Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
79 211 997,00 UAH
UA-2020-07-13-004062-b 60be590993bd4712b2c23e6541312e33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:40
Очікувана вартість: 79 211 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 792 119,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 50 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг виконання робіт 1 шт. (роботи) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: просп. Металургів, 1, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51900, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт . Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 22:09
Електронний підпис
13 липня 2020 22:06
Додаток 5.doc
13 липня 2020 22:06
Додаток 4.doc
13 липня 2020 22:06
Додаток 3.doc
13 липня 2020 22:06
Додаток 2.doc
13 липня 2020 22:06
Додаток 1.doc
13 липня 2020 22:06
ТД реконструкція лівобережний парк_ сума 79.211.997_гарантия 50 тис.грн..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-08-000008 ● d5f99f4c888a4de482762f8d5dc5fa91
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 08.10.2020 № 47
м.Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 08.10.2020 № 47
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради UA-2020-07-13-004062-b 13.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: подано позов щодо оскарження висновку за результатами моніторину закупівлі «Реконструкція лівобережного парку КП КМР «Лівобережний парк» за адресою: просп. Металургів, 1 м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 - Реконструкція) (UA-2020-07-13-004062-b)
Дата публікації: 18 листопада 2020

Документи:

18 листопада 2020 14:09
SCAN0035.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД" 79 209 198,93
UAH з ПДВ
79 209 198,93
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Яхніна Наталія Володимирівна 79 211 997,00
UAH з ПДВ
79 211 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД"

ФОП Яхніна Наталія Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД"
#41485046
Переможець 79 209 198,93
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 13:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД"
#41485046
79 209 198,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 17:25
SCAN0265.PDF укладений
20 серпня 2020 17:17
SCAN0264.PDF укладений
20 серпня 2020 17:17
SCAN0263.PDF укладений
20 серпня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 14:43
SCAN0016.PDF укладений
12 листопада 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 15:00
SCAN0011.PDF зміни до договору
27 травня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 19:52
SCAN0068.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 16:08
SCAN0045.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 16:11
SCAN0267.PDF зміни до договору
08 вересня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 4.1. розділу IV Договору в наступній редакції: 4.1. Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт. Категорія - орган місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 970-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи факт збільшення кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 79`209`198 грн. 93 коп. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті дев’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 93 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 13 201 533,16 грн.), з них: На 2020 рік – 11 557 455 грн. 54 коп. (одинадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 54 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 926 242,59 грн.). На 2021 рік – 67 651 743 грн. 39 коп. (шістдесят сім мільйонів шістсот п’ятдесят одна тисяча сімсот сорок три гривні 39 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 11 275 290,57 грн.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 11 557 455 грн. 54 коп. (одинадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 54 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 926 242,59 грн.) за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 79`209`198 грн. 93 коп. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті дев’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 93 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 13 201 533,16 грн.), з них: На 2020 рік – 11 557 455 грн. 54 коп. (одинадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 54 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 926 242,59 грн.). На 2021 рік – 67 651 743 грн. 39 коп. (шістдесят сім мільйонів шістсот п’ятдесят одна тисяча сімсот сорок три гривні 39 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 11 275 290,57 грн.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 11 557 455 грн. 54 коп. (одинадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят сім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 54 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 926 242,59 грн.) за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 970-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи факт збільшення кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 79`209`198 грн. 93 коп. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті дев’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 93 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 13 201 533,16 грн.), з них: На 2020 рік – 14 099 951 грн. 73 коп. (чотирнадцять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 73 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 349 991,96 грн.). На 2021 рік – 65 109 247 грн. 20 коп. (шістдесят п’ять мільйонів сто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 10 851 541,20 грн.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 14 099 951 грн. 73 коп. (чотирнадцять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 73 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 349 991,96 грн.) за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 79`209`198 грн. 93 коп. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті дев’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 93 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 13 201 533,16 грн.), з них: На 2020 рік – 14 099 951 грн. 73 коп. (чотирнадцять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 73 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 349 991,96 грн.). На 2021 рік – 65 109 247 грн. 20 коп. (шістдесят п’ять мільйонів сто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 10 851 541,20 грн.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 14 099 951 грн. 73 коп. (чотирнадцять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 73 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 349 991,96 грн.) за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 970-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 79`209`198 грн. 93 коп. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті дев’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 93 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 13 201 533,16 грн.), з них: На 2020 рік – 14 099 951 грн. 73 коп. (чотирнадцять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 73 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 349 991,96 грн.). На 2021 рік – 65 109 247 грн. 20 коп. (шістдесят п’ять мільйонів сто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 10 851 541,20 грн.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить – 65 109 247 грн. 20 коп. (шістдесят п’ять мільйонів сто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 10 851 541,20 грн.) за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 79`209`198 грн. 93 коп. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті дев’ять тисяч сто дев’яносто вісім гривень 93 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 13 201 533,16 грн.), з них: На 2020 рік – 14 099 951 грн. 73 коп. (чотирнадцять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна гривня 73 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 2 349 991,96 грн.). На 2021 рік – 65 109 247 грн. 20 коп. (шістдесят п’ять мільйонів сто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 10 851 541,20 грн.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить – 65 109 247 грн. 20 коп. (шістдесят п’ять мільйонів сто дев’ять тисяч двісті сорок сім гривень 20 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 10 851 541,20 грн.) за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 970-20 від 20 серпня 2020 року в новій редакції, що додається. 4. Викласти р/р Замовника у новій редакції..
Номер договору про закупівлю: 970-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 61 812 078,99
UAH (в тому числі ПДВ 10 302 013,16 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку із проведенням коригування проектно-кошторисної документації по даному об’єкту, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір № 970-20 від 20 серпня 2020 року, - вважати договір розірваним за згодою сторін. Роботи, які виконані за цим договором вважаються виконаними Підрядником згідно умов договору на суму 61 812 078,99 грн. та оплаченими Замовником.