://dmkg.com.ua/
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський район, м. Долинська, вул. Нова, 80-А
Контактна особа: Констянтин Вікторович Свірса
+380990126618
kostyasvirsa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 15:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 15:53
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:29
Очікувана вартість: 183 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Відновлення елементів благоустрою вуличного освітлення вул. Героїв Крут на ділянці від провулку Транспортний КТП № 371 м. Долинська, Долинського району, Кіровоградської області Капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Кіровоградська обл., м. Долинська , вул.Нова, 80/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:06
Технічне завдання КТП 371.docx
13 липня 2020 15:55
Техумови стр.2.png
13 липня 2020 15:55
Техумови стр.1.png
13 липня 2020 15:55
Проект договору.docx
14 липня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:06
Технічне завдання КТП 371.docx
13 липня 2020 15:55
Технічне завдання КТП 371.docx
13 липня 2020 15:55
Техумови стр.2.png
13 липня 2020 15:55
Техумови стр.1.png
13 липня 2020 15:55
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад Зведеного кошторисного розрахунку
Дата подання: 14 липня 2020 11:09
Дата відповіді: 14 липня 2020 11:31
У додатку 2 до Оголошення про закупівлю (яке наразі відсутне), висунуто вимогу щодо надання Зведенного кошторисного розрахунку. Прошу уточнити склад зведеного кошторисного розрахунку, тобто які витрати Ви як Замовник хочете побачити у ЗКР.
Відповідь: В технічному завданні - додаток1 (змінено) та додаток 2. В складі зведеного кошторисного розрахунку ми хочемо бачити : витрати на виготовлення ПКД, передбачені кошти на технагляд.
Проектні роботи
Дата подання: 14 липня 2020 11:38
Дата відповіді: 14 липня 2020 11:45
Про проектні роботи немає згадки в додатках 1, 2. Також у проекті договору зазначено, що Замовник передає проектну документацію Підряднику. Якщо проектна документація виготовляеться не Учасником, тоді зазначте яку сумму на проектні роботи вказувати у Зведеному кошторисному розрахунку.
Відповідь: В додатку 1 - "Подача пропозицій на монтаж разом з розробкою ПКД (з врахуванням коштів на техогляд)". Тобто, Ви робите ПКД.
Технічний нагляд
Дата подання: 14 липня 2020 11:43
Дата відповіді: 14 липня 2020 12:01
Витрати на технічний нагляд не можуть бути включені до договорної ціни (цінової пропозиції). Згідно чинного законодавства України, фінансування технічного нагляду не дозволяється підрядним організаціям.
Відповідь: Договірна ціна буде відрізнятися від зведеного кошторису на суму технагляду .
Проектні роботи
Дата подання: 14 липня 2020 11:53
Дата відповіді: 14 липня 2020 13:11
Для розробки проектно-кошторисної документації просимо надати вихідні дані для проектування згідно ДБН A.2.2-3-2014., Додаток А, та Б
Відповідь: Вихідні дані для розробки ПКД - технічне завдання та технічні умови. Для ознайомлення з об"єктом Ви можете виїхати на місце робіт.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-006177-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ОВІС", Код ЄДРПОУ:30599451
Дата подання: 27 липня 2020 16:18
Визнання переможця
1. Юридичні особи при здійсненні своєї діяльності повинні керуватися Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції № 1000/5 від 18.06.2015 р. Оскільки договір по своїй суті є документом, ці Правила застосовуються і до оформлення договорів. Ними встановлено, що підприємства та організації, незалежно від форм власності, здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні. Згідно Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова. Документ «Договор услуг аренды механических транспортных средств» складено російською мовою.
2. До Договору оренди транспортного засобу Mercedes-Benz реєстраційний номер AE4835IC відсутній акт прийому-передачі.
3. Обладнання та матеріально-технічна база, яка вказана в Довідці не достатньо для виконання Відновлення елементів благоустрою вуличного освітлення по вул. Мічуріна на ділянці від пров. Миколи Міхновського до пров. Мічуріна КТП № 175 м. Долинська, Долинського району, Кіровоградської області. Капітальний ремонт
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 липня 2020 16:20
Причина: Орфографічна помилка
Номер вимоги: UA-2020-07-13-006177-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОВІС", Код ЄДРПОУ:30599451
Дата подання: 27 липня 2020 16:23
Оскарження визначення переможця
1. Юридичні особи при здійсненні своєї діяльності повинні керуватися Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції № 1000/5 від 18.06.2015 р. Оскільки договір по своїй суті є документом, ці Правила застосовуються і до оформлення договорів. Ними встановлено, що підприємства та організації, незалежно від форм власності, здійснюють діловодство державною мовою. Документи оформлюють державною мовою, крім випадків, передбачених законодавством про мови в Україні. Згідно Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова. Документ «Договор услуг аренды механических транспортных средств» складено російською мовою.
2. До Договору оренди транспортного засобу Mercedes-Benz реєстраційний номер AE4835IC відсутній акт прийому-передачі.
3. Обладнання та матеріально-технічна база, яка вказана в Довідці не достатньо для виконання Відновлення елементів благоустрою вуличного освітлення вул. Героїв Крут на ділянці від провулку Транспортний КТП № 371 м. Долинська, Долинського району, Кіровоградської області Капітальний ремонт
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2020 10:15
1. Замовник при визначенні переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника при проведенні спрощеної закупівлі (а не відкритих торгів) не визначив мову, якою повинні готуватися пропозиції. Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» такої вимога – відсутня.
2. Вимога про наявність акту прийому-передачі транспортного засобу в переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам – відсутня.
3. Пунктом 7 переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, Замовник визначив, що учасник повинен надати довідку про наявність власної або орендованої спецтехніки (автовишка, підйомник), технічні паспорти або договір оренди. Учасник - переможець надав довідку, технічні паспорти, договори оренди транспортних засобів, які є достатніми для виконання робіт, заявлених в спрощеній закупівлі.

