Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій лазерний)
Очікувана вартість
695 700,00 UAH
UA-2020-07-13-005053-c ef23b14047d245f4bf8d4f4897cfc316
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Шиба

+380678545495 shyba1982r@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Маріанна Шиба
+380678545495
shyba1982r@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 14:47
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 14:47
Початок аукціону: 09 вересня 2020 14:48
Очікувана вартість: 695 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 957,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій лазерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  02 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 17:45
Нова ТД 695 700.doc
31 серпня 2020 17:45
Оголошення.PDF
31 серпня 2020 17:45
Повідомлення.PDF
31 серпня 2020 17:45
Протокол.PDF
13 липня 2020 14:59
Оголошення 695.PDF
13 липня 2020 14:59
Нова ТД 695 700.doc
31 серпня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 17:45
Нова ТД 695 700.doc
31 серпня 2020 17:45
Оголошення.PDF
31 серпня 2020 17:45
Повідомлення.PDF
31 серпня 2020 17:45
Протокол.PDF
13 липня 2020 14:59
Оголошення 695.PDF
13 липня 2020 14:59
Нова ТД 695 700.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-13-005053-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт", Код ЄДРПОУ:30162314
Дата подання: 18 липня 2020 14:50
Дискриминаційні вимоги
Шановний Замовнику! Згідно з Додатком 1 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі містить наступні дискримінаційні характеристики:
1) Споживана потужність в режим очікування 37 В;
2) Споживана потужність в режим безперервного друкування 313 В;
3) «Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері.»; - В кожного принтера своя специфіка заправки і Замовник не мав права, встановлювати вимоги до однієї конкретної моделі/модельного ряду.
Дані характеристики відповідають лише одному товару і відповідно одному виробнику, а саме моделі: Xerox WC3025NI.
Що є дискримінаційною вимогою, так як згідно практики Антимонопольного комітету України, встановленим Замовником характеристикам повинні відповідати два і більше виробників.
Дані характеристики не дають Учасникам запропонувати еквіваленту товару, вимагаємо Замовника внести зміни до оголошення, в частині Додатку 1 Характеристики.
В свою чергу пропонуємо наступні:
1.споживана середня потужність в режимі безперевного друкування не повинна перевищувати 370 Вт
2. Споживана потужність в режим очікування не повинна перевищувати 45 Вт

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 09:24
Доброго дня . Відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 від 25.05.2015 (в редакції Закону 114-IX, ) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Швидкість друку - не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату Letter не можна важати дискримінаційно вимогою, оскільки, всі апарати які мають швидкість друку - не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату A4 будуть відповідати даній вимозі, щодо пониження максимального обсягу сторінок в місяць важаємо недоцільним так як чим більше кільсть закладена виробником тим краще апарат буде справлятися з критичними навантаженнями які можуть досягати до 15000 строрінок при пікових навантаженнях працівників, вимога щодо живлення в режимі очікавання так як і вимога «Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері» заявлені з метою економії бюджетних коштів, а саме середня заправка картриджа у Львові та області становить 90 грн. а придбання найдешевшого заміника низької якості починається від 200 грн., оригінального від 1000 грн. якщо принтера які будуть нам запропоновані будуть вимагати постійної заміни катриджа (або чіпа) і не буде можливості просто заправити катріджі це приведе до значних і необгрунтованих видатків бюджетних коштів в декілька разів.
Документи автора вимоги
Номер вимоги: UA-2020-07-13-005053-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 11 вересня 2020 15:48
Щодо неправомірного оголошення переможцем
Шановний Замовнику! Просимо та вимагаємо від Вас дотриматися в повній мірі усіх вимог законодавства про Публічні закупівлі та принципів їх здійснення. Вами було оголошено переможцем даної процедури закупівлі ФОП Мерцало С.М. , тендерна пропозиція якого має ряд невідповідностей умовам Тенденої документації, та мала бути відхилена відповідно до п.2.ч.1.ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Серед недоліків, через які тендерна пропозиція ФОП Мерцало С.М. мала бути дискваліфікована: 1) авторизаційний лист від виробника не містить вказівки на дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro; 2) Порушено форму Тендерної пропозиції – ФОП Мерцало С.М. учасником не зазначено повної назви учасника , як того вимагалося умовами тендерної документації.; 3) даний учасник надав аналогічний договір, специфікація до якого не має підпису та печатки покупця, таким чином документ не має юридичної сила та ФОП Мерцало С.М. не надав копії аналогічного договору (а фактично лише витяг ); 4) Не надано документу на підтвердження наявності матеріально-технічної бази для поставки товару, що є предметом закупівлі, а натомість надано довідку про наявність сервісного центру, що має обладнання для надання послуг з ремоту техніки.

