Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-07-13-004644-c 8a1e78a808754496912f111eda90c605
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Шульга

+380535421603 gaorn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ ГАДЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38319385
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч , вул. Гетьманська, 31
Контактна особа: Альона Шульга
+380535421603
gaorn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:48
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія: орган державної влади зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Умови забезпечення тендерної пропозиції: викладені в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 комплект
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяцький район, вул. Гетьманська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставленого товару, на підставі накладної протягом 7 (семи) робочих днів. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 14:39
Електронний підпис
13 липня 2020 14:37
ТД_шкiльнi_меблi.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги не по ГОСТ
Дата подання: 14 липня 2020 09:34
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:48
Шановний Замовник, згідно ваших технічних вимог (рухомий елемент стільниці можна фіксувати під кутом 0/6/16) та наданого зображення до столу учнівського можна зробити висновок, що опускатись і підніматись має передній край стільниці. Це вірно? Зверніть увагу, що згідно Наказу МОН №143 від 07.02.2020 року, столи учнівські повинні відповідати ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79). В п. 2.3. ГОСТ 11015-93 чітко вказано, що "при переводі стільниці в нахилене положення висота края стільниці, ближнього до учня, не повинна змінюватись більше ніж на 10 мм". Змінювати кут регулювання ближньої сторони стільниці від 0° до 16° і не відхилитись від 10 мм неможливо. Таким чином, ваші вимоги до столу суперечать ГОСТ 11015-93. Щоб стіл відповідав ГОСТ 11015-93, кут нахилу стільниці повинен регулюватись шляхом підняття і опускання саме дальньої частини стільниці, а ближня частина стільниці повинна бути у фіксованому положені. Вимагаємо змінити технічні вимоги згідно ГОСТ 11015-93 та Наказу МОН №143 від 07.02.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Щодо першого питання. У столі учнівському буде підійматись та опускатись передній край стільниці.
Щодо другого питання. Учасником не зазначено, в якій саме частині технічне завдання Замовника не відповідає ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Крім того, повідомляємо, ГОСТ 11015-93 не містить поділу стільниці на дальну і ближню частину, а тому Ваші вимоги не підлягають задоволенню.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-13-004644-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”, Код ЄДРПОУ:25464410
Дата подання: 17 серпня 2020 17:05
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2020 22:19
рішення від 20.08.2020 № 15857.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 22:19
інформація про перенесення розгляду скарги № 14372.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 14:59
рішення від 15.09.2020 № 17358.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 22:16
Номер скарги: UA-2020-07-13-004644-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”, Код ЄДРПОУ:25464410
Скарга на дії замовника
Скарга на дії замовника
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 22:57
Скарга UA-2020-07-13-004644-c
17 серпня 2020 22:57
Скарга UA-2020-07-13-004644-c.docx

Документи подані замовником

26 серпня 2020 14:52
відповідь амку.docx
26 серпня 2020 14:52
відповідь амку.pdf
15 вересня 2020 15:19
рішення від 09.09.2020 №16961 .pdf
15 вересня 2020 15:19
лист.jpg

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 23:42
Скарга UA-2020-07-13-004644-c

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 226 944,00
UAH
226 944,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГПОСТАЧ-ПЛЮС" 350 520,00
UAH
350 520,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
28 липня 2020 17:08
Електронний підпис
28 липня 2020 17:07
Архів з фото.rar
28 липня 2020 16:49
Електронний підпис
28 липня 2020 16:48
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ "ТОРГПОСТАЧ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Відхилено
226 944,00
UAH
04 серпня 2020 15:10
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 липня 2020 00:00
ТОВ "ТОРГПОСТАЧ-ПЛЮС"
#41118765
Переможець 350 520,00
UAH
07 серпня 2020 13:59

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

04 серпня 2020 15:10
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:08
002.jpg
04 серпня 2020 15:08
001.jpg
29 липня 2020 12:10
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГПОСТАЧ-ПЛЮС"
#41118765
350 520,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 16:02
договор 300.pdf укладений
22 вересня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:36
протокол 322.jpg укладений
31 грудня 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 16:19
ду 1 дог.300.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 300
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 350 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 420,00 UAH)