Підстав для відхилення пропозицій ПП «Макроден» - немає.
Номер вимоги: UA-2020-07-13-006177-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄЛИСАВЕТГРАДЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:35804197
Дата подання: 28 липня 2020 12:23
Невідповідність пропозиції учасника ПП «Макроден» вимогам спрощеної закупівлі.
Цією вимогою вважаємо за необхідне довести до Вашого відома наступне:
1) У п.8 Технічного завдання міститься вимога надати Проект договору, згідно додатку 3, скріплений підписом та печаткою Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору. Натомість учасник підписав проект договору, у якому не вказано дані Сторони 2, відсутній предмет (розділ 2) та вартість договору (розділ 3). Незрозуміло, на яких умовах учасник погоджується виконати договір.
2) У прикінцевих положеннях Технічного завдання міститься вимога надати проект календарного графіку проведення робіт. Учасником надано таких документ, але в ньому відсутні дати початку та закінчення кожного виду робіт, тому не ясно, коли роботи будуть проводитись.
3) Серед сканованих документів, які учасник надав на підтвердження пропозиції, відсутня сама Форма пропозиції учасника спрощеної закупівлі, як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі». Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, Учасник надав у складі пропозиції розрахункові кошторисні документи, а самої пропозиції не надав, як того вимагає Закон. Не ясно, що все-таки пропонує учасник закупівлі.
4) У пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження Учасника/Уповноваженої особи щодо права підпису тендерної пропозиції, а в разі оголошення переможцем, договору підряду. Також відсутня довідка, яка такі повноваження підтверджує. Виникають сумніви щодо повноважень особи, яка підписала документи пропозиції.
5) Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" пропозиція учасника закупівлі повинна бути відхилена, якщо учасник не виконав у повному обсязі умови попереднього договору. На даний момент учасник ПП «Макроден» не виконав умови договорів попередніх закупівель, а саме:
- Договір підряду №16/04 від 17.04.2020 р. «Відновлення елементів благоустрою вуличного освітлення по вул. Чкалова КТП № 383 на ділянці від пров. Транспортний до пров. Костя Гордієнка м. Долинська, Долинського району, Кіровоградської області. Капітальний ремонт» на суму 58000,00 грн,
- Договір підряду №18/04 від 17.04.2020 р. «Відновлення елементів благоустрою вуличного освітлення по вул. Сонячна КТП № 114 на ділянці від пров. Транспортний до вул. Івана Яковенка м. Долинська, Долинського району, Кіровоградської області. Капітальний ремонт» на суму 45000,00 грн.
Строк виконання робіт по цих договорах витік 30.06.2020 року.
6) Учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Лише надано перелік транспортних засобів, якими володіє учасник на правах оренди, а це не має нічого спільного з переліком обладнання, за допомогою якого будуть виконуватись роботи з монтажу лінії освітлення.
7) У Додатку 1 Технічного завдання міститься вимога відносно гарантії на обладнання 36 місяців. Учасник надав копію паспорта на світильник LED SMD 30W, в якому зазначено гарантійний строк експлуатації 36 місяців з дня поставки товару. Але у попередній закупівлі UA-2020-06-17-005241-c, яка була скасована 09.07.2020 року учасником додано аналогічний документ - паспорт на світильник LED SMD 30W, в якому зазначено гарантійний строк експлуатації 24 місяці з дня поставки товару. Окрім того, на офіційному сайті виробника компанії https://sunled.in.ua/streetlights вказано Гарантія: 2 роки. Очевидно, що другий паспорт підроблений.
8) Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції відповідно підтверджуються. Учасник не лише не наклав ЕЦП/КЕП в строк подання пропозицій до 22.07.2020, а також в період кваліфікації від 23.07.2020, що є порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо пропозицію учасника спрощеної закупівлі ПП «Макроден» такою, що не відповідає умовам закупівлі та чинного законодавства у сфері публічних закупівель та підлягає відхиленню Замовником закупівлі UA-2020-07-13-006177-c Долинським міськкомунгоспом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 09:04
1. У п.8 Технічного завдання міститься вимога надати «Проект договору, згідно додатку 3, скріплений підписом та печаткою Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору». Вимога переможцем виконана. Предмет та вартість договору, реквізити Сторони будуть опубліковані після підписання договору.
2. Проект календарного графіку переможцем наданий, кінцевий строк закінчення робіт вказаний в проекті договору .
3. Форма пропозиції учасника спрощеної закупівлі не вимагалася Замовником та не вимагається ЗУ «Про публічні закупівлі» Остаточна пропозиція Учасника підтверджується кошторисними документами, договірною ціною.
4. Документи, що підтверджують повноваження Учасника щодо права підпису тендерної пропозиції, договору підряду – не вимагалися. Керівник, підписант зазначений у Витягу з ЄДРПОУ.
5. На даний момент всі договори попередніх закупівель учасник ПП «Макроден» - виконав. В ЗУ «Про публічні закупівлі» вимоги про те, що пропозиція учасника закупівлі повинна бути відхилена, якщо учасник не виконав у повному обсязі умови попереднього договору - відсутня.
6. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» замовником не вимагалося. Пунктом 7 переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, Замовник визначив, що учасник повинен надати довідку про наявність власної або орендованої спецтехніки (автовишка, підйомник), технічні паспорти або договір оренди. Учасник - переможець надав довідку, технічні паспорти, договори оренди транспортних засобів, які є достатніми для виконання робіт, заявлених в спрощеній закупівлі.
7. Виконання вимоги відносно гарантії на обладнання 36 місяців підтверджено підписанням проекту договору, де п.7.1 та 7.2 встановлено гарантійний строк на результати виконаних робіт та використані матеріали на 36 місяців від дати акту-приймання виконаних робіт.
8. Згідно з Законом «Про електронні документи та електронний документообіг» , електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Вимоги Замовника про обов’язкове накладання ЕЦП також не було.