Якщо останні два недоліки можуть бути виправлені учасником протягом 24 годин з моменту опублікування Замовником відповідного протоколу, то перші два під цю категорію не підпадають та є достатніми аргументами з точки зору Антимономольного комітету України для задоволення скарги щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Мерцало С.М.

Окрім того тендерна пропозиція ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" так само має невідповідності умовам тендерної пропозиції , серед яких : 1) авторизаційний лист від виробника не містить вказівки на дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro; 2) Документ «Тендерна пропозиція» не містить переліку документів всіх документів, які долучаються учасником процедури закупівлі; 3) не надано документу з калькуляцією (розрахунком) ціни за одиницю товару по найменуванню продукції.
Просимо і вимагаємо дотриматися принципів здійснення публічних закупівель та відхилити тендерної пропозиції учасників, які не відповідають умовам Тендерної документації. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися за захистом порушених прав та інтересів до АМКУ.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 10:50
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло вашу вимогу від 11.09.2020, та в межах компетенції повідомляє наступне.
Згідно вимоги ТОВ "ВС Технолоджі" авторизаційний лист від виробника не містить вказівки на дату оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Повідомляємо, що Учасником ФОП Мерцало Святославом Михайловиче на виконання вимог про те, що Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro надано лист Вих. № 5115/07 від 17.07.2020 для Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області № закупівлі UA-2020-07-13-005053-с, за предметом ДК 021:2015 30230000-0 “Компютерне обладнання”. Дату оголошення можна легко ідентифікувати посилаючись на сам № оголошення, який в своєму складі містить дату оголошення, а саме 13.07.2020, також дату оголошення можна перевірити зайшовши за вищенаведеним № на електронний майданчик Прозорро.
Щодо порушення форми Тендерної пропозиції – ФОП Мерцало С.М., оскільки учасником не зазначено повної назви учасника, як того вимагалося умовами тендерної документації. Учасником ФОП Мерцалом Святославом Михайловичем надано Тендерну пропозицію, згідно додатку № 2 до тендерної документації із зазначенням інформації про те, хто подав дану інформацію, а саме ФОП Мерцало С.М, адреси учасника, коду ЄДРПОУ , та іншої інформації.
Вважаємо, що дана обставини є такими, що не впливає на суть і зміст тендерної пропозиції і є малозначимими.
З приводу інших питань, порушених у вашій вимозі, повідомляємо, що Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області, дані обставини будуть взяті до уваги, відтак, замовник перегляне своє рішення з урахуванням обставин, про які зазначається у вашій вимозі, і прийме рішення згідно із Законом України “Про публічні закупівлі”.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-13-005053-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт", Код ЄДРПОУ:30162314
Дата подання: 24 липня 2020 14:12
Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Дочірнє підприємство «Орт-сервіс» товариства з обмеженою відповідальністю «Орт» 79018 м. Львів. вул. Залізнична 14a/5/8 Код ЄДРПОУ 30163214, Р/р UA103253210000026007053803939 МФО 325321 в ЗГРУ КБ “Приватбанку” м.