Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пелети з лузги соняшника
Очікувана вартість
347 520,00 UAH
UA-2020-07-13-004140-c 23ef9f6bb29748418e4830ca3b0f14b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Громенко

+380500496499 o.shovkyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039296
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1
Контактна особа: Тетяна Громенко
+380500496499
o.shovkyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 14:57
Очікувана вартість: 347 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 737,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Пелети з лузги соняшника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
204.4 тонни
Пелети з лузги соняшника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85320, Україна, Донецька область, Мирноград, ЗОШ 5, ЗОШ № 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником за рахунок коштів міського бюджету, шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 10 робочих днів з моменту одержання товару за цінами згідно видаткових накладних при наявності коштів на рахунках Замовника, відкритих в ДКСУ, м. Київ. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:05
проект договору Додаток 4.docx
13 липня 2020 16:05
ТД_ пелети з лузги соняшника_2020.doc
13 липня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:05
проект договору Додаток 4.docx
13 липня 2020 16:05
ТД_ пелети з лузги соняшника_2020.doc
13 липня 2020 14:08
ТД_ пелети з лузги соняшника_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення
Дата подання: 18 липня 2020 11:45
Дата відповіді: 20 липня 2020 16:36
На підставі ч.1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємося до Замовника за роз’ясненнями стосовно тендерної документації. Згідно п. 4.3. Розділу «Загальні положення» Тендерної документації «(у зв’язку з відсутністю складських приміщень та місця зберігання, поставка товару повинна відбуватися партіями за заявкою Замовника, розвантаження та доставка товару за рахунок Учасника.)». З метою обчислення питомої ваги транспортних витрат в структурі собівартості товару і формування ціни тендерної пропозиції просимо надати роз’яснення, якими партіями повинен поставлятися товар (у тоннах або кілограмах). Згідно п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати «виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість)», причому дата видачі вищевказаних документів повинна бути не раніше, ніж один місяць до дати публікації оголошення цієї закупівлі. Але згідно з п.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України листом від 16.01.2020 р. № 3304-04/2361-06 і Міністерство юстиції України листом від 02.01.2020 р. № 81/28294-26-19/8.4.1 надали інформацію, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є відкритим єдиним державним реєстром з вільним доступом. Також відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Податкового Кодексу України з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та власному офіційному веб-сайті: дані з Реєстру платників ПДВ із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ; інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації. Тобто Замовник має змогу в будь-який час самостійно переконатися в статусі платника ПДВ учасника і отримати актуальні дані про учасника з відкритого єдиного державного реєстру з вільним доступом Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. На підставі вищевикладеного просимо привести Тендерну документацію у відповідність з діючим законодавством, а саме видалити вимогу стосовно того, що дата видачі витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість) і виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань повинна бути не раніше, ніж один місяць до дати публікації оголошення цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановні учасники! Дякуємо за Ваше запитання. По першому питанню: поставка товару у відповідності до умов тендерної документації здійснюється у кількості та у терміни згідно графіку доставки Замовника. В залежності від погодних умов фактична потреба може змінюватись, відповідно графік та кількість доставки за адресою узгоджується Замовником. Орієнтована поставка товару за місяцями складає:
Жовтень 2020 – 59,2 т
Листопад 2020 – 70,8 т
Грудень – 2020 – 74,4 т

Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру затверджений наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794, (далі – Порядок). Зазначений Порядок встановлює механізм надання відомостей з Єдиного державного реєстру з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Згідно з пунктом 7 розділу І Порядку відомості, що містяться в Єдиного державного реєстру,надаються:
1) у паперовій формі державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у вигляді:
витягу;
довідки;
виписки;
2) в електронній формі:
державним реєстратором через Реєстраційний портал (http://rp.irc.gov.ua/home) у вигляді виписки, витягу та довідки, засвідчених його електронним цифровим підписом;
програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру (https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr) у вигляді виписки щодо юридичної особи; витягу та довідки; доступу до відомостей з Єдиного державного реєстру;
у форматі бази даних або в іншому форматі відповідно до договору між технічним адміністратором та бюро кредитних історій або банком.
Враховуючи викладене, вносити зміни до документації є недоцільно.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-13-004140-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГУРІНА КРІСТІНА ПАВЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3500201604
Дата подання: 11 серпня 2020 16:58
Неправомірне рішення Замовника, щодо визнання переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРА-П»
13.07.2020 рішенням тендерного комітету Відділу освіти Мирноградської міської ради Донецької області (далі – Замовник) затверджено Тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 – 03110000-5 сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (пелети з лузги соняшника) (далі – Тендерна документація). Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-13-004140-c оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням www.prozorro.gov.ua. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Отже, скарга на дії (бездіяльність) Замовника подається у порядку та в межах строків, встановлених ст. 18 Закону. Відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (ч. 9 ст. 29 Закону). За положеннями ч. 11 ст. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Протоколом № 111 (рішення про обрання переможця від 06.08.2020) було ухвалено рішення про визнання переможцем процедури закупівлі відкритих торгів ДК 021:2015 (СРV 2008) 03110000-5 сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (пелети з лузги соняшника) Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРА-П». Надано Товариству з обмеженою відповідальністю «ТЕТРА-П» повідомлення про намір укласти договір на загальну вартість 301 387,20 грн з ПДВ. Скаржник не погоджується з таким рішенням, вважає, що Замовник після оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРА-П» неправомірно визнав його переможцем за наявності підстав для відхилення такої тендерної пропозиції, внаслідок чого не було розглянуто наступні за чергою тендерні пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, в тому числі й тендерну пропозицію скаржника. Уважно вивчивши тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі відкритих торгів ТОВ «ТЕТРА-П» було виявлено аналогічні невідповідності тендерній документації, які стали підставою для відхилення пропозиції ТОВ «МЕТРАНС» як найбільш економічно вигідної, а також інші невідповідності, які зобов’язують замовника прийняти рішення про відхилення такої пропозиції. Стосовно невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТРА-П» вимогам тендерної документації зазначаємо наступне: Так, Додаток 2 до Тендерної документації визначає Кваліфікаційні критерії до учасників, у яких, зокрема, містяться вимоги щодо документів, які повинен надати учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (довідка в довільній формі). Пунктом 1.2. Кваліфікаційних критеріїв передбачено, що для документального підтвердження наявності складу (або майданчика, або площадки) для зберігання товару необхідно надати договір оренди або користування (якщо учасник користується ним на договірних засадах) або свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (якщо учасник є власником цього майна). Для документального підтвердження наявності в учасника вантажного автомобілю, яким буде постачатися товар, необхідно надати договір оренди або договір з надання відповідних послуг, що містить інформацію про марку та реєстраційний номер транспортного засобу (якщо учасник користується ним на договірних засадах) або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (якщо ця техніка належить учаснику на праві власності). В складі своєї тендерної пропозиції переможець ТОВ «ТЕТРА-П» на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надав довідку, у якій зазначено про наявність наступної матеріально-технічної бази: Виробничий майданчик (на правах оренди 200 кв.м) 1 Договір оренди № б/н від 05/02/20 Приміщення складу №2 (на правах оренди 200 кв.м.) 1 Договір оренди № б/н від 05/02/20 Офісне приміщення, (на правах оренди 50 кв.м.) 1 Договір оренди № б/н від 05/02/20 Договір про надання транспортних послуг Автопарк Договір № 05-02/20 від 05/02/20 СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ СІДЛОВИЙ ТЯГАЧ-Е, марки RENAULT+ ЗАГАЛЬНИЙ НАПІВПРИЧІП Н/ПР-БОРТОВ-Е, марки KOGEL Договір оренди транспортних засобів 1+1 Договір № б/н від 30.01.2020 Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції визначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, де, зокрема, зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) з накладанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) та завантаження файлів, які повинні містити наступні документи та інформацію (згідно з переліком). При цьому у Примітках зазначено, що усі документи (за винятком оригіналів документів, виданих іншими установами), повинні бути завірені Учасником). Аналізуючи інформацію та документи, які викладені учасником закупівлі у складі тендерної документації, вбачається, що учасником ТОВ «ТЕТРА-П» на підтвердження відповідності вказаному критерію було надано відскановані з копії Договір оренди транспортних засобів № б/н від 30.01.2020, Акт передачі-приймання транспортних засобів від 30.01.2020. Так само, у підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказаним Товариством було надано відскановані з копії цивільно-правові договори з водієм та вантажниками. Саме надання копій документів, тоді як вимагалося надання сканованих з оригіналів документів, стало однією з підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Метранс» (протокол № 107, рішення відхилення учасника від 31.07.2020), у той час як за наявності такої ж невідповідності у документах іншого учасника – ТОВ «ТЕТРА-П» Замовник не відхилив пропозицію останнього та визнав його переможцем, чим порушив визначений ст.5 Закону принцип недискримінації учасників та забезпечення рівного ставлення до них. Крім цього, пунктом 2.1. Додатку 2 до тендерної документації встановлена необхідність надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про наявність водія та не менш ніж двох працівників для забезпечення своєчасного навантаження та розвантаження товару, що буде постачатися за договором. До довідки Учасник повинен додати накази або витяги з наказів про призначення (на штатних працівників чи сумісників) або копії договорів (на залучених осіб) на осіб, зазначених у довідці. У Довідці ТОВ «ТЕТРА-П» про наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід від 27.07.2020 зазначений зовсім інший предмет закупівлі – код ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Брекети паливні дубові), що не відповідає предмету закупівлі у даних торгах (ДК 021:2015 – 03110000-5 сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (пелети з лузги соняшника). Так само, у порушення вимог Інструкції з підготовки тендерної пропозиції для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, наведених учасником у Довідці ТОВ «ТЕТРА-П» від 27.07.2020, зокрема, на використання персональних даних Кравченко С.В., Гудіна П.Є., Гаркас А.С. Надання учасником ТОВ Метранс листа - згоди без інформації, хто саме надає лист згоду, стало однією з підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Метранс» (протокол № 107, рішення відхилення учасника від 31.07.2020), у той час як за відсутності листів-згоди щодо використання персональних даних громадян Кравченко С.В., Гудіна П.Є., Гаркас А.С. у документах іншого учасника – ТОВ «ТЕТРА П» Замовник не відхилив пропозицію останнього та визнав його переможцем, чим порушив визначений ст. 5 Закону принцип недискримінації учасників та забезпечення рівного ставлення до них. Крім того, у складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання Довідки в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів (не менше 2 договорів) з аналогічним товаром. Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договору; найменування та обсяг товару, поставленого згідно договору; повне найменування підприємства (організації, установи), для якої здійснювались поставки товару, його код за ЄДРПОУ, із зазначенням її адреси, прізвище, ім'я та по батькові контактної особи та контактного номеру телефону. Для підтвердження інформації, наданої в цій довідці, необхідно надати аналогічні договори, інформація про які наведена в довідці, видаткові накладні, що підтверджують отримання товару покупцем згідно даних договорів, та листи – відгуки від контрагентів, про виконання даних договорів. Проте, учасником ТОВ «ТЕТРА-П» до Договору № 02|03|20 від 02.03.2020 у порушення вимог тендерної документації не надано первинних документів (видаткових накладних), що підтверджують отримання товару покупцем та факт наявності господарської операції. Тобто, надана документація до договору не відповідає вимогам самого ж Замовника щодо підтвердження повного виконання аналогічних договорів. Також, ТОВ «ТЕТРА-П» у складі своєї тендерної пропозиції було надано лист-гарантію про дотримання учасником норм чинного законодавства України щодо санкцій від 20.07.2020, у якому зазначено про те, що учасник перебуває на загальній системі оподаткування. При цьому у підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (довідка від 27.07.2020) учасник надає копію Договору оренди транспортних засобів № б/н від 30.01.2020, відповідно до якого ФОП Арсієнко Карина Петрівна (код 3265203924) надала послуги ТОВ «ТЕТРА-П», а саме: передала в тимчасове користування транспортні засоби Спеціалізований вантажний сідловий тягач-Е марки RENAULT та загальний напівпричіп Н/ПР бортовий-Е марки KOGEL. У відкритих джерелах, які є вільними у доступі, зокрема, у Реєстрі платників єдиного податку (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod) міститься інформація щодо системи оподаткування ФОП Арсінко К.П., відповідно до якої вказаний суб’єкт господарювання перебуває на спрощеній системі оподаткування з 01.07.2016 на 2 групі за ставкою податку 20 %. При цьому, серед видів господарської діяльності за кодом КВЕД відсутні такі, що надають право вказаному суб’єкту господарювання надавати в оренду власний транспорт. Відповідно до положень підпункту 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень. За таких обставин, ФОП Арсієнко К.П., перебуваючи на єдиному податку 2 групи, не мала права і не могла передавати в оренду перелічені вище транспортні засоби ТОВ «Тетра-П», який перебуває на загальній системі оподаткування та не є платником єдиного податку. Відповідно до п. 1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників (Додаток 2 до тендерної документації) для документального підтвердження наявності у учасника вантажного автомобілю, яким буде постачатися товар, необхідно надати договір оренди або договір з надання відповідних послуг, що містить інформацію про марку та реєстраційний номер транспортного засобу (якщо учасник користується ним на договірних засадах) або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (якщо ця техніка належить учаснику на праві власності). Отже, на наше переконання, до Договору оренди транспортних засобів № б/н від 30.01.2020 з ФОП Арсієнко Карина Петрівна (код 3265203924) було внесено завідомо неправдиві відомості в частині передання в тимчасове користування транспортних засобів з метою отримання перемоги у торгах, а сам договір містить ознаки фіктивності. Вказане свідчить про невідповідність переможця торгів пункту 1.2. Кваліфікаційних критеріїв у частині надання документального підтвердження наявності у учасника вантажного автомобілю, яким буде постачатися товар. Виходячи з наведеного, на наше обґрунтоване переконання, ТОВ «ТЕТРА-П» не підтвердило документально наявність матеріально-технічної бази, досвіду виконання аналогічних договорів, не виконало інших умов тендерної документації, наведених у скарзі, а отже, його тендерна документація повинна була бути відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. На підставі викладеного, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі відкритих торгів ДК 021:2015 (СРV 2008) 03110000-5 сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (пелети з лузги соняшника) Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРА-П», оформлене Протоколом від 06.08.2020. 3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРА-П». 4. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 22:48
рішення від 13.08.2020 № 15497.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 22:47
рішення від 09.09.2020 № 16956.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16956-р/пк-пз від 09.09.2020. Скасувати рішення тендерного комітету (протокол № 111 рішення обрання переможця від 06.08.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕТРА-П» за процедурою закупівлі : ДК 021:2015 (CPV 2008) 03110000-5 сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (пелети з лузги соняшника)
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2020 14:21