Комунальне підприємство вважає, що причин для відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ПП «Макроден» - немає.
Номер вимоги: UA-2020-07-13-006177-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОВІС", Код ЄДРПОУ:30599451
Дата подання: 28 липня 2020 16:32
Оскарження визначення переможця
В договорі Услуг аренды механических транспортных средств п.2 Цели и условия использования обекта оренды в 2.1 Орендуемые автомобили будет использоваться арендатором для выполнения електромонтажных работ в сетях АО "ДТЕК Днипровские электросети". п.5 Права и обязаности сторон. п.5.1.1 Использовать автомобиль по его целевому назначению в соответствии с п.2.1 даного договора. Виходячи з цілі та умов використання обєктів оренди, а також прав та обоаязкыв сторын, можна вважати, що дані транспортні засоби не можуть бути використані для роботи в мережах ПрАТ "Кіровоградобленерго". Відповідно ПП "Макроден" не надав підтвердження наявності матеріально-технічної бази для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 13:55
П. 7.1 Договору оренди, на який Ви посилаєтесь, чітко визначає відповідальність ПП « Макроден» у випадку нецільового використання автомобіля – це штраф у розмірі 1500 грн. Непередбачені (чи передбачені) додаткові витрати переможця спрощеної закупівлі Замовника не стосуються.