Львова, e-mail kinah.68@i.ua № 1 від 24.07.2020 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Дочірнє підприємство «Орт-сервіс» товариство з обмеженою відповідальністю «Орт» (код ЄДРПОУ 30162314) Адреса: 79018, Львівська обл., місто Львів, вулиця Залізнична,будинок 14 А, блок 5 , квартира 8 Електронна пошта: kinah.68@i.ua телефон: (050)5869132 Замовник: Головне управління ПФУ у Львівській області Код ЄДРПОУ 13814885 Адреса: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 Електронна пошта: shyba1982r@gmail.com Тел. +380678545495 Процедура: Відкриті торги Інформація про закупівлю ID: ef23b14047d245f4bf8d4f4897cfc316 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-13-005053-c СКАРГА Щодо порушення замовником Порядку проведення процедури закупівлі Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-13-005053-c Дочірнє підприємство «Орт-сервіс» товариство з обмеженою відповідальністю «Орт» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері. В процесі підготовки тендерної пропозиції нами в тендерній документації виявлені дискримінаційні вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Предметом закупівлі є - «Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій лазерний)», за ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання, що зазначено у оголошенні та ТД. Відповідно до ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Оголошення про проведення Процедури закупівлі було оприлюднено - 13.07.2020 року. Згідно з інформацією розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-13-005053-c) кінцевим строком оскарження умов закупівлі є 25 липня 2020 00:00. Тендерна документація містить наступні дискримінаційні вимоги, а саме такі що відповідають лише одному конкретному виробнику та моделі: Xerox WC3025NI. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі містить наступні дискримінаційні характеристики лазерного принтера: 1) Споживана потужність в режим очікування 37 В; 2) Споживана потужність в режим безперервного друкування 313 В; 3) Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері; - В кожного принтера своя специфіка заправки і Замовник не мав права, встановлювати вимоги до однієї конкретної моделі. Вимога замовника Додаток 1 Технічне завдання: Вимоги до багатофункціонального пристрою лазерного: Характеристика Вимога Тип пристрою БФП (принтер/сканер/копір) Технологія друку лазерна Функціонал Друк, копіювання, сканування Тип друку Монохромний Пам'ять оперативна 128 МБ або більше Частота процесор 600 МГц або більше Швидкість друку Не менше ніж 20 сторінок за хвилину формату А4, не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату Letter Роздільна здатність друку Не менше ніж 600600 точок на дюйм, а в режимі підвищеної якості не менша ніж 12001200 точок на дюйм Час виходу першої сторінки при друці не більше 8,5 секунд Час виходу першої сторінки при копіюванні не більше 10 секунд Тип паперу від 76 x 127 мм до 216 x 356 мм, щільністю 60–163 г/м2 Операційні системи які підтримуються Microsoft Windows XP (32/64-bit), Windows Server 2003 (32/64-bit), Windows Vista (32/64-bit), Windows Server 2008 (32/64-bit), Windows Server 2008 R2, Windows 7 (32/64-bit), Windows 8 (32/64-bit), Linux, Mac OS X 10.5–10.9 або новіші Інтерфейс USB, Wi-Fi Витратні матеріали Картридж обсягом не менш ніж 1500 аркушів (5% покриття, А4) у комплекті Максимальний обсяг робіт, сторінок в місяць 15 000 або більше Роздільна здатність копіювання, точок на дюйм 600 х 600 Роздільна здатність сканування, точок на дюйм 600 х 600 Щільність матеріалу, г/кв. м 60 - 163 Ємність лотка подачі паперу 150 Ємність вихідного лотка 100 Споживана потужність в режим безперервного друкування не перевищувати 313 Вт Споживана потужність в режим очікування не перевищувати 37 Вт Гарантійний термін Не менше 12 міс Дані характеристики переписані з технічних характеристик: Xerox WC3025NI. З такими споживчими потужностями лазерних пристроїв, які вимагаються Замовником не існує. На ринку є струменеві принтери з даними характеристиками, але так як Замовник вимагає саме лазерний, пропонуємо в становити діапазон ватності пристрою. Дані характеристики не дають Учасникам запропонувати еквіваленту товару, вимагаємо Замовника внести зміни до оголошення, в частині Додатку 1 Характеристики. В свою чергу пропонуємо наступні: 1.