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

18 серпня 2020 08:51
пояснення пелети.pdf
16 вересня 2020 14:21
протокол 124.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕТРАНС 306 600,00
UAH з ПДВ
301 387,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРА-П" 315 389,20
UAH з ПДВ
301 387,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОГОРІЛЬЧУК ДАНІІЛ СЕРГІЙОВИЧ" 347 480,00
UAH з ПДВ
302 524,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУРІНА КРІСТІНА ПАВЛІВНА" 347 480,00
UAH з ПДВ
347 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 17:57
Електронний підпис
25 липня 2020 17:49
34 проект догвору.pdf
25 липня 2020 17:49
30_Довiдка_про_санкцii.pdf
25 липня 2020 17:49
24 справка банк.pdf
25 липня 2020 17:49
20 Документ_ЄДР_1006946839.zip
25 липня 2020 17:49
19 копия Устава.pdf
25 липня 2020 17:49
17 протокол подписант.PDF
25 липня 2020 17:49
16_Довiдка_ст._17.pdf
25 липня 2020 17:49
15_тех_специфiкацiя.pdf
25 липня 2020 17:49
13 Відгук Маяки.pdf
25 липня 2020 17:48
10 відгук Славянск.pdf
25 липня 2020 17:48
7_Довiдка_аналог_дог..pdf
25 липня 2020 17:48
5_Довiдка_працiвники.pdf
25 липня 2020 17:48
2_довiдка_МТБ.pdf
25 липня 2020 17:48
1_ТП.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 22:16
Електронний підпис
30 вересня 2020 22:05
Довідка МВС.pdf
30 вересня 2020 22:05
5._Iнформацiйна_довiдка.PDF
30 вересня 2020 22:05
Довiдка_про_лiцензiю.PDF
21 вересня 2020 20:33
Електронний підпис
28 липня 2020 23:34
Електронний підпис
28 липня 2020 23:32
3. Технiчне завдання.PDF
28 липня 2020 23:32
7-2. Гарантійні листи.pdf
28 липня 2020 23:32
4. Проект договору.PDF
28 липня 2020 23:32
2-Виписка з EДР.PDF
28 липня 2020 23:32
10.1-Опис.PDF
28 липня 2020 23:32
12-Копія паспорт.PDF
28 липня 2020 23:32
10-Статут.PDF
28 липня 2020 23:32
9-Рiшення Засновника.PDF
28 липня 2020 23:32
8-Наказ 1-К.PDF
28 липня 2020 23:32
13-IПН.PDF
28 липня 2020 23:32
7-3. Рішення учасника.pdf
28 липня 2020 23:32
1-Витяг з ЄДР 26.07.2020.PDF

Публічні документи

23 липня 2020 11:44
Електронний підпис
23 липня 2020 11:41
аналог.дог8.jpg
23 липня 2020 11:41
аналог.дог7.jpg
23 липня 2020 11:41
аналог.дог6.jpg
23 липня 2020 11:41
аналог.дог5.jpg
23 липня 2020 11:41
аналог.дог4.jpg
23 липня 2020 11:41
аналог.дог2.jpg
23 липня 2020 11:41
аналог.дог1.jpg
23 липня 2020 11:41
аналог.дог.3.jpg
23 липня 2020 11:41
дог.обладн4.jpg
23 липня 2020 11:41
дог.обладн3.jpg
23 липня 2020 11:41
дог.обладн2.jpg
23 липня 2020 11:41
дог.обладн1.jpg
23 липня 2020 11:41
дог.оренди4.jpg
23 липня 2020 11:41
дог.оренди3.jpg
23 липня 2020 11:41
дог.оренди1.jpg
23 липня 2020 11:41
длг.оренди2.jpg
23 липня 2020 11:41
гарантійний лист.jpg
23 липня 2020 11:41
тендерна пропозиція.jpg
23 липня 2020 11:41
лист згода.jpg
23 липня 2020 11:41
Документ_ЄДР_1006917258.zip
23 липня 2020 11:41
сертификат пелет.jpg
23 липня 2020 11:41
протокол гранула 2.jpg
23 липня 2020 11:41
протокол гранула 1.jpg
23 липня 2020 11:41
3338101730_3338101730_DU200408112255.ZS2

Публічні документи

28 липня 2020 16:27
Електронний підпис
28 липня 2020 16:26
Довідки.PDF
28 липня 2020 16:26
Працівники.pdf
28 липня 2020 16:26
Довідки банку.pdf
28 липня 2020 16:26
Тех.вимоги.PDF
28 липня 2020 16:26
Аналогічні договори.PDF
28 липня 2020 16:26
Обладнання.pdf
28 липня 2020 16:26
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕТРАНС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРА-П"

ФОП "ПОГОРІЛЬЧУК ДАНІІЛ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "ГУРІНА КРІСТІНА ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МЕТРАНС
#41039123
Рішення скасоване 301 387,19
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРА-П"
#43461163
Рішення скасоване 301 387,20
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:09
ТОВ МЕТРАНС
#41039123
Відхилено 301 387,19
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРА-П"
#43461163
Переможець 301 387,20
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 10:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 08:25

Документи

16 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону Відповідно до тендерної документації Додаток 2 п.3.п.п 3.2. Для підтвердження інформації, наданої в цій довідці, надати аналогічні договори, інформація про які наведена в довідці, видаткові накладні, що підтверджують отримання товару покупцем згідно даних договорів, та листи – відгуки від контрагентів, про виконання даних договорів. У складі Пропозиції Переможця (файл 2-3. Довiдка про аналогічн. договiр.pdf) містяться наступні документи: - довідка про виконання аналогічних договорів, а саме: договір від 02.03.2020 № 02/03/20; договір від 05.03.2020 № 005/03/20; - договір від 02.03.2020 № 02/03/20, укладений з ТОВ "РАЙК"; - акт приймання-передачі від 16.03.2020 до договору від 02.03.2020 № 02/03/20. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня видаткова накладна до договору 02.03.2020 № 02/03/20. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно додати відсутні документи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТРА-П"
#43461163
301 387,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:47
дод уг розірвання к дог 367.pdf укладений
18 грудня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 08:26
договір 367 пелети.pdf укладений
07 жовтня 2020 08:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: у зв'язку з відсутностю потреби товара за взаємною згодою сторін