Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води, ділянка на території Петрівського району Кіровоградської області» (код за ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
9 924 435,60 UAH
UA-2020-07-13-005078-c 547a5c9903ee4134899fd2719999a44b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мовчан Ольга Романівна

+380523792222 Zelenska-sr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зеленська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04364228
Місцезнаходження: 28320, Україна , Кіровоградська обл., с Зелене, вул. Дружби будинок 4
Контактна особа: Мовчан Ольга Романівна
+380523792222
Zelenska-sr@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:59
Очікувана вартість: 9 924 435,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 244,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Зеленська сільська рада. 1.1. Місцезнаходження замовника: 28320, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, с. Зелене, вулиця Дружби, будинок 4. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04364228. 1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води, ділянка на території Петрівського району Кіровоградської області» (код за ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 1 робота (більш детально зазначено у Додатку № 2 до цієї тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів ,місце виконання робіт чи надання послуг: 28320, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 924 435.60 грн. з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2020 року. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 року 8:00. 7. Умови оплати: Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Інша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Післяплата. 10 Календарні 100 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 49 000,00 грн. (сорок дев’ять тисяч гри. 00 коп.). 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія. 9.2.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі 49 000,00 грн. (сорок дев’ять тисяч грн. 00 коп.), визначеній цим пунктом цього розділу. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідного учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою), а також документ, що підтверджує внесення учасником грошового забезпечення (платіжне доручення, виписка по особовому рахунку). Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок: UA 828201720344231010100024038, одержувач: Замовник - Зеленська сільська рада , код ЄДРПОУ 04364228. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Перевірку електронно-цифрового підпису (ЕЦП), накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verifv. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Гарантія має містити: - назву документа - “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення цінової пропозиції); - номер, дату та місце складання; - повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження - Зеленська сільська рада, 28320, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, с. Зелене, вулиця Дружби, будинок 4.; - назву банку бенефіціара - його назву та адресу Державна казначейська служба України; - назву банку-гаранта; - термін дії або строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “____” _________ 20__ р. включно; - умови, за яких надається право вимагати платіж - “викласти обставини, передбачені у цьому пункті цього розділу тендерної документації”; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом - “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється ”. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення цінової пропозиції. Розмір забезпечення цінової пропозиції складає: 49 000,00 грн. (сорок дев’ять тисяч гри. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. Учасник має надати договір, на підставі якого була видана гарантія. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 99 244, 36 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч двісті сорок чотири гривні 36 коп.) - 1 %. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію - 100 %).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води, ділянка на території Петрівського району Кіровоградської області» (код за ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28320, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 7 433 403,26
UAH з ПДВ
7 433 403,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проммонтажбуд" 9 291 974,40
UAH з ПДВ
9 291 974,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРАКА" 9 626 702,53
UAH з ПДВ
9 626 702,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПФ 9 914 232,00
UAH з ПДВ
9 914 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 00:07
Електронний підпис
30 липня 2020 00:05
Трудові книжки.pdf
30 липня 2020 00:05
1ДФ 2018-2019р.pdf
30 липня 2020 00:05
Кошторис с. Зелене.pdf
30 липня 2020 00:05
Штатний розпис.pdf
30 липня 2020 00:05
ТП_Додаток4.pdf
30 липня 2020 00:05
Паспорт та код.pdf
30 липня 2020 00:05
Фінзвіт 2019-2018.PDF
30 липня 2020 00:05
Фінзвіт 1кв 2020.PDF
30 липня 2020 00:05
Укладчик_каток.pdf
30 липня 2020 00:05
ЗП+Адмін.pdf
30 липня 2020 00:05
Техніка.pdf
30 липня 2020 00:05
Ліцензія_дозволи.pdf
30 липня 2020 00:04
1.2.1. ІТР.pdf
30 липня 2020 00:04
Працівники_Довідка.pdf
30 липня 2020 00:04
ПФ.pdf
30 липня 2020 00:04
листи щодо ціни.pdf
30 липня 2020 00:04
Лист-Тартикян К.А..pdf
30 липня 2020 00:04
Витяг ЄДР.pdf
30 липня 2020 00:04
Договори.pdf
30 липня 2020 00:04
лист підтвердження.pdf
30 липня 2020 00:04
Календ.графік.pdf
30 липня 2020 00:04
захист довкілля.pdf
30 липня 2020 00:04
Статут.pdf
30 липня 2020 00:04
реєстр_техн.частина.pdf
30 липня 2020 00:04
Субпідряд.pdf
30 липня 2020 00:04
довідка+виписка.pdf
30 липня 2020 00:04
Довідка_згода ПД.pdf
30 липня 2020 00:04
Довідка_досвід.pdf
30 липня 2020 00:04
відгук_Глобино.pdf
30 липня 2020 00:04
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 15:50
Електронний підпис
29 липня 2020 15:49
Технічна частина.rar