споживана середня потужність в режимі безперервного друкування не повинна перевищувати 370 Вт; 2. Споживана потужність в режим очікування не повинна перевищувати 45 Вт; Обгрунтування Замовника щодо економії коштів, не доцільна, так як ватність більша на 57 Вт чи 8 Вт, не дає змоги економити кошти. Зазначена умова щодо чітких характеристик принтеру Xerox WC3025NI Документації порушує вимоги статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) в контексті можливості надання еквіваленту товару. Тобто Споживана потужність в режим очікування 37 Вт, Споживана потужність в режим безперервного друкування 313 Вт, Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері; - Замовник не мав права, встановлювати вимоги до однієї конкретної моделі. Відповідати даним характеристикам можливо лише принтером торгівельної марки Xerox. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні вимоги Замовника (додаток 1) не містять стандартних характеристик товару, а прописані таким чином, що надання еквіваленту взагалі неможливе, наприклад: 1)Споживана потужність в режим очікування 37 Вт; 2) Споживана потужність в режим безперервного друкування 313 Вт; 3) Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері; Сукупність вищезазначених технічних вимог прописана таким чином, що унеможливлює підбір аналогів (навіть кращих по параметрах). Документація містить дискримінаційні вимоги, звужує коло учасників та позбавляє їх добросовісної конкуренції. Технічні характеристики товару прописані під конкретного виробника. Замовником навмисне встановлені такі вимоги для обмеження конкуренції та недопущення інших учасників до участі в тендері. Враховуючи вищезазначене, технічні вимоги мають бути зміненими та приведені у відповідність до вимог статті 22 Закону. В порушення вимог Закону Документація взагалі не містить виразу "або еквівалент", тобто право на надання еквіваленту в учасників відсутнє. Разом з цим, Документацією передбачено, що не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам Документації. За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути вказані невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині. Згідно практики колегій Антимонопольного комітету України: 1) Рішення від 13.03.2020 №4826, 2) Рішення від 12.04.2019 № 4477, 3) Рішення від 18.07.2019 № 9684, 4) Рішення від 13.03.2020№4845, 5) Рішення від 28.03.2019 № 3651 та ін. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону. Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30, 32 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині Тендерної документації. 3. Зобов'язати Головне управління ПФУ у Львівській області внести зміни до тендерної документації у процедурі закупівлі " ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-13-005053-c, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. З повагою, Директор ________________________ Кінах А.Б.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 12:09
рішення від 28.07.2020 № 14529+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 12:08
рішення від 20.08.2020 №15872 .pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 22:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 15872-р/пк-пз від 20.08.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Головним упрвлінням Пенсійного фонду України у Львівській області внесено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі: “Комп’ютерне обладнання” (багатофункціональний пристрій лазерний).ДК 021:2015: 30230000-0
Дата виконання рішення замовником: 31 серпня 2020 17:58

Документи подані скаржником

24 липня 2020 14:09
Скарга АМКУ.pdf
24 липня 2020 14:09
Скарга АМКУ.docx

Документи подані замовником

31 серпня 2020 17:58
Нова ТД 695 700.doc
31 серпня 2020 17:58
Оголошення.PDF
31 серпня 2020 17:58
Повідомлення.PDF
31 серпня 2020 17:58
Протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 560 001,60
UAH з ПДВ
560 001,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мерцало Святослав Михайлович 679 800,00
UAH з ПДВ
679 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" 694 080,00
UAH з ПДВ
680 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 12:25
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:24
9 Калькуляція.pdf
08 вересня 2020 12:24
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 вересня 2020 12:24
3 ОПИС до Статуту Копія.pdf
08 вересня 2020 12:24
2 Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
08 вересня 2020 12:24
13 M137fnw.pdf
08 вересня 2020 12:24
13 HP Laser MFP 135.pdf
08 вересня 2020 12:24
10 ЛИСТ-ЗГОДА Степанюк.pdf
08 вересня 2020 12:24
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:43
Стаття 17.pdf
16 вересня 2020 16:43
public_doc (5).pdf
16 вересня 2020 16:43
Довідка_20240391180850337508.pdf
16 вересня 2020 16:43
public_doc (5).p7s
16 вересня 2020 16:43
Довідка_20240391180850337508.pdf.p7s
15 вересня 2020 13:48
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:38
Копія договору.pdf
07 вересня 2020 17:42
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:38
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 17:38
Стаття 17.pdf
07 вересня 2020 17:38
Технічні вимоги.pdf
07 вересня 2020 17:38
Розрахунок вартості.pdf
07 вересня 2020 17:38
Пропозиція.pdf
07 вересня 2020 17:38
Копія договору.pdf
07 вересня 2020 17:37
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 17:16
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:04
Дов.ст.17.pdf
04 вересня 2020 17:04
Копія виписки Ортсервіс.pdf
04 вересня 2020 16:59
Дов75УАПДАП_5.jpg
04 вересня 2020 16:59
Дов75УАПДАП_4.jpg
04 вересня 2020 16:59
Дов75УАПДАП_3.jpg
04 вересня 2020 16:59
Дов75УАПДАП_2.jpg
04 вересня 2020 16:59
Дов75УАПДАП_1.jpg
04 вересня 2020 16:59
ЗгОПД.pdf
04 вересня 2020 16:52
Дог209 УАІ.pdf
04 вересня 2020 16:52
Дог209 УАІ.pdf
04 вересня 2020 16:52
Відом про учас.pdf
04 вересня 2020 16:52
Дов про МТБ.pdf
04 вересня 2020 16:52
Дов про прац.pdf
04 вересня 2020 16:46
Дов.вик.анал.дог.pdf
04 вересня 2020 16:40
Pantum M6500 series_UA.pdf
04 вересня 2020 16:40
Проект дог.pdf
04 вересня 2020 16:40
Техвимоги.pdf
04 вересня 2020 16:40
Тендпропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

ФОП Мерцало Святослав Михайлович

ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Відхилено 560 001,60
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 17:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Мерцало Святослав Михайлович
#2884417791
Рішення скасоване 679 800,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 10:56
ФОП Мерцало Святослав Михайлович
#2884417791
Переможець 679 800,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 10:59

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

10 вересня 2020 17:11
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:09
328.PDF
09 вересня 2020 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 16 ч. 1 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області просить повідомляє про невідповідності у документах ФОП Мерцала С.М, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: відповідно до п 5.1. Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у вигляді довідки, складеної в довільній формі); - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі); - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у вигляді довідки, складеної в довільній формі); На підтвердження вищенаведених критеріїв Учасник ФОП Мерцалом С.М надано : - Документ про матеріально-технічну базу pdf; - Копію Договір від 17.01.2020 № 33 pdf; Однак, учасник ФОП Мерцало С.М надав аналогічний договір, специфікація до якого не має підпису та печатки покупця, а також, не зазначено на додатку до договору № договору та дату, довідка про наявність матеріально-технінчної бази містить лише інформацію про наявність сервісного центру, проте немає переліку матеріально-технічної бази. Відтак, просимо надати копії додатків до договору, які є належним чином оформленні (додаток та специфікація до договору № 33 від 17.01.2020), та більш детальну довідку про матеріально-технічну базу, із переліком майна . Відповідно до Закону України ”Про публічні закупівлі” учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити дані невідповідності. У разі, якщо учасник не виправить вищезазначених невідповідностей, відповідно до п. 1 ч. 1. ст.31 Закону України ”Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме, у разі, якщо учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мерцало Святослав Михайлович
#2884417791
679 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:26
договір принтери.PDF укладений
28 вересня 2020 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 679 800,00
UAH