Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для НУШ
Очікувана вартість
331 265,00 UAH
UA-2020-07-13-005204-c 17f68416c4e34aae941f8456c00c7907
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти

+380957619602 publkeg2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Кегичівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146127
Місцезнаходження: 64003, Україна , Харківська обл., смт. Кегичівка, вул. ІМЕНІ ВОЛОШИНА, 79
Контактна особа: Відділ освіти
+380957619602
publkeg2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 331 265,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 656,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі для НУШ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64003, Україна, Харківська область, смт. Кегичівка, вул. Волошина,91, КЗ "Кегичівський ліцей Кегичівської районної ради Харківської області"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64020, Україна, Харківська область, смт. Слобожанське, вул.Шкільна,1, Слобожанська ЗОШ I-III ступенів Кегичівської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64040, Україна, Харківська область, с. Мажарка, провул. Шкільний, 7, Мажарський загальноосвітній навчально-виховний комплекс (загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів-дошкільний заклад) Кегичівської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64024, Україна, Харківська область, с.Медведівка, вул.Шкільна 11, Медведівська загальноосвітня школа I-III ступенів Кегичівської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64032, Україна, Харківська область, с. Красне, вул.Каштанова, 6-А,Красненська загальноосвітня школа I-III ступенів Кегичівської районно ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64053, Україна, Харківська область, с.Бесарабівка, вул.Шкільна, 2 Бесарабівський навчально-виховний комплекс Кегичівської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64052, Україна, Харківська область, с.Нова Парафіївка, вул.Миру,1 Новопарафіївський навчально-виховний комплекс Кегичівської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64041, Україна, Харківська область, с. Вовківка, вул.Центральна, 3, Вовківська загальноосвітня школа I-II ступенів Кегичівської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64024, Україна, Харківська область, с.Шляхове, вул.Шкільна, 1-А,Шляхівська загальноосвітня школа I-II ступенів Кегичівської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Шкілні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64003, Україна, Харківська область, с.Крутоярівка,, вул.Шкільна,6 Крутоярівський загальноосвітній навчально-виховний комплекс (загальноосвітній навчальний заклад I-II ступенів-дошкільний навчальний заклад) Кегичівської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:06
Додаток 1.docx
13 липня 2020 15:06
Додаток 2 меблі НУШ 2020.doc
13 липня 2020 15:06
Додаток 3 договір.docx
13 липня 2020 15:06
Тендерна документація Шкільні меблі дл НУШ.docx
13 липня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:06
Додаток 1.docx
13 липня 2020 15:06
Додаток 2 меблі НУШ 2020.doc
13 липня 2020 15:06
Додаток 3 договір.docx
13 липня 2020 15:06
Тендерна документація Шкільні меблі дл НУШ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ 330 260,00
UAH з ПДВ
330 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 331 200,00
UAH з ПДВ
331 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:53
ст.17 Кегич.pdf
06 серпня 2020 12:53
Довідка_20202611200590498692.pdf.p7s
28 липня 2020 18:36
Електронний підпис
28 липня 2020 18:36
накладна.pdf
28 липня 2020 18:36
аналогичний договір.pdf
28 липня 2020 16:41
Електронний підпис
28 липня 2020 16:41
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 липня 2020 16:41
ISO 9001.pdf
28 липня 2020 16:41
Скан документи.PDF
28 липня 2020 16:41
3.pdf
28 липня 2020 16:41
2.pdf
28 липня 2020 16:41
1.pdf
28 липня 2020 16:41
накладна.pdf
28 липня 2020 16:41
відгук.pdf
28 липня 2020 16:41
аналогичний договір.pdf
28 липня 2020 16:41
рахунок в банку.pdf
28 липня 2020 16:41
паспорт.pdf
28 липня 2020 16:41
ІПН.pdf
28 липня 2020 16:41
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ

ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ
#2971407894
Переможець 330 260,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛУБ ДЕНИС ПАВЛОВИЧ
#2971407894
330 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 13:58
Додаткова угода №3 Шкільні меблі для НУШ.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 10:23
Додаткова угода №2 Шкільні меблі для НУШ.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 08:35
Додаткова угода №1 Шкільні меблі для НУШ.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 08:34
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:57
Технічна специфікація до Договору №93.pdf укладений
12 серпня 2020 16:57
Договір №93.pdf укладений
12 серпня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 330 260,00
UAH