Підстав для відхилення пропозицій ПП «Макроден» - немає.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

28 липня 2020 12:23
Вимога_Мактроден-371.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАКРОДЕН" 106 585,87
UAH з ПДВ
106 585,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОВІС" 120 379,00
UAH з ПДВ
120 379,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄЛИСАВЕТГРАДЕЛЕКТРОМОНТАЖ" 158 718,00
UAH з ПДВ
158 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:18
Оновлений кошторис.pdf
23 липня 2020 15:47
Аналог.роботи.pdf
23 липня 2020 14:45
Проект договору.pdf
22 липня 2020 11:26
Кошторис 371.pdf
22 липня 2020 10:00
Свидет. Регистрации.pdf
22 липня 2020 10:00
Витяг 19.03.2020.pdf
22 липня 2020 10:00
Проекто договору.pdf
22 липня 2020 10:00
Договор мерс новий.pdf
22 липня 2020 10:00
Аренда вышка.pdf
22 липня 2020 10:00
Договора та довідки.pdf
22 липня 2020 10:00
Дозвил работы.pdf
22 липня 2020 10:00
НДС 4ОПП.pdf
22 липня 2020 10:00
Дозвіл випробування.pdf
22 липня 2020 10:00
Відомість учасника.pdf
22 липня 2020 10:00
Графік.pdf
22 липня 2020 10:00
Документи виконроб.pdf
22 липня 2020 10:00
Лицензия 2021.pdf
22 липня 2020 10:00
Договор Ниссан.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 15:43
Електронний підпис
21 липня 2020 15:42
Цін проп КТП 371.PDF
21 липня 2020 15:42
Спецтехніка+площа.PDF
21 липня 2020 15:42
Проект договору.PDF
21 липня 2020 15:42
Працівники.PDF
21 липня 2020 15:42
КТП-371.pdf
21 липня 2020 15:42
Досвід.PDF
21 липня 2020 15:42
Охорона праці_25.06.2020.pdf
21 липня 2020 15:42
Паспорт_Горіцен.PDF
21 липня 2020 15:42
Овіс виписка.PDF
21 липня 2020 15:42
Наказ директор ОВІС.PDF
21 липня 2020 15:42
Копія статуту.PDF
21 липня 2020 15:42
Витяг_26.04.2020р.rtf

Публічні документи

19 липня 2020 15:55
Електронний підпис
18 липня 2020 16:34
Електронний підпис
18 липня 2020 16:33
Цінова_пропозиція.pdf
18 липня 2020 16:33
Свідоцтво_ПДВ.pdf
18 липня 2020 16:33
Протоколи_ІТР.pdf
18 липня 2020 16:33
Локальні_кошториси.pdf
18 липня 2020 16:33
Ліцензія_ЄЕМ.pdf
18 липня 2020 16:33
Зведений_кошторис.pdf
18 липня 2020 16:33
Досвід_роботи_2017-2019.pdf
18 липня 2020 16:33
Дозвіл_ЄЕМ-2019.pdf
18 липня 2020 16:33
Договірна_ціна.pdf
18 липня 2020 16:33
Дефектний_акт.pdf
18 липня 2020 16:33
Відомість_ресурсів.pdf
18 липня 2020 16:33
Витяг_реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАКРОДЕН"

ТОВ "ОВІС"

ТОВ "ЄЛИСАВЕТГРАДЕЛЕКТРОМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МАКРОДЕН"
#33974243
Переможець 106 585,87
UAH з ПДВ
27 липня 2020 13:34

Документи

27 липня 2020 13:34
Електронний підпис
27 липня 2020 13:12
Протокол №8.png

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАКРОДЕН"
#33974243
106 585,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 13:34
Електронний підпис
27 липня 2020 13:12
Протокол №8.png

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 16:22
Додаткова угода.png зміни до договору
17 серпня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 10:39
стр.3.png укладений
12 серпня 2020 10:37
стр.3.png укладений
12 серпня 2020 10:37
стр.1.png укладений
12 серпня 2020 10:37
стр.2.png укладений
12 серпня 2020 10:37
стр.1.png укладений
12 серпня 2020 10:37
стр.2.png укладений
12 серпня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в додатковій угоді враховано вартість виготовлення проектно-кошторисної документації без зміни загальної суми тендерної пропозиції переможця
Номер договору про закупівлю: 05/08-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML