Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричне приладдя
Очікувана вартість
18 900,00 UAH
UA-2020-07-13-005653-c 9d226c75ae0a45c0998bba2275b52c3c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Султан Леонід Віталійович

+380671405574 mar-extreme@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСТРИМ-ПАРК"
Код ЄДРПОУ: 41869770
Місцезнаходження: 87523, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карпінського, 90
Контактна особа: Султан Леонід Віталійович
+380671405574
mar-extreme@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 15:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 15:33
Очікувана вартість: 18 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Електричне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Карпинського, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:24
Техзадание на закупку вентиляторы_ реле_ кнопки....docx
13 липня 2020 15:28
Договор (проєкт).rtf
13 липня 2020 15:28
Технична документация Untitled.FR12.pdf
14 липня 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 11:24
Техзадание на закупку вентиляторы_ реле_ кнопки....docx
13 липня 2020 15:28
Договор (проєкт).rtf
13 липня 2020 15:28
Технична документация Untitled.FR12.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 14 липня 2020 10:03
Дата відповіді: 14 липня 2020 11:22
надайте, будь ласка, документацію в word
Відповідь: Технічне завдання
для участі в електронних торгах по системі «ProZorro»
КНП «Екстрим-парк»
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство “Екстрим-Парк”
1.2. Код за ЄДРПОУ: 41869770
1.3. Місцезнаходження: Донецька область, м. Маріуполь, Кальміуський район, вул. Карпинського, 90, 87523
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: р/р UA253354290000026007054015177
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): юрисконсульт Султан Леонід Віталійович, Донецька обл., м. Маріуполь, Кальміуський район, вул. Карпинського,90, 87523, тел. +380671405574
2. Платник: Комунальне некомерційне підприємство «Екстрим-парк»
3. Технічне завдання та вимоги до постачальника

п/п Найменування розділу Зміст Примітка
1. Загальні відомості та вимоги до послуг
1.1 Код ДК -О21:2015: 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
1.2 Призначення і мета: Ведення господарської діяльності
1.3 Розмір бюджетного призначення за кошторисом, або очікувана вартість товару: 18 900 грн. (Вісімнадцять тисяч дев'ятсот гривень) з урахуванням транспортних витрат Постачальника та без урахування ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Доставка товару, транспортні витрати, усе листування та документообіг під час процедури торгів здійснюється за рахунок Учасника/Переможця / Виконавця/Постачальника/Продавця
1.4 Джерело фінансування: Власні кошти
1.5 Стаття витрат: 2610 – Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
1.6 Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником видаткової накладної та складання акту прийому товару. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах Договору.
Покупець здійснює оплату Товару в строк не пізніше 20-ти банківських днів з дати складання акту прийому товару,
1.7 Опис та перелік послуг, що планується до закупівлі: 1. Вентилятор осевой – 5 шт.

































2. Твердотельное реле – 2 шт.






3.Кнопка вкл. и выкл. – 2 шт.


4. Реле промежуточное – 5 шт.


5. Контактор IEK – 2 шт.


1. Вентс ОВ 4Д 250
Тип конструкции промышленного вентилятора Осевой(Аксиальный)
Тип промышленного вентилятора по исполнению Стеновой
Тип канала Круглый
Производительность 850.0 (куб. м/час)
Частота вращения 1400.0 (об/мин)
Максимальное рабочее давление 0.0 (Па)
Минимальное рабочее давление 0.0 (Па)
Потребляемая мощность 0.06 (кВт)
Напряжение сети 380~400 В
Частота тока 50 (Гц)
Степень защиты IP 65
Уровень шума 55.0 (дБ)
Максимальная температура окружающей среды 55.0 (град.)
Минимальная температура окружающей среды -25.0 (град.)
Гарантийный срок 24 (мес)
Габаритные размеры
Ширина 370.0 (мм)
Длина 155.0 (мм)
Высота 370.0 (мм)
Дополнительные характеристики
Шахтное исполнение Да




2. Fotek SSR-75DA, 24~380VAC
Напряжение управления: 3-32VDC (постоянный ток)
Коммутируемое напряжение: 24-380VAC (переменный ток)
Максимальный ток: 75A мах
Рабочее напряжение: 250 В
Падение напряжения: 1В
Время срабатывания: 10 мс
Ток в режиме ожидания: 2 мА
Сопротивление изоляции: более 50 МОм при 500 В
Размер: 60х45х23 мм
Электрическая прочность изоляции вход/выход – 2.5 кВ
Мощность управления: 7.5 мА х 12 В
Вес: 97 г






3. KEDU HY12-9-3, 6 контактов
Модель: HY12-9-3
Марка: KEDU
Рабочее напряжение: 125/250 (В)
Рабочий ток: 18/20 (А)
Степень защиты IP 55


















4. ERM4-024DCL ETI 2473007
• контакты: 4×перекидных
• Напряжение катушки: 24 В DC
• Номинальное напряжение контактов: 250 В AC
• Минимальное коммутируемое напряжение: 10 В
• Минимальный коммутируемый ток: 5 мА
• Номинальный ток: 6 А
• Рабочая температура:от -40°С до +70°С
• температура хранения: от -40°С до +85° С
• Степень защиты корпуса: IP40





5. КМИ-46512 65А 110В/АС3 1з+1р
(НО+НЗ)
Номинальное напряжение катушки 110 В
Номинальный ток 65.0 (А)
Степень защиты IP 20
Тип монтажа На DIN рейку





1.8 Кількість товару, що купується: - 16 шт.
1.9 Характеристики та властивості: Згідно вимог діючих ДУ, ДСТУ та чинного законодавства України.
1.10 Термін та місце поставки товару:
Строк поставки товарів: до «20» липня 2020 р.
Адресна доставка: 87500, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Карпінського, 90, КНП «Екстрим парк».



1.11 Гарантійний термін: Якість та комплектність товару повинні відповідати діючим на території України стандартам, вимогам до якості.
1.12












Штрафні санкції:
Зазначені в договорі

2. Вимоги до Виконавця
2.1 Кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтвердження:



Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає в сканованому вигляді наступні документи:
- Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо);
- Копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість або Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для учасників - платників ПДВ)
- Копію Витягу з реєстру платників єдиного податку або Свідоцтво про сплату єдиного податку, або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку)
- Копія Статуту підприємства з зазначенням повноважень директора або іншого виконавчого органу Товариства, уповноваженого підписувати договори та угоди (для юридичних осіб)
- Копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців)
- Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру (для фізичних осіб-підприємців)
- Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон);









Голова тендерного комітету _______________________ Ісаков В.В.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ 18 700,00
UAH з ПДВ
18 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3208106017
Переможець 18 700,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:34

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3208106017
18 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода _1 Untitled.FR12.pdf укладений
21 вересня 2020 12:43
Додаткова угода _1 Untitled.FR12.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:45
Договір_45_Untitled.FR12.pdf укладений
02 вересня 2020 14:39
Договір_45_Untitled.FR12.pdf укладений
07 серпня 2020 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19)» № 530-ІХ від 17.02.2020 та затримання до не визначеного терміну поставок комплектування
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 14 270,00
UAH