Публічні документи

29 липня 2020 15:52
Електронний підпис
29 липня 2020 15:45
Лист Мхитарян МГ.pdf
29 липня 2020 15:45
Лист КП Універсал.PDF
29 липня 2020 15:45
Лист згода санкції.pdf
29 липня 2020 15:45
Лист відгук ПФ.pdf
29 липня 2020 15:45
Штатний розпис.pdf
29 липня 2020 15:45
Документи АБЗ.pdf
29 липня 2020 15:45
Трудові книжки.pdf
29 липня 2020 15:45
Договір щебенева.pdf
29 липня 2020 15:45
Договір оренди Тарон.pdf
29 липня 2020 15:45
Статут ТОВ ПФ.pdf
29 липня 2020 15:45
Рішення засновника.pdf
29 липня 2020 15:45
Проект договору.pdf
29 липня 2020 15:45
Податкові накладні.pdf
29 липня 2020 15:45
Договір КП Універсал.pdf
29 липня 2020 15:45
Договір знаки.pdf
29 липня 2020 15:44
Договір бетон.pdf
29 липня 2020 15:44
Оборотно сальдова.pdf
29 липня 2020 15:44
Договір автокран.pdf
29 липня 2020 15:44
Наназ виконроб.pdf
29 липня 2020 15:44
Довідки листи.pdf
29 липня 2020 15:44
Наказ на призначення.pdf
29 липня 2020 15:44
Довідка МТБ.pdf
29 липня 2020 15:44
Довідка довкілля.pdf
29 липня 2020 15:44
Довідка ГАСК.pdf
29 липня 2020 15:44
Диплом виконроба.pdf
29 липня 2020 15:44
Джерела поставки.pdf
29 липня 2020 15:44
Лист субпідряд.pdf
29 липня 2020 15:44
Лист ст17.pdf
29 липня 2020 15:44
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

ТОВ "Проммонтажбуд"

ТОВ "АРАКА"

ТОВ ПФ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
Відхилено 7 433 403,26
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:40
ТОВ "Проммонтажбуд"
#32263924
Відхилено 9 291 974,40
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:04
ТОВ "АРАКА"
#39232179
Переможець 9 626 702,53
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРАКА"
#39232179
9 626 702,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 14:08
ДУ 3 по зеленій продовження дії на 2022 рік.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:06
Електронний підпис укладений
08 січня 2022 12:47
ДУ 2 по зеленій продовження дії на 2022 рік.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:38
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:08
ДУ по зеленій.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 16:50
Договір укладений
28 серпня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію договору про закупівлю робіт від 28 серпня 2020 року № 1 (ідентифікатор закупівлі: № UA-2020-07-13-005078-c), (далі – Договір), до 31 грудня 2021 року та викласти пункт 18.2. розділу 18 у наступній редакції «18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.12.2021 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із завершенням бюджетного 2022 року Сторони домовились продовжити дію Договору до 31 грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML