Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води, ділянка на території Петрівського району Кіровоградської області» (код за ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
9 924 435,60 UAH
UA-2020-07-13-005078-c ● 547a5c9903ee4134899fd2719999a44b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зеленська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04364228 |
Місцезнаходження: | 28320, Україна , Кіровоградська обл., с Зелене, вул. Дружби будинок 4 |
Контактна особа: |
Мовчан Ольга Романівна +380523792222 Zelenska-sr@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 9 924 435,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 244,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Зеленська сільська рада. 1.1. Місцезнаходження замовника: 28320, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, с. Зелене, вулиця Дружби, будинок 4. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04364228. 1.3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води, ділянка на території Петрівського району Кіровоградської області» (код за ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 1 робота (більш детально зазначено у Додатку № 2 до цієї тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів ,місце виконання робіт чи надання послуг: 28320, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 924 435.60 грн. з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2020 року. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 року 8:00. 7. Умови оплати: Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) Інша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Післяплата. 10 Календарні 100 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 49 000,00 грн. (сорок дев’ять тисяч гри. 00 коп.). 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія. 9.2.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі 49 000,00 грн. (сорок дев’ять тисяч грн. 00 коп.), визначеній цим пунктом цього розділу. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідного учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою), а також документ, що підтверджує внесення учасником грошового забезпечення (платіжне доручення, виписка по особовому рахунку). Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок: UA 828201720344231010100024038, одержувач: Замовник - Зеленська сільська рада , код ЄДРПОУ 04364228. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Перевірку електронно-цифрового підпису (ЕЦП), накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verifv. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Гарантія має містити: - назву документа - “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення цінової пропозиції); - номер, дату та місце складання; - повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця - прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; - номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження - Зеленська сільська рада, 28320, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, с. Зелене, вулиця Дружби, будинок 4.; - назву банку бенефіціара - його назву та адресу Державна казначейська служба України; - назву банку-гаранта; - термін дії або строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “____” _________ 20__ р. включно; - умови, за яких надається право вимагати платіж - “викласти обставини, передбачені у цьому пункті цього розділу тендерної документації”; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом - “вносити зміни до тексту гарантії не дозволяється ”. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення цінової пропозиції. Розмір забезпечення цінової пропозиції складає: 49 000,00 грн. (сорок дев’ять тисяч гри. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. Учасник має надати договір, на підставі якого була видана гарантія. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 99 244, 36 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч двісті сорок чотири гривні 36 коп.) - 1 %. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію - 100 %).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт частини дорожнього покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води, ділянка на території Петрівського району Кіровоградської області» (код за ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28320, Україна, Кіровоградська область, Петрівський район, покриття дороги сполученням с. Зелене – м. Жовті Води.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 15:00 |
Оголошення про проведення відкритих торгів кап.рем.дороги с.Зелене м.Жовті Води.doc | |
13 липня 2020 15:00 |
Додаток 5 про субпідрядників.doc | |
13 липня 2020 15:00 |
Додаток 4 Форма тендерна пропозиція.doc | |
13 липня 2020 15:00 |
Додаток 3 проект договору.doc | |
13 липня 2020 15:00 |
Додаток 2 Технічна характеристика.rtf | |
13 липня 2020 15:00 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc | |
13 липня 2020 15:00 |
Тенд. докум. кап.рем.дороги с.Зелене м.Жовті Води.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
7 433 403,26
UAH з ПДВ
|
7 433 403,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проммонтажбуд" |
9 291 974,40
UAH з ПДВ
|
9 291 974,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРАКА" |
9 626 702,53
UAH з ПДВ
|
9 626 702,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПФ |
9 914 232,00
UAH з ПДВ
|
9 914 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" #13767430 |
Відхилено |
7 433 403,26
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 17:40
|
ТОВ "Проммонтажбуд" #32263924 |
Відхилено |
9 291 974,40
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 11:04
|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Переможець |
9 626 702,53
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 14:08
|
ДУ 3 по зеленій продовження дії на 2022 рік.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2022 12:47
|
ДУ 2 по зеленій продовження дії на 2022 рік.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 15:08
|
ДУ по зеленій.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 16:50
|
Договір | укладений |
28 серпня 2020 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити дію договору про закупівлю робіт від 28 серпня 2020 року № 1 (ідентифікатор закупівлі: № UA-2020-07-13-005078-c), (далі – Договір), до 31 грудня 2021 року та викласти пункт 18.2. розділу 18 у наступній редакції «18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.12.2021 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із завершенням бюджетного 2022 року Сторони домовились продовжити дію Договору до 31 грудня 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |