Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів та великогабаритного сміття на території Бучанської міської об’єднаної територіальної громади) 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Household waste management services (removal and utilization of solid household waste and bulky garbage on the territory of Bucha city united territorial community) 90510000-5 Disposal / disposal of garbage and waste management according to DK 021: 2015 Unified Procurement Dictionary
Очікувана вартість
3 050 000,00 UAH
UA-2020-07-13-003922-b 6bd949dfa13c4bf79c56c7552a49a6a4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чирінська Олена Вікторівна

380459748517 bucha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Вебсайт: http://www.bucha-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська область обл., Буча, Енергетиків,12
Контактна особа: Чирінська Олена Вікторівна
380459748517
bucha_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Bucha City Council
National ID: 04360586
Contact point: Chyrinska Olena
380459748517
bucha_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 липня 2020 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 грудня 2020 11:04
Очікувана вартість: 3 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 липня 2020 18:09
Enquiries until: 11 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 3 050 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 250 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (вийнятки зазначено в тендерній документації)
The tender offer and all documents provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it are made in the Ukrainian language (exceptions are specified in the tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів та великогабаритного сміття на території Бучанської міської об’єднаної територіальної громади) 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Household waste management services (removal and utilization of solid household waste and bulky garbage on the territory of Bucha city united territorial community)
90510000-5 Disposal / disposal of garbage and waste management according to DK 021: 2015 Unified Procurement Dictionary
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (вийнятки зазначено в тендерній документації) The tender offer and all documents provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it are made in the Ukrainian language (exceptions are specified in the tender documentation) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:47
Перелік змін згідно рішення АМК (6).docx
11 вересня 2020 14:46
Тендерна документація зі змінами згідно рішення АМК.doc
23 липня 2020 15:49
Перелік змін.docx
23 липня 2020 15:49
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx
11 вересня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:47
Перелік змін згідно рішення АМК (6).docx
11 вересня 2020 14:46
Тендерна документація зі змінами згідно рішення АМК.doc
23 липня 2020 15:48
Тендерна документація зі змінами.doc
13 липня 2020 18:14
Тендерна документація.doc
23 липня 2020 15:49
Перелік змін.docx
23 липня 2020 15:49
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx
13 липня 2020 18:14
Додаток 4 (Проект договору).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-13-003922-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Екосервіс Груп", Код ЄДРПОУ:32379428
Дата подання: 07 серпня 2020 16:30
СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скарга з додатками
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 21:32
рішення про прийняття 15382 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 21:32
рішення від 07.09.2020 №16788.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 22:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації (Рішення тендерного комітету від 11.09.2020р. Протокол № 84 )
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2020 14:57
Номер скарги: UA-2020-07-13-003922-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА", Код ЄДРПОУ:41195855
Дата подання: 05 жовтня 2020 14:04
Скарга стосовно порушень замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2020 21:40
Рішення від 08.10.2020 № 18939 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 21:40
Рішення від 03.11.2020 № 20416.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 22:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендеринм комітетом Бучанської міської ради скасовано рішення від 30.09.2020р. Протокол 89 про допущення ТОВ «Альтфатер Київ» до аукціону та повернуто даного учасника на повторну прекваліфікацчію.
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2020 09:16
Номер скарги: UA-2020-07-13-003922-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА", Код ЄДРПОУ:41195855
Дата подання: 20 листопада 2020 18:17
Скарга стосовно порушень замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 21:06
рішення від 25.11.2020 № 21861 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 21:05
рішення від 16.12.2020 № 23322.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 21:40

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 16:25
Скарга.pdf
07 серпня 2020 16:25
Штатний розклад.pdf
02 вересня 2020 17:15
cn 2.pdf
02 вересня 2020 17:15
cn3.pdf
02 вересня 2020 17:15
cr 1.pdf

Документи подані замовником

17 серпня 2020 16:27
Пояснення по скарзі.docx
26 серпня 2020 12:04
Прохання_20200826.pdf

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 17:35
скарга.pdf
20 листопада 2020 19:05
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

04 грудня 2020 15:46
Клопотання_20201204.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 листопада 2020
UA-2020-07-13-003922-b6bd949dfa13c4bf79c56c7552a49a6a4
Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Місцезнаходження: 08292, Україна, Київська область обл., Буча, Енергетиків,12
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2020 17:57
ТОВ "КРАМАР ЕКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 15:27

Документи

21 вересня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
21 вересня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

12 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:13
Дог.№57А Дод.угода №2.pdf
12 листопада 2020 09:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57А Дод.угода+Акт.pdf
12 листопада 2020 09:09
Довідка конт. ВГВ.pdf
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57Е Акт.pdf
12 листопада 2020 09:09
ДОВІДКА-техможливості.pdf
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57В Акт.pdf
12 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:47
Технічні вимоги.pdf
12 серпня 2020 14:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 серпня 2020 14:47
Акти НАУ 2019 рік.pdf
12 серпня 2020 14:47
Лист-відгук НАУ 2019.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 А.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір GPS 2020 рік.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 Б.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 В.pdf
12 серпня 2020 14:47
Акти УО Солома 2019.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 Е.pdf
12 серпня 2020 14:47
Довідка конт. ВГВ.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір навантаження.pdf
12 серпня 2020 14:47
Гарант. лист водії.pdf
12 серпня 2020 14:47
ДОВІДКА-техможливості.pdf
12 серпня 2020 14:47
Аналогічні договори.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

№ п/п Перелік виявлених невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Не надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (мультиліфти) до Договору оренди автотранспортних засобів № 060520/03 від 06.05.2020 р. п.5 Розділу III тендерної документації, п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації Надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів до Договору оренди автотранспортних засобів № 060520/03 від 06.05.2020 р. 2. Не наданні акти приймання передачі контейнерів до Договору оренди контейнерів № 050520/06 від 05.05.2020 р. п.5 Розділу III тендерної документації, Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації Надати акти приймання – передачі контейнерів до Договору оренди контейнерів № 050520/06 від 05.05.2020 р. 3. Не надані видаткова накладна/накладні до Договору поставки товару № 010720/03 від 01.07.2020 р. на контейнери об’ємом 15 куб.м. п.5 Розділу III тендерної документації, Технічної специфікації Додатку № 1 Надати видаткову накладну/накладні до Договору поставки товару № 010720/03 від 01.07.2020 р. 4. Не надані видаткова накладна / накладні до Договору поставки товару № 010720/04 на контейнер об’ємом 20 куб.м. п.5 Розділу III тендерної документації, Технічної специфікації Додатку № 1 Надати видаткову накладну/накладні до Договору поставки № 010720/04 від 01.07.2020 р. 5. Не наданні документи в повному обсязі до Договору 601025/05 від 27.12.2019 р. п.5 Розділу III тендерної документації, п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації Надати документи, а саме акти виконаних робіт за останні шість місяців, до Договору 601025/05 від 27.12.2019 р. 6. Не надані документи, а саме акти до Договору 601025/06 від 27.12.2019 р. п.5 Розділу III тендерної документації, п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації Надати документи, а саме акти виконаних робіт за останні шість місяців, до Договору 601025/06 від 27.12.2019 р. 7. Не надані документи які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): надані Акти приймання-передачі наданих послуг не в повному, відсутні оригінали листів-відгуків від контрагентів за вказаними договорами, як того вимагає тендерна документація. Та за жодним з наданих учасником Договором не надано Акти здачі-приймання робіт (надання послуг) великогабаритного сміття (ВГВ), чим в свою чергу документально не підтверджено досвід виконання аналогічного (аналогічних) договорів з вивезення сміття визначеної морфології (ВГВ). п.5 Розділу III тендерної документації, п. 3 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Надати на підтвердження виконання таких договорів: - відповідний акт/акти, накладна/накладні, що свідчать про виконання договорів по вивезенню відходів; - оригінал листа – відгука від контрагента за даними договорами. 8. Наданий неналежний акт приймання-передачі транспортного засобу за Договором оренди № 200227-2 від 27 лютого 2020 року, а саме не містить дату складання Акту та не зазначений період на який передається транспортний засіб. п.5 Розділу III тендерної документації, п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації, Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації Надати належний акт приймання – передачі транспортного засобу за Договором оренди № 200227-2 від 27.02.2020 року.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

21 вересня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:27
GPS Накази, видаткові.pdf
12 серпня 2020 18:27
191227 Опис статут ПП.pdf
12 серпня 2020 18:27
190228 Виписка + Витяг ПДВ.pdf

Документи

21 вересня 2020 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 січня 2021 11:30
Електронний підпис
05 січня 2021 11:23
кузьменко (1).pdf
04 січня 2021 12:03
Електронний підпис
04 січня 2021 12:02
Інформація ДПІ.pdf
18 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:57
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:57
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:56
35.Проект договору.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

№ п/п Перелік виявлених невідповідностей Посилання на ви-могу (вимоги) тен-дерної документа-ції, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Відсутній Додаток №1 до Договору оренди № 57 А від 02.01.2020 року, який є його невід’ємною частиною та акт приймання-передачі об’єкта нерухомога майна Абзац 3 Пункту 1 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Наявність в Учас-ника власної або орендованої ре-монтної бази для забезпечення мож-ливості проведен-ня планових та позапланових тех-нічних оглядів, ремонтів необ-хідної кількості транспортних за-собів для надання послуги, що є предметом заку-півлі. На підтвер-дження надаються копії документів (свідоцтво про право власності, договір оренди тощо), які свідчать про те, що у Учасника є в на-явності будівлі (приміщення) та використовуються для технічного обслуговування транспортних засобів. Абзац 8 Пункту 1 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Надати Додатки до Договору № 57 А від 02.01.2020р., які є невід’ємною частиною договору та акти приймання-передачі об’єкта анерухомого майна 2. Не надано інформації про наявність вантажних автомобілів «мультиліфт» в кількості не менше трьох Абзац 8 Пункту 1 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації: вантажні автомобі-лі «мультиліфт» - не менше трьох, Надати інформацію про наявність вантажних автомобілів «мультиліфт» в кількості не менше троьх

Документи

11 листопада 2020 15:23
Звіт з ЄДР (припинено)
11 листопада 2020 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:13
Дог.№57А Дод.угода №2.pdf
12 листопада 2020 09:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57А Дод.угода+Акт.pdf
12 листопада 2020 09:09
Довідка конт. ВГВ.pdf
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57Е Акт.pdf
12 листопада 2020 09:09
ДОВІДКА-техможливості.pdf
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57В Акт.pdf
12 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:47
Технічні вимоги.pdf
12 серпня 2020 14:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 серпня 2020 14:47
Акти НАУ 2019 рік.pdf
12 серпня 2020 14:47
Лист-відгук НАУ 2019.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 А.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір GPS 2020 рік.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 Б.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 В.pdf
12 серпня 2020 14:47
Акти УО Солома 2019.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 Е.pdf
12 серпня 2020 14:47
Довідка конт. ВГВ.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір навантаження.pdf
12 серпня 2020 14:47
Гарант. лист водії.pdf
12 серпня 2020 14:47
ДОВІДКА-техможливості.pdf
12 серпня 2020 14:47
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 2 953 770,00
UAH з ПДВ
2 953 770,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 3 044 300,00
UAH з ПДВ
3 044 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2021 11:30
Електронний підпис
05 січня 2021 11:23
кузьменко (1).pdf
04 січня 2021 12:03
Електронний підпис
04 січня 2021 12:02
Інформація ДПІ.pdf
18 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:21
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:56
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:57
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:57
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:56
35.Проект договору.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:13
Дог.№57А Дод.угода №2.pdf
12 листопада 2020 09:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57А Дод.угода+Акт.pdf
12 листопада 2020 09:09
Довідка конт. ВГВ.pdf
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57Е Акт.pdf
12 листопада 2020 09:09
ДОВІДКА-техможливості.pdf
12 листопада 2020 09:09
Дог.№57В Акт.pdf
12 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:47
Технічні вимоги.pdf
12 серпня 2020 14:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 серпня 2020 14:47
Акти НАУ 2019 рік.pdf
12 серпня 2020 14:47
Лист-відгук НАУ 2019.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 А.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір GPS 2020 рік.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 Б.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 В.pdf
12 серпня 2020 14:47
Акти УО Солома 2019.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір оренди 57 Е.pdf
12 серпня 2020 14:47
Довідка конт. ВГВ.pdf
12 серпня 2020 14:47
Договір навантаження.pdf
12 серпня 2020 14:47
Гарант. лист водії.pdf
12 серпня 2020 14:47
ДОВІДКА-техможливості.pdf
12 серпня 2020 14:47
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 2 953 770,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
2 953 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:28
ДУ №2_20210129.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 10:10
ДУ №1_20210120.pdf зміни до договору
20 січня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:48
2_20210120.pdf укладений
20 січня 2021 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 606 883,75 грн
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з перенесенням терміну надання послуг з 31 грудня 2020 року до 30 березня 2021 року ( п.5.1 Договору ) на підставі рішення тендерного комітету Бучанської міської ради ( Протокол засідання тендерного комітету № 146 від 31.12.2020 року) сторони домовились викласти п.1.1. Договору в наступній редакції: 1.1. Виконавець зобов’язується у 2021 році надати Замовнику послуги, зазначені в п.1.2. Договору, а Замовник — прийняти і оплатити такі послуги.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 346 877,91
UAH (в тому числі ПДВ 391 146,31 UAH)